GTAKevin023 Geplaatst: 12 februari 2011 Rapport Geplaatst: 12 februari 2011 Ik kom hem juist altijd wel tegen In Little Bay (Bohan, Rechtbovenaan de kaart en dan het meest oostelijke deel). De Willard vind je vaak in Firefly Projects en eventueel in Port Tudor.. De hakumai zelf vind ik altijd op Rocket Avenue, Little Bay. De Willard, niet echt nodig als je de Hakumai kunt vinden, vind je namelijk ook op Charge Island. Daar kom ik echt wijnig, vandaag dat ik hem zo wijnig zie. Ik ben heel vaak in Algonquin aan het rijden en kloten. En ik start altijd in Bohan. Vandaar vindt ik hem niet. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 12 februari 2011 Rapport Geplaatst: 12 februari 2011 Weet iemand waar de nieuwe Faggio het meest rondrijd? haha, ik was hem ook aan het zoeken. Ik had hem namelijk gemod, hij is nu een winkelwagentje! Makkelijk te vinden in en rond Middle Park. Ook staat er 1 op Quartz Street in Middle Park. En ook eventueel in Normandy en Alderney City in Alderney. Reageren
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 13 februari 2011 Rapport Geplaatst: 13 februari 2011 Heeft iemand een screentje van de nieuwe en oude faggio O.o Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 13 februari 2011 Rapport Geplaatst: 13 februari 2011 (bewerkt) Dat zijn deze: Edit: Sorry maar ik kon even geen kleinere vinden. Bewerkt: 13 februari 2011 door Tommy-Vercetti Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 13 februari 2011 Rapport Geplaatst: 13 februari 2011 >>> Door Jacky-2007: Afbeelding + quote verwijderd<<< Ik zie de Faggio van gta IV vaak bij het vliegveld en in die omgeving rijden. Beetje in het oosten van Dukes. Of die Faggio van TBOGT daar rijd weet ik niet. Reageren
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 13 februari 2011 Rapport Geplaatst: 13 februari 2011 Welke is dan nieuwe ? Bovenste neem ik aan ? Reageren
Gast Geplaatst: 13 februari 2011 Rapport Geplaatst: 13 februari 2011 Waar staan de Sultan RS en de Buzzard? Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 13 februari 2011 Rapport Geplaatst: 13 februari 2011 De Sultan RS is hier te vinden: Click here to view the SnapMap. De Buzzard heeft in Single Player geen vaste locatie. In Multiplayer is hij in Free Mode onder andere te vinden op het heliplatform van Helitours Maverick (Zuid-Oost Algonquin). Op Francis International Airport (Noord-Oost Dukes) staan er ook 2 Buzzards op de platformen. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 13 februari 2011 Rapport Geplaatst: 13 februari 2011 Welke is dan nieuwe ? Bovenste neem ik aan ? De onderste is de 'nieuwe' uit The Ballad of Gay Tony. Dit staat trouwens ook op WikiGTA. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 13 februari 2011 Rapport Geplaatst: 13 februari 2011 De Buzzard heeft in Single Player geen vaste locatie. Serieus? Hiervoor moet je wel... een missie hebben gedaan, ik denk Sexy Time [TBoGT] Reageren
Niels707 Geplaatst: 5 maart 2011 Rapport Geplaatst: 5 maart 2011 Ik ben op zoek naar de auto uit dit filmpje: Weet iemand hoe de auto heet? Het is een gewone auto maar met zwaailichten. En sorry als dit niet het goede topic is, ik weet dat er een topic is waar je kunt zeggen dat je naar een bepaalde auto op zoek bent maar ik kon dat topic niet vinden! >>> Door Hanneswasco: Samengevoegd.<<< Reageren
PrioX Geplaatst: 5 maart 2011 Rapport Geplaatst: 5 maart 2011 Dat is de FIB Buffalo deze kan je krijgen wanneer je een wanted level van 4 sterren hebt (het kan ook 5 sterren zijn, daar ben ik niet zeker van) De FIB rijdt erin en ze hebben sterke wapens zoals de M4. Daarom is het ook moeilijk om aan deze auto te komen. Voor de FIB Buffalo is ook een cheat: 227 555 0100 - (CAR 555 0100) In het filmpje heeft hij een witte kleur en die kan je niet op de console krijgen omdat het is gedaan met een MOD. Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 5 maart 2011 Rapport Geplaatst: 5 maart 2011 (bewerkt) De Buzzard heeft in Single Player geen vaste locatie. Serieus? Hiervoor moet je wel... een missie hebben gedaan, ik denk Sexy Time [TBoGT] Die is goud. Bewerkt: 5 maart 2011 door android Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 5 maart 2011 Rapport Geplaatst: 5 maart 2011 Is er dan een probleem met de goude Buzzard...? Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 5 maart 2011 Rapport Geplaatst: 5 maart 2011 Is er dan een probleem met de goude Buzzard...? Nee Waar laat ik zien dat ik er problemen mee heb? Jij zegt ''Hiervoor moet je wel... een missie hebben gedaan, ik denk Sexy Time [TBoGT]'' en ik zeg die is goud. Gewoon, dat die goud is die op die vaste plaats staat en de normale zwart. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.