Guardian1980 Geplaatst: 7 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2011 Damn, jij bent snel Volgens mij is ie wel compleet, dus de volgende is voor jou. Reageren
PrioX Geplaatst: 7 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2011 Waar staan deze twee gebouwen? Ik wil de locatie op een SnapMap zien. Als je de foto te onduidelijk vindt wil ik er een hint bijgeven. (Klik op de afbeelding voor de ware grote) Reageren
PrioX Geplaatst: 7 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2011 Volgens mij Hier Dat klopt! De volgende vraag is voor @Bassieboy35! Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 7 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2011 Iemand anders mag een vraag stellen want het komt nu niet zo goed uit Reageren
Nissan Geplaatst: 7 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2011 In de game kun je op een website vinden over BeanMachine. Hoeveel BeanMachines zouden volgens de website alleen al in Algonquin moeten zijn? Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 8 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2011 Een specifiek aantal heb ik niet kunnen vinden. Er staat wel op de site dat je nooit verder dan 500 yards bent van een vestiging. Maar ik heb geen idee wat de afmetingen van Algonquin zijn. Als je dat weet is het een kwestie van rekenen. Reageren
myron.b Geplaatst: 8 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2011 6 locaties in Algonquin? Reageren
upernoob Geplaatst: 9 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2011 waren er volgens mij 8 Reageren
Dippie Geplaatst: 18 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2011 waren er volgens mij 8 Als er om de 500 yards zo'n café staat, denk ik dat er 100 in Algonquin zijn... Reageren
Dippie Geplaatst: 21 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2011 Omdat er in dagen al geen reactie is gekomen, stel ik maar een nieuwe vraag. Wat is de slogan van de LCPD? Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 21 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2011 Omdat er in dagen al geen reactie is gekomen, stel ik maar een nieuwe vraag. Ik weet niet of jij het al had gedaan, maar ik heb Haruhi_Suzumiya gevraagd om te reageren in dit topic. Een beetje voorbarig om een nieuwe vraag te stellen hè Reageren
Dippie Geplaatst: 21 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2011 (bewerkt) Omdat er in dagen al geen reactie is gekomen, stel ik maar een nieuwe vraag. Ik weet niet of jij het al had gedaan, maar ik heb Haruhi_Suzumiya gevraagd om te reageren in dit topic. Een beetje voorbarig om een nieuwe vraag te stellen hè Ik citeer uit de regels die je in de eerste post kunt vinden: "Zodra de vragensteller 3 dagen niet gezegd heeft of een antwoord goed of fout is, mag degene die het antwoord gegeven heeft een nieuwe vraag stellen." En aangezien het al 14 dagen geleden is dat Haruhi_Suzumiya zijn vraag stelde, en niemand anders van de antwoorders een nieuwe vraag stelde, heb ik dat maar gedaan Bewerkt: 21 augustus 2011 door Doemar Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 21 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2011 Er mag inderdaad verder worden gegaan met 's vraag. Zijn citaat uit de regels is juist. Waar Guardian op doelt is dat we inderdaad meestal wel even via een profielreactie of PB degene die de vraag heeft gesteld proberen wakker te schudden. Dit is echter een onderling extraatje, dus geen plicht. Hier je vraag nog even: Omdat er in dagen al geen reactie is gekomen, stel ik maar een nieuwe vraag. Wat is de slogan van de LCPD? Reageren
PrioX Geplaatst: 21 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2011 Bring Justice To Liberty City, Join Us Today! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.