Jump to content

Savegames downloaden en uploaden


michaelfivez

Recommended Posts

360 savegames kunnen geloof ik niet op een andere console gespeeld worden omdat ze verbonden zijn aan je gamertag. Ik weet het niet zeker, maar als iemand jou savegame probeert te openen zal hij een error krijgen. :)

http://www.xbox360-hacks.com/2006/02/14/xp...eta-2-released/

Hele hoop werk allemaal, I know. Maar als je toch toevallig eens je muziekverzameling op je Xbox wilt hebben, kun je ook mooi even je savegames posten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
  • Reacties 76
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Hanneswasco

    14

  • #laurenss

    7

  • Rullez

    6

  • Matt_buffalo

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik heb het geprobeert op twee verschillende usb stickjes, en bij mij doet hij het niet.

Als ik dan bij hulp progamma voor opgeslagen bestanden ofzo ben. dan staat er Of bestand is beschadigd of er staan geen bestanden op deze usb..

please help

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb het geprobeert op twee verschillende usb stickjes, en bij mij doet hij het niet.

Als ik dan bij hulp progamma voor opgeslagen bestanden ofzo ben. dan staat er Of bestand is beschadigd of er staan geen bestanden op deze usb..

please help

Staat je map met je savegame wel in de map 'SAVEDATA' (met hoofdletters!), die dan weer in de map PS3 staat? En wat is de naam van de savegame? Want als dit eindigt op een nul (0) dan denk ik dat je de autosave savegame hebt, en die valt niet uit te wisselen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een nieuwe map gemaakt met ps3 en daarin heb ik nog een map met SAVEDATA gemaakt.

Als ik op een site klik op downloaden en dan oplaan in SAVEDATA, krijg ik een Zip bestand.

Als ik de usb stick er dan weer uithaal en in de PS3 doe, staat er:

"Er zijn geen opgeslagen data"

Toen heb ik de Zip file uitgepakt en er kwam een ps3 bestand naast (en als ik daarop klik, staat er weer SAVEDATA). Als ik DAAR weer op klik staat er een map met de naam: BLUS30127STA400.

Als ik de USB stick dan weer in de ps3 doe staat er dat de data beschadigd is :N ...

WIE KAN MIJ HELPEN??? :?

Link to comment
Delen op andere websites

De map moet in jouw aangemaakt SAVEDATA staan he. Dus het pad naar die map moet zijn USBSTICK\PS3\Savedata\BLUS30127STA400. Is dit ook zo bij jou?

ik krijg als ik de usb stick inplug in de pc:

ps3 ---> SAVEDATA -----> PS3 ----> SAVEDATA -----> BLUS30127STA400

en

GTA400savefile.zip

Als ik dit in de ps3 doe, staat er dat het beschadigd is...

Link to comment
Delen op andere websites

De map moet in jouw aangemaakt SAVEDATA staan he. Dus het pad naar die map moet zijn USBSTICK\PS3\Savedata\BLUS30127STA400. Is dit ook zo bij jou?

ik krijg als ik de usb stick inplug in de pc:

ps3 ---> SAVEDATA -----> PS3 ----> SAVEDATA -----> BLUS30127STA400

en

GTA400savefile.zip

Als ik dit in de ps3 doe, staat er dat het beschadigd is...

De pad naar je BLUS... savegame moet dit zijn PS3 -> SAVEDATA -> BLUS30127STA400, dus er staan 2 mappen te veel. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

De map moet in jouw aangemaakt SAVEDATA staan he. Dus het pad naar die map moet zijn USBSTICK\PS3\Savedata\BLUS30127STA400. Is dit ook zo bij jou?

ik krijg als ik de usb stick inplug in de pc:

ps3 ---> SAVEDATA -----> PS3 ----> SAVEDATA -----> BLUS30127STA400

en

GTA400savefile.zip

Als ik dit in de ps3 doe, staat er dat het beschadigd is...

De pad naar je BLUS... savegame moet dit zijn PS3 -> SAVEDATA -> BLUS30127STA400, dus er staan 2 mappen te veel. ;)

kan het mischien zijn omdat het een .zip file is???

als ik hem gewoon download van een site en opsla in SAVEDATA, is het een .zip bestand.

(dan word het ps3 ---> SAVEDATA ---> ....zip)

Dus dan hoort het goed te zijn maar als ik dat in de ps3 doe, staan er geen opgeslagen data.

Link to comment
Delen op andere websites

De map moet in jouw aangemaakt SAVEDATA staan he. Dus het pad naar die map moet zijn USBSTICK\PS3\Savedata\BLUS30127STA400. Is dit ook zo bij jou?

ik krijg als ik de usb stick inplug in de pc:

ps3 ---> SAVEDATA -----> PS3 ----> SAVEDATA -----> BLUS30127STA400

en

GTA400savefile.zip

Als ik dit in de ps3 doe, staat er dat het beschadigd is...

De pad naar je BLUS... savegame moet dit zijn PS3 -> SAVEDATA -> BLUS30127STA400, dus er staan 2 mappen te veel. ;)

kan het mischien zijn omdat het een .zip file is???

als ik hem gewoon download van een site en opsla in SAVEDATA, is het een .zip bestand.

(dan word het ps3 ---> SAVEDATA ---> ....zip)

Dus dan hoort het goed te zijn maar als ik dat in de ps3 doe, staan er geen opgeslagen data.

Als het .ZIP of .RAR is zal het niet werken. ;) Dus je moet het eerst uitpakken.

Link to comment
Delen op andere websites

De map moet in jouw aangemaakt SAVEDATA staan he. Dus het pad naar die map moet zijn USBSTICK\PS3\Savedata\BLUS30127STA400. Is dit ook zo bij jou?

ik krijg als ik de usb stick inplug in de pc:

ps3 ---> SAVEDATA -----> PS3 ----> SAVEDATA -----> BLUS30127STA400

en

GTA400savefile.zip

Als ik dit in de ps3 doe, staat er dat het beschadigd is...

De pad naar je BLUS... savegame moet dit zijn PS3 -> SAVEDATA -> BLUS30127STA400, dus er staan 2 mappen te veel. ;)

kan het mischien zijn omdat het een .zip file is???

als ik hem gewoon download van een site en opsla in SAVEDATA, is het een .zip bestand.

(dan word het ps3 ---> SAVEDATA ---> ....zip)

Dus dan hoort het goed te zijn maar als ik dat in de ps3 doe, staan er geen opgeslagen data.

Als het .ZIP of .RAR is zal het niet werken. ;) Dus je moet het eerst uitpakken.

Het is me gelukt!!! het enigste wat ik hoefde te doen was hem gewoon uitpakken :dans: ...

DANK-JE-WEL!!! :tu:

PS: kun je ook alle tropheeen krijgen als je een %100 save game download??

Link to comment
Delen op andere websites

PS: kun je ook alle tropheeen krijgen als je een %100 save game download??

Enkel de trophies die niet behaald zijn op die savegame, dus dat zijn er niet zo veel. :puh:

ik heb nog 1 enkel vraagje:

Als je bijv. een cod4 save game download, krijg je dan de gegevens

online van degene van wie je hebt gedownload??

of is het enkel alle intel pieces en levels?

Alvast bedankt! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 1 year later...
  • 1 year later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...