Jump to content

Xbox Live en PlayStation Network tags in het profiel


Lantyz

Recommended Posts

Met oog op de multiplayerfunctie van GTA IV is het vanaf vandaag mogelijk om je PlayStation Network- of Xbox Live account aan te geven in je profiel. Hiermee hopen we het eenvoudiger te maken tegenstanders te vinden en herkennen op het forum. Je vindt de tags onder het kopje "Contactinformatie", welke in de Orange Dawn skin tevens meer naar boven geplaatst is. De twee tags vervangen de weinig gebruikte Yahoo- en AIM-tags. Leden die deze tags hadden ingevuld zullen dit dus moeten aanpassen. Mocht je nog steeds de oude icoontjes zien, kun je het cache van je browser verversen door op Ctrl + F5 te drukken.

Edit: Vanaf nu zijn de tags ook in het miniprofiel bij ieder bericht te zien. We willen wel even duidelijk maken dat deze velden alleen voor echte tags bedoeld zijn, en niet voor "grappige" teksten. Deze zullen worden verwijderd.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PatrickW

    4

  • Hanneswasco

    3

  • Kai-ShockWave

    3

  • K.O.

    2

Leuke toevoeging, mijn Xbox Live naam is gewoon DenkaanHenk. Dus dat zal ik even invullen, maar eigelijk vind ik het even leuk om tegen mensen te spelen van de hele wereld. Trouwens Xbox Live doet het bij mij vaak niet omdat de afstand te groot is van het modem, maarja daar zou me pa van de week naar kijken zei die.

Link to comment
Delen op andere websites

Een mooie toevoeging aan het forum. Ik zal er zelf nog niet snel gebruik van maken omdat ik over beiden nog niet beschik. Als alles goed is zal ik binnenkort de playstation 3 in huis hebben en dan kan ik gelijk dat profielveld hier even gebruiken.

Keep up the good work! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...