Jump to content

GTA IV quiz

Recommended Posts

Geplaatst:

Moet je uitleg geven? Nee, want dat zeg je er niet bij. Dus is het goed of niet? En dat denk ik trouwens ook: Packie, want je zei je dat hij bij Derrick heel erg dichtbij was.

Ik vraag me gewoon af hoe hij aan dat antwoord komt, Faex. Als uitleg verplicht was had ik dat wel bij de vraag vermeld.

Dji-unit zit nu heel erg dichtbij trouwens :7.

Geplaatst: (bewerkt)

Jullie zakken weer weg. Gerald is nu het hoofdpunt, vanuit hem kun je uitvinden wie het antwoord is. Aan de hand van deze vraag kun je het antwoord vinden. Wie/WAT (ZOEK HIER ROND) arresteerde Gerald?

Bewerkt: door Cuban Gangster

Ik snap het nu helemaal niet meer :{

Je vraag was welk personage het meest oorlogtermen gebruikte in de game.. en je hint is nu wie of wat arresteerde Gerald?

Lijkt me vaag, omdat het niet bekent is wie of wat Gerald arresteerde (bron: wikiGTA)

Bewerkt: door Mark B.

Werd hij niet opnieuw gearresteerd door de FIB???

Anders was het gewoon de LCPD emo.gif

Edit: Omdat Derrick of Francis is vermoord moest hij weer terug de cel in?

Bewerkt: door Eddie Low
Geplaatst:

Pff, omdat jullie get zo moeilijk vinden zal ik het betreffende zinnetje even hier neerzetten. "(...) He got hauled in last night." Wie z'n taak is het om zware criminelen op te pakken?

Geplaatst:

Nee. Twee redenen. Heb jij hun ooit militaire uitspraken horen doen? En United Liberty Paper pakt Elizabeta op, niet Gerald ><.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...