Jump to content

Xbox Live en PlayStation Network tags in het profiel


Lantyz

Recommended Posts

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PatrickW

    4

  • Hanneswasco

    3

  • Kai-ShockWave

    3

  • K.O.

    2

Leuk, maar ik heb geen 360 of PS3, dus er valt voor mij weinig in te vullen. Het is inderdaad handig om elkaar te herkennen en het is altijd leuk te weten tegen GTAForum leden te gamen, maar ja, dan moet die game wel naar de PC komen anders heb ik er weinig aan. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk, maar ik heb geen 360 of PS3, dus er valt voor mij weinig in te vullen. Het is inderdaad handig om elkaar te herkennen en het is altijd leuk te weten tegen GTAForum leden te gamen, maar ja, dan moet die game wel naar de PC komen anders heb ik er weinig aan. :7

Whaha, ik ook niet, heb gewoon:: Geen informatie.:: Ingevuld :puh:. Maar een hele goede toevoeging!

Link to comment
Delen op andere websites

Met een XFire-tag voor PC-gamers zijn PatrickW en Lantyz inderdaad al in de weer geweest. Daar zou bijvoorbeeld de niet gebruikte ICQ-tag voor gebruikt kunnen worden. Maar: het schijnt dat die ruimte alleen numerieke waardes kan herbergen, dus daar hebben we niets aan.

We, nou ja, de admins die daar veeeeeel handiger in zijn dan ik, bekijken nog of er wellicht toch mogelijkheden zijn deze tag in te voeren :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Leuke toevoeging, ikzelf heb een Xbox360 met 2 kaartjes van 1 maand Xbox live, maar ik vergeet het steeds te activeren :D . Ik denk dat ik het in de zomervakantie ga doen.

Bewerkt: door Jantje III
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Met een XFire-tag voor PC-gamers zijn PatrickW en Lantyz inderdaad al in de weer geweest. Daar zou bijvoorbeeld de niet gebruikte ICQ-tag voor gebruikt kunnen worden. Maar: het schijnt dat die ruimte alleen numerieke waardes kan herbergen, dus daar hebben we niets aan.

We, nou ja, de admins die daar veeeeeel handiger in zijn dan ik, bekijken nog of er wellicht toch mogelijkheden zijn deze tag in te voeren :Y

Ja, ik weet het, bumpen mag niet, maar wil hier iets over kwijt :).

Je kan natuurlijk ook extra profile fields aanmaken. Al dan niet met een mod of handmatig. Extra row in de database erbij, wat php erbij en klaar.

Ik zou overigens ook de language file eens aanpassen als ik jullie was, gezien het feit dat als ik mijn PSN wil invullen, ik moet kiezen tussen Yahoo en Aim. :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik zie dat heel veel spellenfabriekanten je de optie geven je gamertag aan je account op hun site te linken. Ik vraag me af of dat ook met gtaforum mogelijk is. Lijkt me wel moeilijk om te doen... In ieder geval zou het wel lekker proffecioneel staan en je hebt geen last meer van verkeerd ingevulde tags. Of zou je hier een peperdure licensie voor moeten hebben? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie dat heel veel spellenfabriekanten je de optie geven je gamertag aan je account op hun site te linken. Ik vraag me af of dat ook met gtaforum mogelijk is. Lijkt me wel moeilijk om te doen... In ieder geval zou het wel lekker proffecioneel staan en je hebt geen last meer van verkeerd ingevulde tags. Of zou je hier een peperdure licensie voor moeten hebben? :puh:

Als mensen geen rommel in hun tag zetten, hoeft dat niet eens.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...