Fiegel5 Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Iedereen is gek van GTA IV, maar niet alles is perfect ben ik bang. Post hier al je Glitches & Bugs dat scheelt weer topic’s! . >>> Door Dutchy3010: Goed topic, inderdaad vergeten aan te maken... Pinned <<< Reageren
uniQueGTA Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Framerate drops op de xbox360 (ik heb geen ps3) some dat je een ladder niet op kan klimmen, dan blijft die daar vast hangen ik heb wel eens gehad dat als je overreden wordt en je ligt onder de auto dat je gewoon door de auto omhoog klimt.. allemaal van die kleine dingen wat je in iedere game hebt.. is iniedergeval geen saints row dat opeens alles op je beeld verdwijnt Reageren
Robin B Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 *snik* GTa lV is dom me playstation 3 doet raar daarbij is ook meteen een bug ik kan hem niet meer opstarten terwijl jullie lekker spelen Reageren
Scarface92 Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ik had dit topic al veel eerder aangemaakt! >>HIER<< Reageren
Kakaroth Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 (bewerkt) Ik was in hetRestaurant (ik weet niet precies hoe hij heet, die eerste, in de buurt van je safehouse, waar het er niet echt fijn uitzag ) en ik lock op een man die daar binnen staat. Ok, ik steek hem neer. Dan ga ik naar iemand die daar zit (Als je daar binnenkomt helemaal rechts) en ik steek hem, maar het mes gaat gewoon door hem heen, 10x ofzo. Toen ging ik naar iemand anders toe en dat lukte wel. (Dit was op de Xbox) Bewerkt: 1 mei 2008 door Dark_GTA_Mike Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ik had dit topic al veel eerder aangemaakt! >>HIER<< Een mod ofzo kan het wel samen voegen, probleem opgelost Reageren
IV trailer Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ik had dit topic al veel eerder aangemaakt! >>HIER<< Een mod ofzo kan het wel samen voegen, probleem opgelost Het gaat hem denk ik om het feit dat hij geen topic gepint heeft staan onder zijn naam. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ik had dit topic al veel eerder aangemaakt! >>HIER<< Een mod ofzo kan het wel samen voegen, probleem opgelost Het gaat hem denk ik om het feit dat hij geen topic gepint heeft staan onder zijn naam. Wat maakt mij dat nou uit? Ik zeg alleen dat ik het 'Glitches & Bugs' topic al eerder had aangemaakt. Je moet niet zomaar dingen gaan verzinnen.. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 29 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ik had dit topic al veel eerder aangemaakt! >>HIER<< Een mod ofzo kan het wel samen voegen, probleem opgelost Het gaat hem denk ik om het feit dat hij geen topic gepint heeft staan onder zijn naam. Wat maakt mij dat nou uit? Ik zeg alleen dat ik het 'Glitches & Bugs' topic al eerder had aangemaakt. Je moet niet zomaar dingen gaan verzinnen.. Als je gaat zeiken over die pinn, je mag hem wel hebben hoor. Wat boeit het? Als het topic er maar is.... Ontopic Reageren
Scarface92 Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ik had dit topic al veel eerder aangemaakt! >>HIER<< Een mod ofzo kan het wel samen voegen, probleem opgelost Het gaat hem denk ik om het feit dat hij geen topic gepint heeft staan onder zijn naam. Wat maakt mij dat nou uit? Ik zeg alleen dat ik het 'Glitches & Bugs' topic al eerder had aangemaakt. Je moet niet zomaar dingen gaan verzinnen.. Als je gaat zeiken over die pinn, je mag hem wel hebben hoor. Wat boeit het? Als het topic er maar is.... Ontopic Het boeit mij ook niks, alleen vind ik het jammer dat mijn topic over het hoofd is gezien. Idd, nu maar weer ontopic.. Reageren
grandtheftA Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ik lees heel veel over vastlopende (freeze) PS 3's en 360's. Hebben jullie dat ook, ik heb mijn ps3 pas 1 maand maar moet er niet aan denken dat hij nu al GTA 4 niet kan draaien als ik hem komende week binnen krijg:S weet iemand hier misshcien meer over? en hoe veel het voorkomt? alvast bedankt Reageren
Psychedelica Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 (bewerkt) Ik zat een keer in de taxi met Roman (allebei dronken), bestemming ingegeven en de chauffeur bleef gewoon staan, vertrok maar niet... moest dan uitstappen (en betalen voor niets) en terug instappen en dan vertrok hij wel Bewerkt: 30 april 2008 door Psychedelica Reageren
Hayte Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 ik heb best wel veel framedrops... wel jammer... Reageren
studio dewolf Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 De hand van Niko steekt door de hek. Als Niko op de bobcat http://nl.wikigta.org/wiki/Bobcat_(GTA_Vice_City) dan zweeft Niko. Reageren
Jozz Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Deze fout is heel raar, er is een stuk in de muur waar je doorheen kan kijken en dan zie je de andere kant van het gebouw: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.