GTAKevin023 Geplaatst: 1 juni 2011 Rapport Geplaatst: 1 juni 2011 RS-Haul is een bedrijf wat je helpt met het dumpen van je 'lading', want RS is een woordspeling op het engelse 'Arse' wat kontgat betekend. Ze helpen dus met het dumpen van je 'lading', dus uitwerpselen Lang verhaal.. RS Haul bestaat toch al sinds SA? Dan is het eigenlijk geen verwijzing meer, bestond al voor IV. Het was in ieder geval ook bekend Ja, zie die truck. Is een Roadtrain. Reageren
GTAmitchel Geplaatst: 5 juni 2011 Rapport Geplaatst: 5 juni 2011 Er is ook zo'n soort poster met een dame erop met een bierfles in de strot en er staat op piBwasser met zo'n duitse B dat betekent pis water , is dat ook een easter egg? Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 5 juni 2011 Rapport Geplaatst: 5 juni 2011 Dat was volgens mij al bekend Reageren
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 19 juni 2011 Rapport Geplaatst: 19 juni 2011 Is idd al bekend >>> Door Hanneswasco: Bassieboy vertelde dit al, en dus is dit eigenlijk een (kleine) nutteloze bump.<<< Reageren
myron.b Geplaatst: 7 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2011 Ik heb wel iets vreemd gevonden in tbogt: Als je goed kijkt op de linker poster zie je Carmen Ortiz uit GTA IV. Maar nu met rood haar. En hier zie je duidelijk op de TV de credits van GTA IV. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 7 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2011 Allebij al bekend. Reageren
Tseardbuma Geplaatst: 31 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2011 op het vliegveld staat er op de vliegtuigen tivus weet je wel die ziekte Fail. >>> Door Jacky-2007: Zwaar nutteloze bump. Post alleen in topics als je iets toe te voegen hebt.<<< Reageren
trevortjes Geplaatst: 5 november 2011 Rapport Geplaatst: 5 november 2011 Ik denk dat jullie het al weten maar het Qub3D logo lijkt op "qub'd" en dat lijkt op "cup D". Reageren
Gta Bram Geplaatst: 16 november 2011 Rapport Geplaatst: 16 november 2011 (bewerkt) In het huis waar ook Gracie gevangen word gehouden door Gordon Sargent in een van Gerald Mcreary's missies staat op een van de muren geschreven: 'Jaz got a fat head cuz he sucks to much cock', wat betekent:'Jaz heeft een dik hoofd omdat hij teveel pijpt.' Easter Egg? En al bekend bij iemand? Ik heb geen bewijsmateriaal omdat ik geen camera of wat dan ook heb. Je kan natuurlijk wel zelf gaan kijken. Ook staat er boven op de linker muur als je de trap naar het dak oploopt met blauwe spuitbus": 'Turn back now', wat 'Draai nu om' betekent. Ik weet niet of het een Easter Egg is, maar misschien is het bedoeld net als in Gta San Andreas de tekst op de Gant Bridge, 'There are no easter eggs up here', of in IV bij het blijheidsbeeld, 'No hidden content'. Ik vond het zelf wel grappig. Weer hetzelfde verhaal, geen foto's of dergelijke. Groeten! Weer een gevonden vanmorgen: op de deur van het politiebureau - LCPD Broker - hangt een papier met daarop de tekst: 'Stay in school kids!', oftewel, 'Maak jullie school af kinderen!' Grapje van R* dus. Al bekend? Sorry dat ik geen screens kan maken. Daarom vraag ik bij deze of iemand tijd heeft om naar de plaats toe te rijden, een screen te maken en in een pb naar mij te versturen. Click here to view the SnapMap Ik dacht dat het hier was, in elk geval daar in de buurt! Alvast bedankt! Edit: Sorry voor de dubbelpost! Kan die even samengevoegd worden? Dank u. >>> Door Jacky-2007: Dubbelpost samengevoegd.<<< Bewerkt: 19 november 2011 door Jacky-2007 Reageren
niko.bellic Geplaatst: 23 november 2011 Rapport Geplaatst: 23 november 2011 Had er nog een gevonden. Op een van die bussen rond star junction. Ik bedoel deze :Bus Op de achterkant van de bus staat 2000cc Ik vond deze wel grappig om te delen Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 23 november 2011 Rapport Geplaatst: 23 november 2011 Dat is geen EE hoor... en ik snap eigelijk niet wat je daar zo grappig aan vindt? Reageren
blackops Geplaatst: 23 november 2011 Rapport Geplaatst: 23 november 2011 Vast bekend maar ik plaats em toch Vind het tapijt wel mooi Reageren
niko.bellic Geplaatst: 27 november 2011 Rapport Geplaatst: 27 november 2011 Dat is geen EE hoor... en ik snap eigelijk niet wat je daar zo grappig aan vindt? Jah maar een bus heeft dus geen 2000cc. Reageren
Gta Bram Geplaatst: 27 november 2011 Rapport Geplaatst: 27 november 2011 Dat is geen EE hoor... en ik snap eigelijk niet wat je daar zo grappig aan vindt? Jah maar een bus heeft dus geen 2000cc. Volgens mij heb je gewoon verkeerd gekeken want ik dacht dat er toch 5000cc op stond. Maargoed, laat ik dan nog even ontopic gaan: De naam van Stevie's Garage in Bohan: S&M Auto Sales. Al bekend? Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 27 november 2011 Rapport Geplaatst: 27 november 2011 Dat is geen EE hoor... en ik snap eigelijk niet wat je daar zo grappig aan vindt? Jah maar een bus heeft dus geen 2000cc. Volgens mij heb je gewoon verkeerd gekeken want ik dacht dat er toch 5000cc op stond. Maargoed, laat ik dan nog even ontopic gaan: De naam van Stevie's Garage in Bohan: S&M Auto Sales. Al bekend? Volgens mij was deze al bekend . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.