Jump to content

Het grote Easter Eggs-topic


Dutchy3010

Recommended Posts

  • 2 weken later...

Als je samen met Michelle in een auto zit, en je botst ergens tegenaan, zeg Michelle "Jeez Louise". Misschien een (kleine) verwijzing naar Louise uit VCS? (ik weet het, het is vergezocht, maar goed :puh:)

Link to comment
Delen op andere websites

Door met m'n motor eerst op 'n auto te botsen om vervolgens door een haard mensen de vliegen, heb ik dit gevonden

ilovetoblow.th.jpg

Er staat vanboven "i love to blow" wat "ik hou van blazen" betekent.

en daaronder zie je een een meisje met een fluit in haar mond die op een penis lijkt.

dus zou je "i love to blow" kunnen interpreteren als" ik hou van blowjobs geven" in de seksterm ;d

Als je in het internetcafe naar lovemeet gaat en op jongens zoekt staat er iemand die ook bellic heet met zijn achternaam en heel veel op nico bellic lijkt

Goh nee echt? je méént et! :7want roman is wel zo leuk om je daar toe te voegen in die homokiller-missie, maar te lam om je eruit te halen.[/font]

in feite laat Niko zelf de keuze het erop te laten staan, want na de missie met French Tom verandert heel je profiel en je nickname van 'SweetBellic' naar 'LibertyNiko'

Bewerkt: door MidnightMayhem
Link to comment
Delen op andere websites

Door met m'n motor eerst op 'n auto te botsen om vervolgens door een haard mensen de vliegen, heb ik dit gevonden

ilovetoblow.th.jpg

Er staat vanboven "i love to blow" wat "ik hou van blazen" betekent.

en daaronder zie je een een meisje met een fluit in haar mond die op een penis lijkt.

dus zou je "i love to blow" kunnen interpreteren als" ik hou van blowjobs geven" in de seksterm ;d

________________________________________________________________________________

_________________

dat staat ook op het internet van LC :Y

sorry ik weet nog niet echt hoe die citeer toets werkt. :roll:

Bewerkt: door gtafreak321
Link to comment
Delen op andere websites

Het melodietje van de Mr. Tasty gaat sneller als je sneller gaat rijden

Was al bekend en als je achteruit rijdt speelt het liedje zich achterstevoren af.

en als de Mr.tasty zwaar beschadigd is hoor je niks.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik liep langs een zwerver die riep dat hij z,n moeder had vermoord :bonk: . en hij begon te bazelen over Aliens :? .

Ja dan mompelt hij iets van: Sorry mama, Sorry that i killed you mama...

En hij roept iets van: The Aliens are coming!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb overlaatst een reclame gehoort voor 'Electro Lights' wat een verfrissende sportsdrank moet zijn =>Aquarius met meerdere smaken, maar weet maar een: Yellow Snow dat waarschijnlijk dan verwijsd naar Aquarius Blue Ice.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij FIA staat er een billboard met reclame van de Dilletante. Een auto met geen bezinemotor, maar een elektromotor. Je ziet een plaatje van de auto, en daarnaast staat:

Girls love electric gadgets!

Vertaling:

Meiden houden van elektrische extra's!

Dit is een verwijzing naar de vibrator.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...