Jump to content

Grappige Momenten


Jozz

Recommended Posts

Ik was net op vliegveld, toen had ik Politie achter me aan. Ik reed richting het water. Net voor het water ging ik stoppen ;) En de politie's achter mij vlogen allemaal het water aan in. :bonk:

xD.. Dat was wel grappig ;P Verder ga ik nu nog weer gamen :puh:

Ajuu's :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja ikke ook net whaha ik schoot op iemand in zijn auto, gaat de toeter af ja, en hij reed ook nog verder (waarschijnlijk viel zijn poot op t gas :D) rijd die zich tegen een politie auto aan en hun halen hem uit zijn auto en zien ze dat hij dood is.. rijden ze weer verder ahahahha wtf :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Zo'n gast zat druk te bellen ik liep tegen hem aan hij zegt WTF hij ging me slaan net toen een jodencar aan kwam en werd meteen gearresteerd dat was wel mooi

en ik begon zo'n zwerver te slaan met die briefjes op hun rug die gast werd boos en wilde terug vechten ik niet had weinig health ren als een gek weg trouwens echt bizat lang ie gast bleef maar bijhouden en toen stak ik een kruispunt over wordt hij achter me volop hard door een auto onderuit gereden, kon ik zijn geld pakken haha

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind eigenlijk alles wel grappig.. vooral de manier waarop Niko en Roman praten, doet me denken aan Borat.

"Niko, help me man. Rom."

bel ik hem op: "Roman, I got your text."

En als je 911 belt krijg je een supertrage ritalin gast aan de telefoon. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moest wel lachen toen Niko bij zijn eerste moord kwaad tegen zichzelf riep: "I promised myself not to kill people here!" Echt typische Rockstar humor :tu:

Ook moest ik lachen toen Roman opbelde, en lachend zei dat hij een politie wagen op had gebeld en nu toekeek hoe ze voor niets kwamen... Net een klein kind dat een geintje uithaalt ^_^

Verder moest ik ook wel lachen om die Save Sex poster in het ziekenhuis.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat was toevallig, vlak daarvoor had ik ontdekt hoe ik een willekeurig nummer moest draaien en het enige amerikaanse nummer wat ik ken was 911. Belde Roman op dat hij het ook zat te doen.. zucht, ik wil Liberty City weer in. ^_^

waarom moet Manchester - Barca precies nu komen

Oja dit vond ik ook supergrappig: op een gegeven moment moet je nieuwe kleren kopen om Michelle te impressen.. maar je kunt alleen pauperkleren kopen. Dus ik kocht een nieuw jasje en bel Roman op zegt hij "I bought some clothes. It looks like all clothes here come from our home country." ^_^

Bewerkt: door NilsHolgersson
Link to comment
Delen op andere websites

Ik reed heel hard tegen een auto aan en het mannetje dat er in zat vloog door het raam het strand op :puh:

(Ik vloog ook het strand op :duh: )

heb ik ook meegemaakt ik vloog keihard tegen een auto aan en dat mannetje vloog de ruit uit.

dat was lachen :Y .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...