NickOwnage Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Geplaatst: 21 mei 2009 Ik speel ook Ikariam. Op de servers: Beta en Delta, onder dezelfde naam als op dit forum. Delta is nieuw niks mis mee. LD Reageren
Torritor Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Geplaatst: 21 mei 2009 Ik speel ook Ikariam. Op de servers: Beta en Delta, onder dezelfde naam als op dit forum. Delta is nieuw niks mis mee. LD Hey! Ik speel ook op Beta, onder dezelfde naam. Reageren
Deluxo Geplaatst: 23 mei 2009 Rapport Geplaatst: 23 mei 2009 Ik had een stadje van 10+ ofzo. Best wel leuk spelletje alleen ik was me ww kwijtgeraakt en ik moest opnieuw beginnen. Reageren
Royboow Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 Ik ben ermee gestopt, vond het saai worden Reageren
xslayer Geplaatst: 22 juni 2009 Rapport Geplaatst: 22 juni 2009 Ik speel het spel nu al een tijdje. Alleen snap ik niet hoe je berichten kan lezen! Weet iemand waar ik moet klikken of welk gebouw ik moet upgraden om berichten te lezen :? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 22 juni 2009 Rapport Geplaatst: 22 juni 2009 Ik speel het spel nu al een tijdje. Alleen snap ik niet hoe je berichten kan lezen! Weet iemand waar ik moet klikken of welk gebouw ik moet upgraden om berichten te lezen :? Dit kun je lezen bij je diplomaat. Je hebt er niks voor nodig. Reageren
LangeDraak Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 (bewerkt) Sorry voor de enorme bump. :$ Ik heb een rapport over een spion. Echter heeft de spion alleen een dorpsnaam af gegeven. Waar kan ik zoeken bij wie of waar het dorpje ligt wat de spion heeft afgegeven EDIT: Laat maar.. Het was een wereld wat hij opgaf en ik weet al waar deze vandaan kwam ;-) Bewerkt: 10 augustus 2009 door LangeDraak Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Geplaatst: 14 mei 2010 *BUMP* Ik speel dit spel sinds vandaag maar de tevredenheid zakt best snel(paar uur terug nog 155 nu 138). Hoe krijg ik dit weer omhoog?Ik kan ook nog niks bouwen want ik heb een academie en een leger basis gebouwd en heb niet genoeg hout meer over voor andere dingen. :S . Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 21 mei 2010 Rapport Geplaatst: 21 mei 2010 Come one..... Is er nou echt niemand die meer in dit subforum kijkt? Reageren
Niiek Geplaatst: 8 juli 2010 Rapport Geplaatst: 8 juli 2010 Kheb 't lang niet meer gespeeld, maar je moet volgens mij je hout hakken, moet je ff op je eiland kijken, daar is een hakkerij Reageren
NickOwnage Geplaatst: 9 juli 2010 Rapport Geplaatst: 9 juli 2010 Elk eiland heeft grondstoffen. 1tje heeft hout en kristal, ander heeft hout en zwavel. Bouw je kolonies op alle van deze eilanden en geef je grondstoffen aan je andere kolonie-steden. Zodat ieder van deze steden genoeg heeft om te bouwen. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 17 juli 2010 Rapport Geplaatst: 17 juli 2010 Bedankt voor de reacties maar het is al een paar maanden geleden en ik heb ondertussen al een tal van kolonien en weet prima hoe het spel werkt . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.