Jump to content

Het grote Easter Eggs-topic

Recommended Posts

Geplaatst:

Eigenlijk zouden ze beter elke grap of easter egg in de hoofdpost zetten. Kan je eerst even kijken of hij bekend is, en als hij niet bekend is plaats je hem. Er worden namelijk nog veel dingen die al bekend zijn gepost, net als ik daarnet, en zo krijg je supergrote topics. Maarja.

Geplaatst: (bewerkt)

Eigenlijk zouden ze beter elke grap of easter egg in de hoofdpost zetten. Kan je eerst even kijken of hij bekend is, en als hij niet bekend is plaats je hem. Er worden namelijk nog veel dingen die al bekend zijn gepost, net als ik daarnet, en zo krijg je supergrote topics. Maarja.

Sorry hoor, maar je bent vanaf 2008 al lid maar je weet niet of er een topic is waar alle Easter Egg's staan.. Hier staan de mythes en EE's zo ongeveer bij elkaar.

EDIT : En natuurlijk kun je dit topic even doorlezen.

Bewerkt: door MostWantedKid

Ja en als je goed kijkt dan zie je dat ik meegeholpen heb aan heel dat topic, en dat ik zowat alle easter eggs op dit forum gevonden heb in GTA IV. En als je dan nog is goed kijkt zie je dat dat topic dat jij doorstuurde niet echt meer up to date is, en dat er bijna niemand naar kijkt.

Maar toch bedankt.

Bewerkt: door Gta Bram
Geplaatst:

Ja en als je goed kijkt dan zie je dat ik meegeholpen heb aan heel dat topic, en dat ik zowat alle easter eggs op dit forum gevonden heb in GTA IV. En als je dan nog is goed kijkt zie je dat dat topic dat jij doorstuurde niet echt meer up to date is.

Maar toch bedankt.

Haha oke, niet gezien :$ .

Zag vandaag nog een up-to-date topic over alle EE's, maar die kan ik niet meer vinden.. :duh:

Geplaatst:

Ja en als je goed kijkt dan zie je dat ik meegeholpen heb aan heel dat topic, en dat ik zowat alle easter eggs op dit forum gevonden heb in GTA IV. En als je dan nog is goed kijkt zie je dat dat topic dat jij doorstuurde niet echt meer up to date is.

Maar toch bedankt.

Haha oke, niet gezien :$ .

Zag vandaag nog een up-to-date topic over alle EE's, maar die kan ik niet meer vinden.. :duh:

Oke, maar wat ik meer bedoelde is gewoon dat als je dit topic opent, je meteen al een lijst tegenkomt met alles wat gevonden is, zonder dat je eerst heel het forum door moet zoeken. Is wat makelijker, en hierdoor krijg je ook alleen reacties met easter eggs die nog niet bekend zijn op het forum.

Maar we zijn toen met een paar man The Underground gestart (waar ik nu al niet meer in zit, het forum deed heel raar en ik kon niet online komen of niet posten, ook niet met een nieuw account), en we gingen dus mythes en EE's zoeken en onderzoeken. Dat hebben we inderdaad allemaal in 1 topic gezet, maar er zijn niet veel nieuwe dingen meer bij gezet heb ik het idee. Veel dingen die ik hier tegenkom staan niet in het topic van The Underground.

Geplaatst:

Dat hebben we inderdaad allemaal in 1 topic gezet, maar er zijn niet veel nieuwe dingen meer bij gezet heb ik het idee. Veel dingen die ik hier tegenkom staan niet in het topic van The Underground.

Ach, ik wacht altijd totdat genoeg personen het een Easter Egg noemen voordat ik iets in het topic opneem en net wanneer ik eentje wil opnemen komt er altijd wel een admin of mod aantjokken die doodleuk komt melden dat je niet alles een EE moet noemen en dan is je motivatie ook weg. Is geen haat tegen mods of zo, is gewoon de harde realiteit.

TU Informatie Topic

Geplaatst:

Dat hebben we inderdaad allemaal in 1 topic gezet, maar er zijn niet veel nieuwe dingen meer bij gezet heb ik het idee. Veel dingen die ik hier tegenkom staan niet in het topic van The Underground.

Ach, ik wacht altijd totdat genoeg personen het een Easter Egg noemen voordat ik iets in het topic opneem en net wanneer ik eentje wil opnemen komt er altijd wel een admin of mod aantjokken die doodleuk komt melden dat je niet alles een EE moet noemen en dan is je motivatie ook weg. Is geen haat tegen mods of zo, is gewoon de harde realiteit.

TU Informatie Topic

Kijk, dat topic bedoelde ik! ^_^

Geplaatst:

GTA Bram, er bestaat ook nog zoiets als de zoekfunctie. Die staat rechtsboven elke pagina, en dan nog eens linksonder elk topic/forum. ;)

Nu terug ontopic aub.

GTA Bram, er bestaat ook nog zoiets als de zoekfunctie. Die staat rechtsboven elke pagina, en dan nog eens linksonder elk topic/forum. ;)

Nu terug ontopic aub.

Kan je wel een mod zijn, maar je hoeft niet te doen alsof ik hier nog maar 2 posts gezet heb en heel het forum niet ken. Dankjewel.

>>> Door Hanneswasco: Verder afgehandeld via PB.<<<

Danku.

Bewerkt: door Gta Bram
Geplaatst:

Volgens mij hadden de meeste leden het wel door hoor, maar wellicht had niemand zin om te antwoorden, want je zegt zelf nog: 'Vast wel gekent.'

En hoewel ik niet direct weet of ik het ken, was ik niet verrast toen ik het zag, heb het dus waarschijnlijk wel ergens eerder gezien ;)

• 2 maanden later...
Geplaatst:

Dat Huang en kenny lee van gta cw ook in iv bestaan want in de police website in iv op de database ze ook er op staan.

Geplaatst:

Dat Huang en kenny lee van gta cw ook in iv bestaan want in de police website in iv op de database ze ook er op staan.

Dat is logisch, GTA CW speelt zich ook in de IV-era af. Niet echt een Easter Egg, lijkt me.

• 6 maanden later...
  • 2 maanden later...

Misschien was dit al bekend, maar ik kon er niets over gevonden krijgen in dit topic met de zoekfunctie.

Een van de ringtones van je mobiele telefoon uit GTAIV is hetzelfde als het geluid dat je hoort in GTAIII als Claude een berichtje binnenkrijgt via zijn pager.

@hieronder: Oeps, :$

Bewerkt: door Dotz

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...