Badman Geplaatst: 12 juli 2010 Rapport Geplaatst: 12 juli 2010 Ik doelde gewoon op orgaanhandel, maar wat jij zegt is ook juist. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 12 juli 2010 Rapport Geplaatst: 12 juli 2010 In de laatste missie van TBoGT zoekt Tony zijn heil in Outlook Park. Dit omdat hij verwacht daar veilig te zijn. De vraag is nu, waarom is dit een vreemde locatie? Het wordt in de game niet letterlijk genoemd, maar als je een beetje oplet, is het eigenlijk een vreemde plek. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 12 juli 2010 Rapport Geplaatst: 12 juli 2010 Omdat Tony Dukes haat, hij is er geboren maar haat de plaats, daarom denkt hij er veilig te zijn omdat nooit iemand hem daar zou komen zoeken. Reageren
Nissan Geplaatst: 13 juli 2010 Rapport Geplaatst: 13 juli 2010 Ray Bulgarin's huis zit er recht naast? @Hearv94: Volgens de LCPD Database komt Tony uit "The Midwest". Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 13 juli 2010 Rapport Geplaatst: 13 juli 2010 CG heeft het goed Toen ik de missie voor het eerst deed keek ik vreemd op. Luis weet nota bene dat Bulgarin daar een woning heeft... CG, de volgende is voor jou. Reageren
Nissan Geplaatst: 14 juli 2010 Rapport Geplaatst: 14 juli 2010 Welk karakter gebruikt de meeste oorlogstermen in de games? Reageren
Nissan Geplaatst: 14 juli 2010 Rapport Geplaatst: 14 juli 2010 Het feit dat ik karakter vraag en niet persoon, is op zich al een hint. Een goeie gok, maar het is niet goed. Reageren
Fezz Geplaatst: 15 juli 2010 Rapport Geplaatst: 15 juli 2010 Die vent van tv. Replubican Space Rangers ofzo. Reageren
Claude_CJ_Vercetti Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Geplaatst: 16 juli 2010 Is de vraag ook: Welk karakter IN GTA4 gebruikt het meest oorlogsquotes? Dus we hebben het over een karakter en niet een personage? En we hebben het ook over GTA4? Anders zou ik dus meteen Phil Cassidy zeggen GreetZ: Claude "CJ" Vercetti Reageren
Nissan Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Geplaatst: 16 juli 2010 Sinds wanneer zit Phil Cassidy in GTA IV? Dat is fout. Reageren
Claude_CJ_Vercetti Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Geplaatst: 16 juli 2010 Sinds wanneer zit Phil Cassidy in GTA IV? Dat is fout. Daarom vroeg ik ook of het om GTAIV ging en nog bedankt voor je zeer constructieve uitleg of het om een karakter gaat of personage Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.