Jump to content

Speel jij Habbo Hotel?

speel jij habbohotel?  

172 leden hebben gestemd

1. 1. habbohotel vragen.

• ja
      6
    • nee
      135
    • ik ben er verslaaft aan
      10
    • soms
      19
  2. 2. geef een cijfer op habbo hotel

• 1
      95
    • 2
      9
    • 3
      9
    • 4
      10
    • 5
      8
    • 6
      12
    • 7
      10
    • 8
      5
    • 9
      6
    • 10
      6

Recommended Posts

Geplaatst:

Haha, habbo hotel leuke herrineringen.

Ik heb er egt veel geld aan uitgegeven, volgens mij wel honderden euro's. Ik was wel rijk ik had veel spullen. Toen ik op een dag inlogde en in mn kamer wou kijken, toen begon ik zo te huilen. Want mn meubels waren weg, ik had er toen niet zoveel verstand van. Ik was toen 6/7 ofso ik weet niet meer. En toen heb ik het nog wel is gespeeld, naar mate ik ouder werd is dit allemaal vanzelf weggegaan de verslaafdheid aan Habbo. En toen was ik verslaafd aan Runescape :puh:

• Reacties 200
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• TekaLoca

12

• NickOwnage

11

• Nissan

8

• thebig

6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik heb Habbo heel lang gespeeld.

Heb ook veel geld uitgegeven aan dat spel :7

Was vroeger wel leuk, maar zoals Dotz, zijn mijn 'Habbo-Vrienden' ook allemaal gestopt. Waren wel heel leuke tijden in het Theaterdome :)

Wij zaten juist vaak in onze eigen hangouts 0_0 , wat waren dat tijden zeg! Toch wel mooie herinneringen aan, klinkt heel filosofisch of iets in die richting in ieder geval.. Ik weet het..

Geplaatst:

Ik heb Habbo heel lang gespeeld.

Heb ook veel geld uitgegeven aan dat spel :7

Was vroeger wel leuk, maar zoals Dotz, zijn mijn 'Habbo-Vrienden' ook allemaal gestopt. Waren wel heel leuke tijden in het Theaterdome :)

Wij zaten juist vaak in onze eigen hangouts 0_0 , wat waren dat tijden zeg! Toch wel mooie herinneringen aan, klinkt heel filosofisch of iets in die richting in ieder geval.. Ik weet het..

Ik begrijp je wel hoor ;)

Leuke,goeie,ouwe tijd :)

Geplaatst:

ik heb habbo jaar 2 jaar gespeeld met veel real life vrienden was altijd wel leuk van 2006 tot 2008 nu is het nieuwe systeem niet zo veel aan.

Geplaatst:

Ik heb het gespeeld ja, en niet zo weinig ook. Uiteindelijk kreeg ik een Perm ban (tot 2012 ofzo:?) omdat een grapje verkeerd werd opgevat. Na een hoop heen en weer gemail (en het geluk dat een moderator in de kamer was & goede vriend was) werd mijn account 2 maanden later ge-unbannt. Door een rare bug ofzo was ik toen wel oneindig HC (zonder die meubels die je per maand kreeg). Maarj, 2 maanden zonder habbo zorgde dat ik er bijna nooit meer opkwam sinds dien. :puh:

Geplaatst:

Ik heb het niet meer gespeeld na 1-1-10 ;)

Het is gewoon een K*t spel, zonde van me geld idd maar ik had een vergissing, was niet 270 maar 75.- want ik spaar die bonne en ik heb ze nog eens geteld.

• 2 weken later...
Geplaatst:

ik speel het eigenlijk nooit, soms mag ik op account van me buurjongen die is best 'rijk' en dan ga ik lekker gokken :)

• 1 maand later...
Geplaatst:

Haha, habbo hotel leuke herrineringen.

Ik heb er egt veel geld aan uitgegeven, volgens mij wel honderden euro's. Ik was wel rijk ik had veel spullen. Toen ik op een dag inlogde en in mn kamer wou kijken, toen begon ik zo te huilen. Want mn meubels waren weg, ik had er toen niet zoveel verstand van. Ik was toen 6/7 ofso ik weet niet meer. En toen heb ik het nog wel is gespeeld, naar mate ik ouder werd is dit allemaal vanzelf weggegaan de verslaafdheid aan Habbo. En toen was ik verslaafd aan Runescape :puh:

Haha hetzelfde bij mij. Ik was verslaafd aan Habbo. Ik kon alleen maar irritant doen xD

Daarna was ik aan de Runescape. Maar nu geen van beide. Word je veel te verslaafd aan.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Ik speel dit absoluut niet omdat

Het ouderwets is

kinder achtig

en als je tegen iemand praat weet je niet wie

Geplaatst:

Ik heb het vroeger wel gespeeld :puh:

Maar gewoon omdat ik niks anders te doen had.

Eigenlijk wel dom ;).

Geplaatst:

Ik ben een maand geleden weer gestopt. Werd snel saai. Ik doe nog wel mee aan Paas, Kerstevents. Net als op RuneScape. Maar verder speel ik het niet meer.

• 4 weken later...
Geplaatst:

Ik zat er heel lang op, echt verslaafd

Ik was echt fucking rijk, super veel rares enzo.

Totdat me maatje mijn ww doorvertelde (we deden samen, veel geld verspild)

Heel veel gestolen. Dat "maatje" heeft er ook voor gezorgd dat ik gebanned werd, maar dat ik ik verheven. En hij heeft 120 euro van mijn zus gestolen voor Habbo. Toen dacht ik dat het wel welletjes was geweest. Ik ben nog steeds fucking rijk

• 2 weken later...
Geplaatst:

Wat heb je bij hem gedaan dan? Was het een Real Life maat of niet? Mensen die je niet in Real Life kent zijn niet te vertrouwen zeker op Habbo niet.

Geplaatst:

Ik weet nog dat ik als klein kindje de kamer in kwam rennen: "MAMMA IK HEB EEN HABBO-VRIENDINNETJE" :7

En hoe oud was je toen? :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...