..::Dracula::.. Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 sorry dat ik dubbelpost maar ik heb een vraagje:ligt ikariam plat? ik kan hem niet berijken Reageren
moechy Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ja denk het ook. Zullen aan de site bezig zijn denk ik. Reageren
..::Dracula::.. Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ja denk het ook. Zullen aan de site bezig zijn denk ik. beide servers tegelijk? lijkt me sterk Reageren
..::Dracula::.. Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 dat kan de hele SITE kan ik niet meer laden:/ Reageren
Basssss Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 dat kande hele SITE kan ik niet meer laden:/ Bij mij laat ie gedeeltelijk, ik kan m'n naam en ww wel invoeren maar m'n wereld niet. Reageren
m.o.d Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 dat kande hele SITE kan ik niet meer laden:/ Bij mij laat ie gedeeltelijk, ik kan m'n naam en ww wel invoeren maar m'n wereld niet. ik kon dat ook, nu zie ik alleen de afbeelding van dat mannetje, met die gebouwen erachter(en wat is dat mannetje lelijk ) Reageren
..::Dracula::.. Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 dat kande hele SITE kan ik niet meer laden:/ Bij mij laat ie gedeeltelijk, ik kan m'n naam en ww wel invoeren maar m'n wereld niet. zelfde WAS eerst bij mij toen laade ie helaaml niet maar hgij is alweer goed:D Reageren
Basssss Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 dat kande hele SITE kan ik niet meer laden:/ Bij mij laat ie gedeeltelijk, ik kan m'n naam en ww wel invoeren maar m'n wereld niet. zelfde WAS eerst bij mij toen laade ie helaaml niet maar hgij is alweer goed:D Ikaraim leeft weer! Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Euhm.....ik speel het spel ook (nogal fanatiek ) maar je kunt geen steden verwoesten hoor........je kunt anderen aanvallen en als je wint kun je wat voorraden en geld meenemen. Maar verwoesten: . Bovendien, met 10 slingeraars kom je niet erg ver vrees ik......mannetjes koop je gewoon door in je barakken in het vakje achter de betreffende eenheid een getal neer te zetten (afhankelijk van je hoeveelheid grondstoffen) en daarna op "recruut" te drukken Haha, aanvallen dan En ik heb 15slingeraars, 1boot en noig wat slaven Nog bedankt Reageren
..::Dracula::.. Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 ik heb een jackport gevonden^__^ 8k goud+nog heel veel bouwmatriaal ^_______^ Reageren
Basssss Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Ik heb al 3 kolonies. Ik ook, maar wel irritant dat ik nu in al m'n kolonies 5.000 bouwmateriaal moet hebben om het Gouverneurshuis op level 2 te krijgen. (Stomme Corruptie!) Reageren
raymono Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 (bewerkt) Ik ga wel goed mijn stadhuis is lvl 17 en heb al vier steden En ik heb 105 steenslingers 5 kok's en 108 van die pijlenboosmannetjes en paar boten Bewerkt: 22 juli 2008 door raymono Reageren
Torritor Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 (bewerkt) Ik speel ook Ikariam. Dankzij ASPHALT vind ik het spel leuk. Ik begon eerst op Wereld Gamma. Ik heb daar nu 1 hoofdstad. In de stad, met de naam ''Torritor'', gaat het soms niet goed, maar daar heb ik een oplossing voor: Ik serveer Wijn aan alle inwoners van de stad. Nu ben ik ook begonnen op Wereld Beta, en daar speelt ASPHALT ook. Hij geeft me soms grondstoffen, als ik in nood zit. Bewerkt: 15 september 2008 door Torritor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.