Jump to content

Grappige Momenten


Jozz

Recommended Posts

Ikke ging op dak van empire state building staan, deed auto code ( was erg lastig want de auto werd zo gespawnd dat ik er niet in kon of hij stond zo dat ik niet over de riggel heen kon) stapte in en flikkerde het hele gebouw naar beneden. toen ik lande was me halve auto kapot.

Link to comment
Delen op andere websites

ik leg de mijne wel even uit ;

ik had een 6 ster en ging een grote gebouw op in alonquin . toen had ik2 helis achter me aan . 1 schoot ik in brad en vloog aardig laag , dus die mensen die eri zaten leefden nog o srry 1 leefde nog . ik ging naar de rand toe en hij kwam ook op de rand staanmet zijn pistool ik schoot hem eraf (niet dood) hij viel naar beneden op die andere wieken van de heli . het zag er echt LOLZZZ uit

Link to comment
Delen op andere websites

Haha, zo ken ik ook nog wel een goede! :eten:

Expres een auto jatten en dan kijken of die ped wegrent of achter z'n auto aan gaat rennen. Als hij achter zijn auto aan gaat rennen moet je net wegrijden als ie het portier wil opendoen, dan hangt ie d'r aan. Dan moet je keihard wegscheuren en dan vlak langs een paal rijden. Zie je die ped met z'n gezicht volop tegen die paal aan kletsen, allemaal bloed in het rond en die gast blijft daar serieus een minuut lang ofzo liggen, dan strompelt ie weg. :puh:

Dat ziet er zo vet uit. :dans: Heb ik trouwens uit Live Free or Die Hard, daar doet McClane (Bruce Willis) ook zoiets als die gast aan z'n auto hangt, alleen dan tegen een vuilnisbank.. Ach ja, waar heb ik het over. Dit is GTA Forum, geen Die Hard forum. :bier:

Mvg,

Die Hard :cya:

Edit;

Ikke ging op dak van empire state building staan, deed auto code ( was erg lastig want de auto werd zo gespawnd dat ik er niet in kon of hij stond zo dat ik niet over de riggel heen kon) stapte in en flikkerde het hele gebouw naar beneden. toen ik lande was me halve auto kapot.

Naar mijn idee is dit niet mogelijk.. Dat een gebouw in elkaar stort. Misschien bedoel je dat je met je auto van 't gebouw "flikkerd"?

Bewerkt: door Die Hard
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er een paar, ik en Packie waren wat aan het

bij "lucky winkles''. Naast dat gebouw is een soort van kelder. dus ik viel in die kelder, en Packie erachteraan. Dus ik viel de hele tijd over Packie heen, en Packie viel over mij heen. Na 3 minuten Packie gezang aangehoord te hebben, viel ik over Packie heen, en kwam er met kleine rode lettertjes te staan :''Your friend is injured.'' Lekker is dat.


Deze is niet echt ingame maar goed, mijn broertje was de missie ''out of the closet'' aan het spelen. Ik had met voetbal een blessure aan mijn knie gekregen. Mijn broertje stond op na een poosje met ''FrenchTom'' te hebben gepraat, je raadt het al, ''FrenchTom'' zegt : ''You have a bad knee or something?'' En toen moesten we allebei lachen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was de missie 'Destruction for Beginners' van Playboy X aan het doen, voor het eerst. Ik wist niet percies hoe de missie ging en was nogal slecht in schieten, maar ik begon er toch maar aan.

Nadat ik flink wat mobsters hun leven had beëindigt, dacht ik dat ik wel op een bouwkraan kon klimmen om vanaf daar wat meer mensen te vermoorden. Enfin, ik klim op de toren (wat vrij lang duurde) en was boven. Ik wou naar de rechterkant lopen, maar er zat een touw in de weg. Ik druk op X (spring) maar toen sprong Niko van de hele toren af.

Toen kwam er een humoristiche scene waarbij Niko nog wat schreeuwde en toen met een harde smak op de grond viel. Mission failed, maar wel leuk. :D

Bewerkt: door Gregori
Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik vanaf het safehouse in South Bohan richting appartementen reed waar Elizabeta woont, werd de voetganger die daar altijd op het trapje zit, door mijn wagen kaarsrecht de lucht in gekatapulteerd. Even later viel hij enkele meters voor mij terug in beeld op de grond ^_^

Heb daarna de DVD-recorder opgezet en een uurtje rondjes zitten draaien om het te filmen maar kreeg het niet meer zo mooi in beeld. Dit komt het dichtst in de buurt.

http://nl.youtube.com/watch?v=tdyGFlA2rS8&fmt=18

Zodra ik hem eens op mijn motorkap krijg gekatapulteerd plaats ik een nieuw filmpje :)

Een compilatiefilmpje komt nog bij home made screens en filmpjes want zo'n uurtje filmen levert wel meer grappige momenten op.

Edit: filmpje geplaatst. Klik hier!

Bewerkt: door pyrofoob
Link to comment
Delen op andere websites

Ik was de Assasin missies aan het doen, ik was bij de derde missie.

Op een gegeven moment is er nog één over, die in de auto zit. dus ik rijdt er tegenaan, auto op de zijkant.

Dat overgebleven mannetje klimt uit zijn auto en gaat er bovenop staan.

Ik rijdt tegen de auto aan, mannetje valt eraf, auto komt naar beneden, zo op het mannetje, BAM dood.


[/font]

Ik was de missie ''A revengers tragedy'' aan het doen, ik vlieg in de Anihilator achter Dimitri aan. Was ik bijna bij Happiness Island, komt er op de éé of andere manier een ped aanvliege, Die gast knalt tegen mijn heli op, valt naar beneden zo op Dimitri's wieken, was wel lachen.

Bewerkt: door forumrunner
Link to comment
Delen op andere websites

Ik liep op het metro station, kwam ik een zwerver met een saxofoon tegen gaf ik hem 10 euro gooit ie het de verkeerde kant op :bonk:

En op dat zelfde station was iemand aan bellen met zijn mobiel, liep ik tegen hem aan laat ie zijn mobiel vallen kijkt ie me aan, loopt hij weg :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...