Dutchy3010 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2008 Heb jij GTA IV screens gemaakt, en wil je die met andere delen? Of een filmpje? Post die dan in dit topic! Er mogen enkel thumbnails of afbeeldingen niet groter dan 800x600 pixels gepost worden, omdat de pagina's ander uitgerekt worden en het veel te lang duurt eer die geladen is! Voor de duidelijkheid, een thumbnail is iets als dit: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
oostzaan Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2008 dus je mag nu ook links posten van streams Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 28 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 april 2008 dus je mag nu ook links posten van streams Er staat "home made" Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spark Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2008 Kan je op de PS3 en Xbox filmpjes en screens maken dan ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2008 Kan je op de PS3 en Xbox filmpjes en screens maken dan ? Met je telefoon in het spel en je kan natuurlijk je PS3/Xbox360 verbinden met een capturecard/tv-kaart in je PC. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jozz Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2008 Euhm, dit is in ieder geval home made: :$ Het is wel gisteren gemaakt [/font] maar het is nogsteeds IV toch Ik heb ook filmpjes maar die post ik zometeen wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
uniQueGTA Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2008 http://nl.youtube.com/watch?v=z3-0XL88ljc mijn filmpje is wel de gelekte versie mja ik ga em deze week toch nog kopuh [/font] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mrtuning Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2008 http://nl.youtube.com/watch?v=z3-0XL88ljcmijn filmpje is wel de gelekte versie mja ik ga em deze week toch nog kopuh [/font] nice trouwens je banden staan ok echt in de vik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IV trailer Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2008 (bewerkt) Ik heb een unpacking the box film gemaakt van special edition. Hij is nog niet the vinden onder search maar wel hier: http://www.youtube.com/user/gta4unpacker Als iemand hem wilt zetten in een gtagamesplayer dan haal ik hem van youtube af. Of gebruik onderstaand dat kan nu ook: Bewerkt: 29 april 2008 door IV trailer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eggie123 Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2008 haha van een doos normaal uitpakken heb je ook nog nooit gehoort zeker! Of nooit bij een supermarkt gewerkt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2008 Ik heb een unpacking the box film gemaakt van special edition. Hij is nog niet the vinden onder search maar wel hier:http://www.youtube.com/user/gta4unpacker Als iemand hem wilt zetten in een gtagamesplayer dan haal ik hem van youtube af. Of gebruik onderstaand dat kan nu ook: [filmpje] Whaha,lol..Erg spannend Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy The Best Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2008 Wat ben ik jaloers op die jongen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2008 Ja, ik ook... De kans is klein dat ik ooit IV krijg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2008 Dat geldt dus ook voor mij.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eggie123 Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2008 wat dan hebben jullie hem vandaag niet binnen gekregen? nou vrijdag komt de 2e vooraad bij heel veel winkels dus waar maak je je druk om? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.