Jump to content

Grappige Momenten


Jozz

Recommended Posts

Uhm je weet dat je altijd SMS-jes in het spel krijgt....Af en toe van je "girlfriends".

Deze 2 kreeg ik gister van Alex Chilton:

1st: "Miaow, call me and we can go out. Feel like I'm growing my viginity back or something. xx"

2nd: "Where is my Mysterious European when I need him. I've bought some organic, free-trade, locally sourced tube that I wanna try out. Tres excited xx"

Dus had Niko haar meegenomen ergens naar toe en daarna even bij haar thuis een "kopje koffie" gedronken. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik vond het wel lol toen ik een auto jatten en die bestuurder wil hem terug pakkem dus hij trekt de deur open en ik rij op dat moment weg de deur swingert open en die vent hangt eraan dus ik rij hard blijft hij eraan hangen aan die deur en ik rij xpres langs een betonnen paal hij vol erop geweldig

Link to comment
Delen op andere websites

ik had een 6 sterren wanted level en alle politie stond bij elkaar. ik zat in een helikopter, schieten ze de staart eraf. dus ik probeer te landen. lanceer ik alle politie en alle wagens met de wieken. en toen was alle politie weg :clown: . dus kon k makkelijk vluchte :tu:

Bewerkt: door JD9255
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond het wel lol toen ik een auto jatten en die bestuurder wil hem terug pakkem dus hij trekt de deur open en ik rij op dat moment weg de deur swingert open en die vent hangt eraan dus ik rij hard blijft hij eraan hangen aan die deur en ik rij xpres langs een betonnen paal hij vol erop geweldig

Idd, of tegen een andere auto, is ook wel grappig om te doen.

Of een rijdende wagen proberen te stelen, is ook wel fun om te doen.

Later,

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had een auto gejat en ik ging rijden op de stoep, ik reedt een voetganger aan en ik sleepte hem mee naar de BurgerShot, en toen reedt ik naar achteren en toen stond die voetganger op en ging op z'n gemak aan een tafeltje zitten. Was wel een geinig gezicht :schater:

Bewerkt: door GTA Haas
Link to comment
Delen op andere websites

de teksten van dat meisje die je ontvoerd :D Ook met Packie erbij te komisch. Verder als je uit een savehouse stapt staat daar tegenover een man te praten over een kerk ofo :Y En ik zag vandaag 2 mensen op straat vechten. Niet te vergeten die jongen in Burger Shop, "motherfuckerrrr"

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had een keer toen ik wapens van Little Jacob[/font] ging kopen iets grapppigs. Ik had de wapens van hem gekocht en toen reed hij weg, dus wat doe ik? Ik was nieuwsgierig en ik rijd hem achterna met een auto. Ik reed een hele lange tijd alleen hij stopte nergens en we waren ook 2 keer over dezelfde weg gereden. Ik was er zat van dus ik begon een drive-by te doen op hem. Hij deed niks en hij reed verder alsof er niks was gebeurd. Dan pak ik een Uzi en knal ik zijn hele wagen overhoop. Zijn auto begon te branden en hij sprong uit de auto. Zijn auto ontplofde en ik kreeg 2 wanted-sterren. Hij kwam op me afgerend en begon me te slaan. Ik ren dus weg en toen ik achter me keek zag ik dus allemaal van die dikke feds en Lj[/font] liep helemaal vooraan de bende. Toen moest ik toch wel even lachen. Later ben ik gewoon snel weg gereden met een auto.

Link to comment
Delen op andere websites

vond het wel komisch toen je die dochter moest ontvoeren[/font] ik reed op snelweg en ze zit aan me stuur dus ik vlieg alle kanten op, en op een duur was niko het zat die dochter zat maar te praten en in 1x boem bewusteloos :bonk: omdat niko elleboog ofso op haar hoofd deed

Bewerkt: door AXIO
Link to comment
Delen op andere websites

ik reed in een missie naar een plek waar ik naar toe moest en toen knalde ik net voordat ik er was vol met me

auto tegen een trashmaster niko gaat door de ruit tegen de trashmaster en toen liep de PS3 vast maar het leek net

als of niko met zn hoofd in de trashmaster vast zat dat was mijn lolste moment :D:tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ging wat drinken met Packie, wij heen met de helicopter. Uit de bar gekomen waggelen we allebei weer terug naar de helicopter, valt Niko in zo'n trapgat naar een kelderdeur. Twee seconden later duikelt Packie erachter aan.

Ze waren niet meer in staat om die trap op te klimmen dus heb ik tien minuten naar twee mannen zitten te kijken die probeerden een trap op te lopen, over elkaar vallend en overal aan vast proberen te grijpen.

En kletsen dat ze deden! Vooral Niko dit keer die was echt losgeslagen. Begon opeens over poetry dat hem zo ontroerde. Vroeg Packie om een gedicht voor te lezen dan, lachtte Niko Packie echt compleet uit. Hij was niet echt een man van gedichten.

Na tien minuten kwamen ze weer wat bij en kon ik rustig naar de helicopter lopen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik liep rond met m'n geweer over straat, en ik loop tegen zo'n nerdje aan, zegtie Double-U Tee Eff! (WTF)

Dus ik loop weer door hoor je hem zo : Noob!

En later een keer liep ik ook tegen zo'n nerdje aan zegtie L-O-L

En dan sla ik iemand, wil die terug gaan slaan, pak ik m'n shotgun hou ik gericht op hem looptie keihard weg :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Grappige momenten.. Ehmm..

Mijn hoogtepunt blijft toch echt gister,

met een Forklift van Westdyke in Alderney

naar Beachgate in Broker. 2 wielen die vast

bleven hangen, de kooi was helemaal ver-

brijzeld en de "vork" stond helemaal in elkaar

geklapt :$ En toch heb ik 't gehaald, hoewel ie

de terugweg niet zou redden, denk ik :$

Btw: ik vind 't wel raar:

Een VORKheftruck is 't in het nederlands,

maar vorken hebben de eigenschap om 3

van die uitstekende dingen te hebben, en een

VORKheftruck heeft er maar 2 o.O

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Gisteren nog zat ik boven die 'prison' te vliegen

en probeerde op da hout torentje te komen.

(heb er uren over gedaan)

toen ik iets te laag ging raakte zo een cop mij propeller :D

en hij vloog!!! zat me een wanted level dus deed die 2 cop ook snel

en maakte da k weg was.

da was nu lache(nu nog es doen ;) )

edit: zonet meegmaakt:

belde kiki en niko zegt iets van

hello, kiki, I heard you needed a...ehh

een auto knalde tegen mij aan was wel grappig.

Bewerkt: door gabbergon
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
Ik moest wel lachen toen Niko bij zijn eerste moord kwaad tegen zichzelf riep: "I promised myself not to kill people here!" Echt typische Rockstar humor :tu:

Ook moest ik lachen toen Roman opbelde, en lachend zei dat hij een politie wagen op had gebeld en nu toekeek hoe ze voor niets kwamen... Net een klein kind dat een geintje uithaalt ^_^

Verder moest ik ook wel lachen om die Save Sex poster in het ziekenhuis.

Als je iemand kill't zegt Niko willekeurig een tekst zoals "Don't fuck with me".

Een keer zij die bij mij toen die iemand kill'de: "Oh no, your body is dead!"

Die vond ik wel stoer. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...