Jump to content

Glitches & Bugs

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik sprong een keer uit me auto en ik ging dood maar ik reed heeeeeel zacht en ik had volle leven :bonk:

Geplaatst:

mijn beeldscherm heeft redelijk veel storing met gta ... met een ander spel heb ik dit dus niet ligt het aan gta of men ps3? want men ps3 is net nieuw..

Geplaatst:
mijn beeldscherm heeft redelijk veel storing met gta ... met een ander spel heb ik dit dus niet ligt het aan gta of men ps3? want men ps3 is net nieuw..

Geen idee... Ik heb geen PS3. Maar misschien ligt het gewoon aan je instellingen.

Geplaatst:

In A Dish Served Cold wilde ik naar de cargo hold gaan, maar is probeerde eerst op de cargo te springen om vanaf daar naar de cargo hold te gaan. Ik klom één sec. en toen viel ik door het niets naar beneden en stond ik op het water en zag om me heen alleen maar de stad en het water maar niet het schip. Ik werd wel beschoten en ik kon ook vijanden neerschieten (die ik niet zag). Uiteindelijk startte een cutscene en werd het level weer gereset en was ik gewoon weer in het schip.

Geplaatst:
In A Dish Served Cold wilde ik naar de cargo hold gaan, maar is probeerde eerst op de cargo te springen om vanaf daar naar de cargo hold te gaan. Ik klom één sec. en toen viel ik door het niets naar beneden en stond ik op het water en zag om me heen alleen maar de stad en het water maar niet het schip. Ik werd wel beschoten en ik kon ook vijanden neerschieten (die ik niet zag). Uiteindelijk startte een cutscene en werd het level weer gereset en was ik gewoon weer in het schip.

Damn, lucky you! Dat zuigt als zoiets gebeurt tijdens een missie. Buiten een missie om kan al vervelend zijn als het niet je bedoeling was om glitches te zoeken, maar dit is gewoon kut. :N:duh:

Geplaatst:

Dan heb je echt geluk, anders moest je weer opnieuw beginnen. :N

Geplaatst:

heb een leuke gevonden hierdoor wordt je helemaal onzichtbaar (weet niet of het werkt op x box)

1. bel packie zeg dat je een bom nodig hebt

2. plaats de bom onder een taxi ZORG DAT JE IN NORTH HOLLAND BENT

3. ga als passagier in de taxi zitten kies een locatie

4. bel packie voor ontsteking

5. zodra je respawnt NIET BEWEGEN

6. pak je sniper en zoom helemaal tot aan de voet van de heuvel op de weg

7. als je je sniper wegdoet merk je dat je ontzichtbaar bent

8. je wordt weer normaal door als passagier in een taxi te stappen of te respawnen

heb de zoekmachine gebruikt maar niks gevonden

gr danny

Geplaatst:
heb een leuke gevonden hierdoor wordt je helemaal onzichtbaar (weet niet of het werkt op x box)

1. bel packie zeg dat je een bom nodig hebt

2. plaats de bom onder een taxi ZORG DAT JE IN NORTH HOLLAND BENT

3. ga als passagier in de taxi zitten kies een locatie

4. bel packie voor ontsteking

5. zodra je respawnt NIET BEWEGEN

6. pak je sniper en zoom helemaal tot aan de voet van de heuvel op de weg

7. als je je sniper wegdoet merk je dat je ontzichtbaar bent

8. je wordt weer normaal door als passagier in een taxi te stappen of te respawnen

heb de zoekmachine gebruikt maar niks gevonden

gr danny

Dat ga ik ook eens proberen

Leuk ontdekt

Geplaatst: (bewerkt)

Ook wel grappig moment toen ik samen met Bio en Marcel online ging om even te klooien met de schommel-glitch.

Marcel kwam door de schommel tussen een gebouw terecht. Hoe krijg je het voor elkaar :7

dsc02342mz2.jpg

Even later probeerde in de schommel-glitch met een Bus. Zonder resultaat, werd gwn de grond in geboord.

51502633nt2.png

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Geplaatst:

hhaahhahaah geweldig was het toen echt waar xD heb me dood gelachen toen xD

maarja ja deze was wel mooi vond ik

Geplaatst:
Ook wel grappig moment toen ik samen met Bio en Marcel online ging om even te klooien met de schommel-glitch.

Marcel kwam door de schommel tussen een gebouw terecht. Hoe krijg je het voor elkaar :7

dsc02342mz2.jpg

Even later probeerde in de schommel-glitch met een Bus. Zonder resultaat, werd gwn de grond in geboord.

51502633nt2.png

Hoe kan je bij elkaar in een server terecht komen? :)

Ik wil ook wel is mee doen :Y (ps3)

Ik ging ook is met de bus naar de schommels, ik werd door de grond gelanceerd waarna ik weer op de grond gespawmed werd, resultaat was dat m'n bus helemaal verwrongen was enz :). Zag er goed uit.

Sorry voor offtopic D:.

Geplaatst:

The cannon ball glitch. Je rijd tegen een schommel aan (weet niet waar) en dan vlieg je een paar honderd meter verderop weer neer.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...