Jump to content

Glitches & Bugs


Fiegel5

Recommended Posts

Als ik naar de Burger Shot ga en ik bestel wat, dan staat het spel voor een minuut ofzo stil, geen geluid, geen bewegend beeld, uiteindelijk krijg ik toch mijn voedsel :eten:

Het is misschien geen bug of glitch, maar het is toch heel erg irritant dat die 'schuil' functie, dat je achter van alles kan schuilen en dan schieten, dat die functie zo ontzettend crappy is. Ik heb hem alleen in de laatste missie gebruikt omdat het in die missie vrijwel onmogelijk was om zonder die functie te doen...

Ook heb ik aan het einde gekozen voor dat Kate doodgaat en Roman blijft leven, maar bij mij leeft Kate nog steeds en Roman ook! Ik word best vaak gebeld door 'Unknown Caller' en dat is dan Kate die vraagt of ik wil daten. Hebben meer mensen dit?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik reed zachtjes tegen een boom aan, vlieg ik ineens van mijn motor zo'n 30 meter in de lucht :7

Misschien is het niet echt een bug, maar ik rende laatst tussen 2 pijpen, toen maakte Niko zo'n beweging dat hij ''valt'' tijdens het rennen, het is moeilijk te zeggen maar zag er best grappig uit :puh:

Bewerkt: door ComKwak
Link to comment
Delen op andere websites

Ik reed zachtjes tegen een boom aan, vlieg ik ineens van mijn motor zo'n 30 meter in de lucht :7

Misschien is het niet echt een bug, maar ik rende laatst tussen 2 pijpen, toen maakte Niko zo'n beweging dat hij ''valt'' tijdens het rennen, het is moeilijk te zeggen maar zag er best grappig uit :puh:

Met die motor heb ik ook best vaak, heel irritant. Dan rijd je heel zachtjes ergens tegen aan, vlieg je super ver weg en ben je dood.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is irritant :puh:

Ik heb soms ook wel is dat ik door de voorruit vlieg terwijl ik helemaal niet hard bots.

Volgens mij ligt dat ook aan de schade aan je auto, of je het raam lag er al uit.

Weet niet zeker hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Met de PC versie, nadat je de game hebt geupgrade't naar 1.0.2.0 kan je niet meer gebruik maken van de computers in Liberty City. Bijvoorbeeld je staat bij een computer en dr staat:"[E] Use the computer" nadat je op [E] hebt gedrukt gebeurt er niks.

Link to comment
Delen op andere websites

Met de PC versie, nadat je de game hebt geupgrade't naar 1.0.2.0 kan je niet meer gebruik maken van de computers in Liberty City. Bijvoorbeeld je staat bij een computer en dr staat:"[E] Use the computer" nadat je op [E] hebt gedrukt gebeurt er niks.

Heb je misschien je instellingen verandert?

Link to comment
Delen op andere websites

Nog een klein foutje van R*:

Ik verkende de binnenplaats van de gevangenis met mijn motor ( De gevangenis waar je

ook die missies moet doen).

En er stonden wat van die gevangenen in oranje pakken. Dus ik reed naar de gevangenen toe, maar ik reed er perongeluk een om ver. Ik deed verder niks, maar de gevangene kwam mij achterna en begon te slaan.

Natuurlijk zag de politie dat, en de gevangene werd gearresteerd.

Maar hoe kan je nu iemand arresteren die al in de gevangenis zit? :puh:

En ook bij de missie Entourage, opgegeven door Jon Gravelli, reed ik met Bobby Jefferson naar het stadhuis.

( Na de schietscene ). En ik reed gewoon over de weg, en opeens spoot er water uit de weg, ongeveer 2 meter voor me. Het was dezelfde straal als dat je zo'n paaltje van de brandweer omrijdt. Dus ik reed verder en toen spoot er nog eens water uit de weg, achter me. Ik weet niet of het bij de missie hoort, maar volgens mij was het een glitch.

Link to comment
Delen op andere websites

@ GTA bram:

Dat is inderdaad wel lame, jammer dat er geen echte prison security geprogt is. Maar over dat water, het kan ook zijn dat een ped je voor is geweest en de brandkraan van de sidewalk heeft gereden?

Hierboven; hij lukt niet bij me (op de PS3) :7

Wist je dat als je een schot lost met een shotgun dat Niko daarna 2 keer herlaad?

Nee, me nog niet opgevallen! 2 keer voor één schot? l0l! :schater:

Maar de "no blip glitch" werkt dus op de ps3 niet... minder. Worden je filmpjes zeker wel véél vetter van, Dieko! PC gamers hebben volgens mij met de video editor een optie om de lips uit te zetten, als ik dat zo zie op youtube... Maar dan nog, als het wel werkt kunnen ze wel een stuk meer fun beleven in de multiplayer! Nothin' but stealth, baby! :D

Bewerkt: door Jacky-2007
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...