Jump to content

Glitches & Bugs


Fiegel5

Recommended Posts

@ GTA bram:

Dat is inderdaad wel lame, jammer dat er geen echte prison security geprogt is. Maar over dat water, het kan ook zijn dat een ped je voor is geweest en de brandkraan van de sidewalk heeft gereden?

Hierboven; hij lukt niet bij me (op de PS3) :7

Wist je dat als je een schot lost met een shotgun dat Niko daarna 2 keer herlaad?

Nee, me nog niet opgevallen! 2 keer voor één schot? l0l! :schater:

Maar de "no blip glitch" werkt dus op de ps3 niet... minder. Worden je filmpjes zeker wel véél vetter van, Dieko! PC gamers hebben volgens mij met de video editor een optie om de lips uit te zetten, als ik dat zo zie op youtube... Maar dan nog, als het wel werkt kunnen ze wel een stuk meer fun beleven in de multiplayer! Nothin' but stealth, baby! :D

Nee, met die ped kan niet, wat jij zegt. Want het water spoot echt UIT de weg. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ging de missie Diamonds are a girls best friend doen. Ik stap in de marker op Charge Island,

de cutscene start. De cutscene is voorbij, en normaal moeten Packie en ik spawnen bij de vaten

van Bulgarin's mannen. Echter, wij spawnden op de metalen railing waar de missie normaal op verder gaat.

Vanafdaar kun je zien dat Bulgarin helemaal niet wegrijd na die cutscene. In

de cutscene rijd hij weer weg nadat hij gezegt heeft dat Niko hem opnieuw berooft.

Nou, hij rijd helemaal niet weg, zijn auto was vanaf de railing in het water tezien met een dode Bulgarin

als inzittende. Deze auto de-spawned na ongeveer 10 seconden. Ik kon alleen snel met mijn Sniper

zien wie er in de wagen zat.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik aan een rood licht sta, wilt na een tijdje degene achter mij, mij voorbijsteken, echt raar en irriterend. Ik sta gewoon stil en dan probeert hij naast mij te komen staan en mij zelfs te rammen ??

Is deze bug bekend ? En weet iemand er een patch voor ?

Elias

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik aan een rood licht sta, wilt na een tijdje degene achter mij, mij voorbijsteken, echt raar en irriterend. Ik sta gewoon stil en dan probeert hij naast mij te komen staan en mij zelfs te rammen ??

Is deze bug bekend ? En weet iemand er een patch voor ?

Elias

Dat is toch gewoon de drukte van NY? ik doe het zelf ook altijd dooor rood rijden... als het goed toeteren ze meestal eerst en dan proberen ze langs j heen te rijden

Link to comment
Delen op andere websites

Binnenkort komt hier een nieuw ontdekte glitch uit de The Lost and Damned episode! Vastgelegd door Tape Incorporated, gevonden door GTAForummer Uitroepteken!

:dans:

En nee, da's geen kleine glitch, dat kunnen we alvast verklappen! :Y

EDIT: Daar is hij dan! _O_ Mooi, hè.... ^_^

Bewerkt: door Jacky-2007
Link to comment
Delen op andere websites

Als ik aan een rood licht sta, wilt na een tijdje degene achter mij, mij voorbijsteken, echt raar en irriterend. Ik sta gewoon stil en dan probeert hij naast mij te komen staan en mij zelfs te rammen ??

Is deze bug bekend ? En weet iemand er een patch voor ?

Elias

Dat is toch gewoon de drukte van NY? ik doe het zelf ook altijd dooor rood rijden... als het goed toeteren ze meestal eerst en dan proberen ze langs j heen te rijden

Nee, het lijkt precies of ze je al super snel voorbij willen steken, normaal duurt dat wel even, maar nu precies direct...

Link to comment
Delen op andere websites

het is een beetje veel om 22 pagina's door te lezen dus ik weet niet of deze er al bij stond maar ik reed net in een bus en ik wou ff tankstation opblazen dus ik rij tegen die tank aan en de bus enzo ontploft niet maar schiet weg net als bij die schommels alleen dan wel bijna kapot XD en ik drukte op F om uit te stappen en ik kon gewoon verder lopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Bug...

Was al bekend maar het is wel irritant want die taxi chauffeurs botsen altijd. En als je parkeert langs de kant van de weg botsen mensen ook vaak of als je midden op de weg staat... Heel stom als je, je eigen auto niet wil beschadigen.

Link to comment
Delen op andere websites

Nog een bug gevonden:

Als je met een shotgun boven het wiel ( maakt niet uit welk wiel ) van een auto of motor 4x schiet, verlaagd de auto zich bij het wiel waar je schiet.

Het is wel leuk om te proberen, maar als je door de Pay'n spray rijdt, is hij weer gewoon zoals normaal. Als je het wilt proberen, kun je het beste naar een strand rijden. Rij dan je auto een stukje in het water, zodat hij niet in brand kan vliegen.

Bij sommige auto's ziet het er heel stoer uit, maar ik zoek nog een manier om de kogelgaten weg te krijgen, en een manier om de motor weer heel te krijgen, zonder dat de auto weer verhoogd wordt.

Groeten, Gta Bram.

Link to comment
Delen op andere websites

Nog een bug gevonden:

Als je met een shotgun boven het wiel ( maakt niet uit welk wiel ) van een auto of motor 4x schiet, verlaagd de auto zich bij het wiel waar je schiet.

Het is wel leuk om te proberen, maar als je door de Pay'n spray rijdt, is hij weer gewoon zoals normaal. Als je het wilt proberen, kun je het beste naar een strand rijden. Rij dan je auto een stukje in het water, zodat hij niet in brand kan vliegen.

Bij sommige auto's ziet het er heel stoer uit, maar ik zoek nog een manier om de kogelgaten weg te krijgen, en een manier om de motor weer heel te krijgen, zonder dat de auto weer verhoogd wordt.

Groeten, Gta Bram.

De bovenste is geen bug.

Link to comment
Delen op andere websites

Nog een bug gevonden:

Als je met een shotgun boven het wiel ( maakt niet uit welk wiel ) van een auto of motor 4x schiet, verlaagd de auto zich bij het wiel waar je schiet.

Het is wel leuk om te proberen, maar als je door de Pay'n spray rijdt, is hij weer gewoon zoals normaal. Als je het wilt proberen, kun je het beste naar een strand rijden. Rij dan je auto een stukje in het water, zodat hij niet in brand kan vliegen.

Bij sommige auto's ziet het er heel stoer uit, maar ik zoek nog een manier om de kogelgaten weg te krijgen, en een manier om de motor weer heel te krijgen, zonder dat de auto weer verhoogd wordt.

Groeten, Gta Bram.

De bovenste is geen bug.

Wat is het dan?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...