Jump to content

Glitches & Bugs

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik denk wel dat het een bug is, want ik zag op Youtube nog een filmpje over je auto verlagen.

Je zag in het filmpje dat als je links naast elk wiel met een SMG schiet, je auto ook verlaagd word. Ik heb het geprobeerd en het klopt. Dus ik denk gewoon dat het een bug is.

En nog een bugje: Ik stond in de Pay 'n Spray met een Rancher, ik had mijn lichten aan. Dus ik parkeer hem in de garage, maar de lichten schenen gewoon door de garagedeur. Toen was ik een beetje aan het manouvreren in de Pay 'n Spray, en toen zag ik dat de lichten ook gewoon door de muren schenen. Het was in de Pay 'n Spray vlakbij Playboy's huis.

Bewerkt: door Gta Bram

Het is gewoon de Rage/Engine van GTA IV. En met een ander wapen wil het ook...

Bewerkt: door gerbieboy6
Geplaatst:

Als je zogenaamd ''naast'' die band schiet, schiet hij gewoon lek. Dat gebeurd met elk wapen als je er op schiet. geen Bug, dit is gewoon realistisch. Probeer in het echt maar eens met je pistool een band lek te schieten.

Als je er inderdaad ''naast'' schiet, en de band toch lek gaat, dan is het wel een kleine accurariteits Glitch.

Geplaatst:

~Op een mooie dag besloot Niko noten te gaan kopen bij een kraampje, vlakbij de pier in het zuiden van Algonquin. Hij drukte op E, en bleef toen zo'n 5 minuten rondjes lopen, tot hij er eindelijk mee stopte, en ik duizelig was.~

~Op een minder mooie dag besloot Niko om eens op visite te gaan bij de wapenshop in Alderney. Om vervolgens met geen mogelijkheid de deur open te krijgen. Na 10 minuten rammen werd zijn woede zo groot, dat hij het maar uit alle wanhoop met een granaat probeerde. Helaas kwam er net een cop voorbij, en toen zou het nog een lange vermoeiende dag worden voor Niko.

Oh, uiteindelijk ging de deur wel open, maar bij beide situaties was er gebrek aan ruimte voor de animatie (als je de wapenshop in Alderney uitloopt merk je ook dat Niko meteen tegen het hek aan loopt).~

Geplaatst:
Als je zogenaamd ''naast'' die band schiet, schiet hij gewoon lek. Dat gebeurd met elk wapen als je er op schiet. geen Bug, dit is gewoon realistisch. Probeer in het echt maar eens met je pistool een band lek te schieten.

Als je er inderdaad ''naast'' schiet, en de band toch lek gaat, dan is het wel een kleine accurariteits Glitch.

Nee, de band ging niet lek, kijk zelf maar:

Filmpje

En nog een bug/glitch gevonden :puh: :

Ik ging een missie voor Faustin doen, op Firefly Island, dus ik parkeer mijn auto op zijn parking.

Ik loop naar de marker, en de shortcut begint. Als de shortcut klaar is spawnt er op de parking naast het huis altijd een DF9-80. Maar hij spawnde presies waar mijn auto stond, en toen ik naar mijn auto toe liep, zag ik dat de DF9-80 op mijn auto stond. :puh:

Geplaatst:
... de marker, en de shortcut begint. Als de shortcut klaar is...

:schater: Weledele forummer Gta Bram, je bedoelt denk ik cutscene i.p.v. shortcut? :schater:

Of neem je ons bij de neus, gezien de datum van je post!! :D

Geplaatst:
... de marker, en de shortcut begint. Als de shortcut klaar is...

:schater: Weledele forummer Gta Bram, je bedoelt denk ik cutscene i.p.v. shortcut? :schater:

Of neem je ons bij de neus, gezien de datum van je post!! :D

Haha, sorry, ik was een beetje in de war met een spel dat ik vroeger speelde. :schater:

Maar ik bedoel inderdaad Cutsene, en dat is geen grap! :schater:

Geplaatst:

Haha Bram onze GTA IV'er.

Wat stom is, is dat als je in een Taxi gaat hij tegen bomen enzo aan botst en meer.

Ik denk wel dat het een bug is, want ik zag op Youtube nog een filmpje over je auto verlagen.

Je zag in het filmpje dat als je links naast elk wiel met een SMG schiet, je auto ook verlaagd word. Ik heb het geprobeerd en het klopt. Dus ik denk gewoon dat het een bug is.

En nog een bugje: Ik stond in de Pay 'n Spray met een Rancher, ik had mijn lichten aan. Dus ik parkeer hem in de garage, maar de lichten schenen gewoon door de garagedeur. Toen was ik een beetje aan het manouvreren in de Pay 'n Spray, en toen zag ik dat de lichten ook gewoon door de muren schenen. Het was in de Pay 'n Spray vlakbij Playboy's huis.

zoiets heet je schiet de schokdemper van je auto kapot...

logish dat dan je auto lager zit.

is dus gewoon realishtisch niet bug :)

Bewerkt: door Michael Hilgen

Wat stom is, is dat als je in een Taxi gaat hij tegen bomen enzo aan botst en meer.

Nu ja dat noemt... Het zijn inderdaad nou niet bepaald de beste taxichauffeurs daar in LC, maar da's ook het leuke aan de Euphoria engine! Wegpiraten, dat zijn het! :schater:

-Ontopic - bug-: Als je bij een taxi bent ingestapt, en hij veroorzaakt een aanrijding omdat je hebt aangegeven haast te hebben, blijft de taxichauffeur vaak stilstaan totdat de andere wagen waar hij tegenop geklapt is, wegrijdt. Maar wat had ik gisteren? :duh: (alweer)

De andere auto was allang weggereden na de aanrijding, blijft die kz gewoon staan! :duh: Ok, denk ik dan, bugje, even de destination veranderen, en we zijn onderweg... Maar nee hoor, het hielp geen r*k! Bleef gewoon doodleuk stilstaan! Wat doe je dan? Je stapt uit! Stap ik vervolgens gelijk weer in, er vanuit gaande dat de bug nu wel klaar zou zijn, zit er een totaal andere chauffeur in dezelfde taxi gespawnt! Binnen een seconde! :D

Bewerkt: door Jacky-2007
Geplaatst:

Nu ja dat noemt... Het zijn inderdaad nou niet bepaald de beste taxichauffeurs daar in LC, maar da's ook het leuke aan de Euphoria engine! Wegpiraten, dat zijn het! :schater:

-Ontopic - bug-: Als je bij een taxi bent ingestapt, en hij veroorzaakt een aanrijding omdat je hebt aangegeven haast te hebben, blijft de taxichauffeur vaak stilstaan totdat de andere wagen waar hij tegenop geklapt is, wegrijdt. Maar wat had ik gisteren? :duh: (alweer)

De andere auto was allang weggereden na de aanrijding, blijft die kz gewoon staan! :duh: Ok, denk ik dan, bugje, even de destination veranderen, en we zijn onderweg... Maar nee hoor, het hielp geen r*k! Bleef gewoon doodleuk stilstaan! Wat doe je dan? Je stapt uit! Stap ik vervolgens gelijk weer in, er vanuit gaande dat de bug nu wel klaar zou zijn, zit er een totaal andere chauffeur in dezelfde taxi gespawnt! Binnen een seconde! :D

Had je dan niet skip gedaan?

Geplaatst:

zoiets heet je schiet de schokdemper van je auto kapot...

logish dat dan je auto lager zit.

is dus gewoon realishtisch niet bug :)

Nee, kijk even het filmpje dat ik poste, even terugkijken, dan zie je dat het een bug is.

Geplaatst:

Ik weet niet hoe het komt, maar als ik naar tw@ ga, start ik internet op, maar dan zie je allemaal mislukte blokken en de helft van de pagina blijft vaststaan en de rest scrollt door! Internet doet 'ie op mn gta echt spr slecht.

Weet iemand hoe dit komt?

Had je dan niet skip gedaan?

Nope, soms is het gewoon heerlijk om al zittend in een taxi de stad te bezichtigen! Je ontdekt dan zo veel dingen, die je eerder niet zag! Ook gewoon wandelen met Niko is bij mij favoriet geworden, Iscariah tipte me hierover. Ik ontdek nog dagelijks dingen in Liberty City die me in het afgelopen jaar ontgaan zijn! :tu:

Bewerkt: door Jacky-2007

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...