Jump to content

Xbox Live en PlayStation Network tags in het profiel


Lantyz

Recommended Posts

Zal er ook een functie komen voor de PC (Zie "Windows Live")? Of valt dat gewoon onder de xbox-tag? Weet ook niet hoe dat allemaal zit met dat Windows Live gedoe (of dat hetzelfde werkt als San Andreas e.d.), maar was even benieuwd of die tag er ook bij komt te staan :).

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PatrickW

    4

  • Hanneswasco

    3

  • Kai-ShockWave

    3

  • K.O.

    2

Ik heb hier laatst zoiets gelezen, bedoel je dit misschien?

Klikje!

Aha, idd. Thnx :)

Maar dat is Xfire, en dat is iets helemaal anders dan Games for Windows - LIVE. Tot voor zover ik weet, is je Xbox LIVE gamertag hetzelfde als de Games for Windows LIVE - Gamertag, dus dat kan je gewoon daar invullen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hier laatst zoiets gelezen, bedoel je dit misschien?

Klikje!

Aha, idd. Thnx :)

Maar dat is Xfire, en dat is iets helemaal anders dan Games for Windows - LIVE. Tot voor zover ik weet, is je Xbox LIVE gamertag hetzelfde als de Games for Windows LIVE - Gamertag, dus dat kan je gewoon daar invullen.

Aha, ik heb niet veel kaas gegeten van Xbox en games for windows live, ik dacht dat Kai mss dat Xfire bedoelde omdat ik dacht dat dat gebruikt word om elkaar toe te voegen voor GTA IV enzo, maar dat is dus games for windows live als ik jou goed begrijp?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hier laatst zoiets gelezen, bedoel je dit misschien?

Klikje!

Aha, idd. Thnx :)

Maar dat is Xfire, en dat is iets helemaal anders dan Games for Windows - LIVE. Tot voor zover ik weet, is je Xbox LIVE gamertag hetzelfde als de Games for Windows LIVE - Gamertag, dus dat kan je gewoon daar invullen.

Aha, ik heb niet veel kaas gegeten van Xbox en games for windows live, ik dacht dat Kai mss dat Xfire bedoelde omdat ik dacht dat dat gebruikt word om elkaar toe te voegen voor GTA IV enzo, maar dat is dus games for windows live als ik jou goed begrijp?

lol, dacht toen ik dat topic las dat het gewoon hetzelfde was als Windows :7 Maar blijkt dus niet zo te zijn, maar uit het topic kan ik wel lezen dat het téveel werk is om er nog 1 tag bij te zetten, dus heb al antwoord op me vraag :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan in totaal inderdaad drie gamer-tags hebben, voor elk platform één. Ik heb dit in de wandelgangen al besproken met PatrickW - dat het dus ook mooi zou zijn als je voor de Games for Windows LIVE-account ook je gamer-tag kan invullen op je profiel. Hij zei dat er weinig mogelijkheden zijn binnen de huidige software om die ook nog toe te voegen. Er schijnt nog een ongebruikt invoerveld te zijn wat in principe bedoeld is voor ICQ (een programma uit de prehistorie), en deze schijnt niet zo makkelijk te gebruiken zijn aangezien dat veld alleen cijfers zou accepteren. ...

Kortom: er is al over nagedacht en als er een oplossing voor gevonden wordt zal het vanzelf te zien zijn in je profiel.

Link to comment
Delen op andere websites

Er schijnt nog een ongebruikt invoerveld te zijn wat in principe bedoeld is voor ICQ (een programma uit de prehistorie), en deze schijnt niet zo makkelijk te gebruiken zijn aangezien dat veld alleen cijfers zou accepteren.
Maar dat is toch niet zo moeilijk te veranderen? Nou heb ik zelf nooit IPB gebruikt, maar ik neem aan dat je wel kan vinden waar (welk bestand, welke regel) het veld wordt gefilterd. Dan kun je die filtering vrij eenvoudig aanpassen toch? Ik neem aan dat Joriz gewoon toegang tot de broncode van de site heeft? Maar inderdaad, ICQ gebruikt hier niemand en Games for Windows LIVE steeds meer, zeker nu met GTA IV op de PC...
Link to comment
Delen op andere websites

Je kan in totaal inderdaad drie gamer-tags hebben, voor elk platform één. Ik heb dit in de wandelgangen al besproken met PatrickW - dat het dus ook mooi zou zijn als je voor de Games for Windows LIVE-account ook je gamer-tag kan invullen op je profiel. Hij zei dat er weinig mogelijkheden zijn binnen de huidige software om die ook nog toe te voegen. Er schijnt nog een ongebruikt invoerveld te zijn wat in principe bedoeld is voor ICQ (een programma uit de prehistorie), en deze schijnt niet zo makkelijk te gebruiken zijn aangezien dat veld alleen cijfers zou accepteren. ...

Kortom: er is al over nagedacht en als er een oplossing voor gevonden wordt zal het vanzelf te zien zijn in je profiel.

OMFG, doe dan Xfire ipv Games for Windows. Naast dat Games for Windows zuigt, zijn er ook veel meer Xfire gebruikers dan Games for Windows.. :O

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Voor GTA IV heb je games for windows live helaas nodig om je savegames op te slaan. Maar het is onbetrouwbaar, want als ik bijvoorbeeld mijn internet tijdelijk niet kan gebruiken, zit ik zonder plaats voor savegames. Kortom: waarom doet Microschoft dat ons aan?

ik heb eigenlijk geen gta iv voor de pc, mijn broer wel[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...