Jump to content

Legerbasis


v.c. gangster

Recommended Posts

Kun je als je 100% heb uitgespeeld zomaar langs het legerbasis rijden?

En kun je zomaar zonder neergeschoten te worden het legerbasis binnen komen?ja?

of nee?

Want ik race over die straat voor de legerbasis en ik word neergeschoten en de bodyquards doen ook niets. :N

Hoort dat zow?

Link to comment
Delen op andere websites

Zodra je toegang hebt tot het westelijke eiland zul je langs de legerbasis kunnen rijden en erin komen, maar zodra je binnen komt schieten ze je helemaal kapot... :7

De enige manier waarop je naar binnen kan, zonder cheats, is het politiepak aandoen. Als je dit aanhebt zullen de soldaten je met rust laten en kun je op je dooie gemak rondlopen. Het politiepak is na de missie 'Copland' beschikbaar. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Zodra je toegang hebt tot het westelijke eiland zul je langs de legerbasis kunnen rijden en erin komen, maar zodra je binnen komt schieten ze je helemaal kapot... :7

De enige manier waarop je naar binnen kan, zonder cheats, is het politiepak aandoen. Als je dit aanhebt zullen de soldaten je met rust laten en kun je op je dooie gemak rondlopen. Het politiepak is na de missie 'Copland' beschikbaar. ;)

Met cheats kun je er trouwens ook niet inkomen zonder neergeschoten te worden.

Het kan echt alleen na de missie Copland met het politiepak, andere manieren zijn er (volgens mij) echt niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan al een politiepak aantrekken en dat doe ik dan ook, maar ik word alsnog doodgeschoten door die M4 van de militairen. Ook als ik stil sta met potlitiepak voor het legerbasis word ik doodfeschoten door hun.

Hoe lukt het jullie dan :?

( ik ben daar al tig keer doodgeschoten :cry: )

Bewerkt: door v.c. gangster
Link to comment
Delen op andere websites

Je moet wel zorgen dat je geen Wanted Level hebt. ;)

Er is een andere manier om zonder cheats, mods en het politiepakje in de basis te komen zonder dat je neergeschoten word.

Naast de basis is een Rampage te vinden, activeer de rampage en loop naar de basis. Alle soldaten zullen verdwenen zijn en er zullen alleen nog maar gangmembertjes lopen (Cubans, dacht ik). ;)

Bewerkt: door Basssss
Link to comment
Delen op andere websites

Een rampage is een soort missie. Je moet hierbij in GTA Vice City een bepaald aantal mensen (vaak gangs of auto's) overhoop knallen met een bepaald wapen in een bepaald aantal minuten. Je krijgt van dit wapen oneindig veel munitie. Lukt hij, dan ben je een stap dichterbij. Faalt hij, dan moet je naar een andere plaats om de rampage opnieuw te spelen. Deze 'missies' vormen samen een aantal procenten voor de 100%.

Meer info op WikiGTA: Rampage Algemeen - Rampages (GTA Vice City)

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet wel zorgen dat je geen Wanted Level hebt. ;)

Er is een andere manier om zonder cheats, mods en het politiepakje in de basis te komen zonder dat je neergeschoten word.

Naast de basis is een Rampage te vinden, activeer de rampage en loop naar de basis. Alle soldaten zullen verdwenen zijn en er zullen alleen nog maar gangmembertjes lopen (Cubans, dacht ik). ;)

Bij mij stonden ze er nog :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Zodra je toegang hebt tot het westelijke eiland zul je langs de legerbasis kunnen rijden en erin komen, maar zodra je binnen komt schieten ze je helemaal kapot... :7

De enige manier waarop je naar binnen kan, zonder cheats, is het politiepak aandoen. Als je dit aanhebt zullen de soldaten je met rust laten en kun je op je dooie gemak rondlopen. Het politiepak is na de missie 'Copland' beschikbaar. ;)

Met cheats kun je er trouwens ook niet inkomen zonder neergeschoten te worden.

Het kan echt alleen na de missie Copland met het politiepak, andere manieren zijn er (volgens mij) echt niet.

dat zegt hij tock ook

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet wel zorgen dat je geen Wanted Level hebt. ;)

Er is een andere manier om zonder cheats, mods en het politiepakje in de basis te komen zonder dat je neergeschoten word.

Naast de basis is een Rampage te vinden, activeer de rampage en loop naar de basis. Alle soldaten zullen verdwenen zijn en er zullen alleen nog maar gangmembertjes lopen (Cubans, dacht ik). ;)

dat ene met die cubans maakt niks uit het ligt eraan wat je ''least favorite gang is'' wie dat is staat aangegeven op je checklist. als het de bijvoorbeeld haitens zijn zul je die ook moeten vermoorden :D:D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...