Jump to content

Legerbasis


v.c. gangster

Recommended Posts

Ik speel daar een zelfgemaakte missie:

Ik ben op het Hyman Condo, ik begin de missie met de helikopter,

ik vlieg naar de legerbasis, en bveonaan zo'n toren ligt een M60:

http://nl.wikigta.org/wiki/M60_locatie_%28GTA_Vice_City%29

de missie is het wapen stelen

ik land met mn helikopter op die toren, ik laat me vallen ( meestal is mn helikopter ook gevallen), en met beetje geluk zijn er daar in de buurt geen soldaten waar ik gevallen ben(meestal zijn er daar soldaten maar dat hindert niet:) ), (zorg wel dat je 100 armor en 100 health hebt), ik loop naar boven, en dan heb je weer geluk nodig dat er in die toren geen soldaten zijn( maar ik heb ondervonden als je met de helikopter gaat, er geen soldaten in die toren zullen zyn), je pakt het wapen, je gaat op het balkon gaan staan van de toren(meestal zien ze je en schieten de soldaten) en springt over de muur, je bent erover, nu sprint je naar waar de soldaten je niet kunnen raken, en mission past!

wapen behaald!

perfect haalbaar op mijn manier:)

kan ik me wel een uurtje mee vermaken!:)

Link to comment
Delen op andere websites

met een cheat kan het. typ fightfightfight in.

De soldaten zijn met elkaar aanhet vechten en ze zullen jou niet aanvallen

Weet je het zeker? Want bij die cheat vallen de mensen jou ook aan hoor. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Hee,

Wanneer je de missie 'copland' voltooid hebt, kan je bij het politie bureua een politie uniform halen in het kleedkamerje.

Zo'n beetje meteen links als je binnenkomt.

Je kan met het politie uniform gewoon op de legebasis komen, zonder dat je wordt neergeschoten.

Tenminste, dit lukt altijd bij mij! (A)

Bye:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet wel zorgen dat je geen Wanted Level hebt. ;)

Er is een andere manier om zonder cheats, mods en het politiepakje in de basis te komen zonder dat je neergeschoten word.

Naast de basis is een Rampage te vinden, activeer de rampage en loop naar de basis. Alle soldaten zullen verdwenen zijn en er zullen alleen nog maar gangmembertjes lopen (Cubans, dacht ik). ;)

dat ene met die cubans maakt niks uit het ligt eraan wat je ''least favorite gang is'' wie dat is staat aangegeven op je checklist. als het de bijvoorbeeld haitens zijn zul je die ook moeten vermoorden :D:D

Ik heb trouwens nog nooit die "Least favorite gang" kunnen veranderen. Het staat nu op Cubans, maar ik wil het eigenlijk veranderen in Haitians. Ik heb ondertussen al honderd Haitians gefragmenteerd, maar het veranderd nog steeds niet. Misschien heeft de "Geen Politie" cheat hier iets mee te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet wel zorgen dat je geen Wanted Level hebt. ;)

Er is een andere manier om zonder cheats, mods en het politiepakje in de basis te komen zonder dat je neergeschoten word.

Naast de basis is een Rampage te vinden, activeer de rampage en loop naar de basis. Alle soldaten zullen verdwenen zijn en er zullen alleen nog maar gangmembertjes lopen (Cubans, dacht ik). ;)

dat ene met die cubans maakt niks uit het ligt eraan wat je ''least favorite gang is'' wie dat is staat aangegeven op je checklist. als het de bijvoorbeeld haitens zijn zul je die ook moeten vermoorden :D:D

Ik heb trouwens nog nooit die "Least favorite gang" kunnen veranderen. Het staat nu op Cubans, maar ik wil het eigenlijk veranderen in Haitians. Ik heb ondertussen al honderd Haitians gefragmenteerd, maar het veranderd nog steeds niet. Misschien heeft de "Geen Politie" cheat hier iets mee te maken.

Ik gebruik eerst altijd de cheat NUTTERTOOLS dan krijg je zware wapens zoals de Minigun,

Dan vlieg ik met een helicopter naar de legerbasis en landt ik op een gebouw in de basis,

Vanuit daar kan je mooi iedereen neer maaien.

Maar als je er alleen in wil komen lukt het bij mij gewoon met het politie pak.

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet wel zorgen dat je geen Wanted Level hebt. ;)

Er is een andere manier om zonder cheats, mods en het politiepakje in de basis te komen zonder dat je neergeschoten word.

Naast de basis is een Rampage te vinden, activeer de rampage en loop naar de basis. Alle soldaten zullen verdwenen zijn en er zullen alleen nog maar gangmembertjes lopen (Cubans, dacht ik). ;)

dat ene met die cubans maakt niks uit het ligt eraan wat je ''least favorite gang is'' wie dat is staat aangegeven op je checklist. als het de bijvoorbeeld haitens zijn zul je die ook moeten vermoorden :D:D

Ik heb trouwens nog nooit die "Least favorite gang" kunnen veranderen. Het staat nu op Cubans, maar ik wil het eigenlijk veranderen in Haitians. Ik heb ondertussen al honderd Haitians gefragmenteerd, maar het veranderd nog steeds niet. Misschien heeft de "Geen Politie" cheat hier iets mee te maken.

Ik gebruik eerst altijd de cheat NUTTERTOOLS dan krijg je zware wapens zoals de Minigun,

Dan vlieg ik met een helicopter naar de legerbasis en landt ik op een gebouw in de basis,

Vanuit daar kan je mooi iedereen neer maaien.

Maar als je er alleen in wil komen lukt het bij mij gewoon met het politie pak.

Volgens mij moet dat ook gewoon lukken met een politiepakje..

En anders is die andere oplossing van jou ook wel een goede.. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Zodra je toegang hebt tot het westelijke eiland zul je langs de legerbasis kunnen rijden en erin komen, maar zodra je binnen komt schieten ze je helemaal kapot... :7

De enige manier waarop je naar binnen kan, zonder cheats, is het politiepak aandoen. Als je dit aanhebt zullen de soldaten je met rust laten en kun je op je dooie gemak rondlopen. Het politiepak is na de missie 'Copland' beschikbaar. ;)

Met cheats kun je er trouwens ook niet inkomen zonder neergeschoten te worden.

Het kan echt alleen na de missie Copland met het politiepak, andere manieren zijn er (volgens mij) echt niet.

Met cheats ook wel hoor, relcheat (FIGHTFIGHTFIGHT) Dan gaan ze op elkaar schieten, en vergeten ze jou helemaal ^_^ Niet dat ik (nogsteeds) cheats gebruikt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...