Jump to content

Savegames downloaden en uploaden


michaelfivez

Recommended Posts

hey,

ik had een vraagje!!

als je een 100% savegame download, kun je die op een andere save mogelijkheid opslaan.

ik bedoel dat je dan een 100% save game hebt en dat je dan je eigen save game nog hebt.

of is het als je die 100% hebt er ingezet dat je dan je eigen save game kwijt bent

groetjes Guusje

^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 76
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Hanneswasco

    14

  • #laurenss

    7

  • Rullez

    6

  • Matt_buffalo

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Je hebt in totaal 12 + 1 saveslots, dus je kan in totaal 13 savegames hebben. Als je de savegame met de gedownloade 100% in een ander slot zet als de savegame zal je je andere savegame natuurlijk behouden. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
Bij mij staat er: Beschadigte data. :duh: Kan iemand mij helpen?

Kan je de savegame eens uploaden zodat wij kunnen zien welke savegame het is? Ik weet uit ervaring dat een savegame die eindigt op 00 een savegame is die alleen de huidige eigenaar kan openen omdat dit de auto-save savefile is.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij staat er: Beschadigte data. :duh: Kan iemand mij helpen?

Kan je de savegame eens uploaden zodat wij kunnen zien welke savegame het is? Ik weet uit ervaring dat een savegame die eindigt op 00 een savegame is die alleen de huidige eigenaar kan openen omdat dit de auto-save savefile is.

Upladen ? Hoe moet dat.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij staat er: Beschadigte data. :duh: Kan iemand mij helpen?

Kan je de savegame eens uploaden zodat wij kunnen zien welke savegame het is? Ik weet uit ervaring dat een savegame die eindigt op 00 een savegame is die alleen de huidige eigenaar kan openen omdat dit de auto-save savefile is.

Upladen ? Hoe moet dat.

Uploaden is het omgekeerde van downloaden, dus op het internet zetten. Waar heb je de savegame gedownload, kan je even een link geven. En als je de link niet meer weet moet je even je savegame inpakken en dan uploaden op het forum met het bijlage systeem.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
dit was van mijn topic dat ik vast zit

bij de missie

a revengers tragedy kan iemand dit proberen?

aanvraag_savegame.txt

ik zie dat de link niet werkt hoe kan dat?

De Download werkt wel hoor, maar ik zie een probleempje. Je hebt de savegame van de autosave gebruikt, dit kan je zien aan de map die in PS3/SAVEDATA zit. De Autosave-savegame is de enigste savegame die je niet kan verwisselen. Je zal dus een savegame op een ander saveslot moeten uploaden.

Dus je zal nog even wat moeten doen, wat ik hier zal uitleggen.

  1. Speel GTA IV op je Playstation 3 en open je savegame.
  2. Save je savegame in je huis, en save het op een willekeurig slot.
  3. Ga daarna terug naar het menu van de PS3 (sluit GTA IV dus af)
  4. Ga weer naar Game -> Hulp programma voor opgeslagen data neem je savegame die je net gesaved hebt (dit kan je zien aan de tijd wanneer je gesaved hebt) en druk op het driehoekje. Daarna ga je weer naar Kopiëren naar USB Storage (of iets als dat) en je duwt op het kruisje.
  5. Nu haal je je USB stick terug uit de PS3 en steek het in de PC
  6. Je upload de nieuwe savegame terug.

Veel succes!

Link to comment
Delen op andere websites

dit was van mijn topic dat ik vast zit

bij de missie

a revengers tragedy kan iemand dit proberen?

aanvraag_savegame.txt

ik zie dat de link niet werkt hoe kan dat?

De Download werkt wel hoor, maar ik zie een probleempje. Je hebt de savegame van de autosave gebruikt, dit kan je zien aan de map die in PS3/SAVEDATA zit. De Autosave-savegame is de enigste savegame die je niet kan verwisselen. Je zal dus een savegame op een ander saveslot moeten uploaden.

Dus je zal nog even wat moeten doen, wat ik hier zal uitleggen.

  1. Speel GTA IV op je Playstation 3 en open je savegame.
  2. Save je savegame in je huis, en save het op een willekeurig slot.
  3. Ga daarna terug naar het menu van de PS3 (sluit GTA IV dus af)
  4. Ga weer naar Game -> Hulp programma voor opgeslagen data neem je savegame die je net gesaved hebt (dit kan je zien aan de tijd wanneer je gesaved hebt) en druk op het driehoekje. Daarna ga je weer naar Kopiëren naar USB Storage (of iets als dat) en je duwt op het kruisje.
  5. Nu haal je je USB stick terug uit de PS3 en steek het in de PC
  6. Je upload de nieuwe savegame terug.

Veel succes!

laat maar zitten ik heb de missie gehaald whooohhhoooo

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 maanden later...

360 savegames kunnen geloof ik niet op een andere console gespeeld worden omdat ze verbonden zijn aan je gamertag. Ik weet het niet zeker, maar als iemand jou savegame probeert te openen zal hij een error krijgen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

360 savegames kunnen geloof ik niet op een andere console gespeeld worden omdat ze verbonden zijn aan je gamertag. Ik weet het niet zeker, maar als iemand jou savegame probeert te openen zal hij een error krijgen. :)

Ja klopt. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...