Phoenyxar Geplaatst: 4 november 2009 Rapport Geplaatst: 4 november 2009 Fruit computers, Kakagawa, ThriftEX. Dat meen je gewoon niet , volgende voor jou . Reageren
Nissan Geplaatst: 4 november 2009 Rapport Geplaatst: 4 november 2009 Ik own in de IV quiz . HOe kan je in TBoGT een TLaD wapen krijgen? Ik bedoel hiermee dus een wapen dat in principe niet te krijgen is in TBoGT, maar er toch wel is. Reageren
vice infernusX Geplaatst: 4 november 2009 Rapport Geplaatst: 4 november 2009 Ik own in de IV quiz . HOe kan je in TBoGT een TLaD wapen krijgen? Ik bedoel hiermee dus een wapen dat in principe niet te krijgen is in TBoGT, maar er toch wel is. ehm.. door cheats te gebruiken Reageren
Nissan Geplaatst: 4 november 2009 Rapport Geplaatst: 4 november 2009 Wat een stom antwoord . Natuurlijk niet. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 4 november 2009 Rapport Geplaatst: 4 november 2009 Wat een stom antwoord . Natuurlijk niet. Door Johnny te vermoorden in Not So Fast, waardoor hij zijn geloof ik Sawn-Off Shotgun laat vallen? Reageren
Nissan Geplaatst: 9 november 2009 Rapport Geplaatst: 9 november 2009 Je ziet Johnny alleen in de cutscene van de deal, waar hij bovendien een pistool vastheeft. Hint: Het kan ik een missie van Tony. Reageren
vice infernusX Geplaatst: 9 november 2009 Rapport Geplaatst: 9 november 2009 chinese takeout Reageren
Nissan Geplaatst: 9 november 2009 Rapport Geplaatst: 9 november 2009 Fout. Nog een hint. Een van de ''Diamonds'' missies. Reageren
Nissan Geplaatst: 9 november 2009 Rapport Geplaatst: 9 november 2009 Ja maar dat was de vraag niet . 't Is een hint naar het antwoord. Niet het antwoord zelf. HOE krijg je dat TLaD wapen dan? Reageren
DingKing Geplaatst: 9 november 2009 Rapport Geplaatst: 9 november 2009 In die missie (Frosting on the Cake) moet je The Lost afmaken doormiddel van sticky bombs. Hun laten de wapens vallen en die pak je op? Reageren
Nissan Geplaatst: 10 november 2009 Rapport Geplaatst: 10 november 2009 Het antwoord is onvolledig. Je zit vast in Tony's limo. Je zit iig in de goede richting . Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 12 november 2009 Rapport Geplaatst: 12 november 2009 Is het een Grenade launcher? Reageren
Grove4L Geplaatst: 12 november 2009 Rapport Geplaatst: 12 november 2009 (bewerkt) Is het een Grenade launcher? Dacht het niet, die is toch te koop bij Armando? Ik zou het niet weten, 't is een pure gok, maar is het mogelijk voordat je de deal begint al eens achter de containers te loeren en daar wat Lostmembers staan met een Sawn-Off shotgun? Bewerkt: 12 november 2009 door Grove4L Reageren
Nissan Geplaatst: 13 november 2009 Rapport Geplaatst: 13 november 2009 Een slechte gok. Die staan er namelijk niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.