Jump to content

GTA IV voertuigen

Recommended Posts

Geplaatst:

Hij heeft geen spawn plek maar is net zoals de comet in stevie's lockup verkrijgbaar zo gauw je zijn tekst bericht krijgt.

hee weet iemand hoe ik een infernus kan jatten?

ik heb alles al geprobeert met bucies races komt geen infernus

alvast bedankt

Ps ik heb gta iv op PS3

Hee ik heb die missies van stevie niet met als ide auto's jatten.weet iemand hoe da kan??

>>> Door Hanneswasco: Dubbelpost samengevoegd en in makkelijker leesbaar font gezet. Gelieve in het vervolg je bericht te bewerken i.p.v. een nieuw bericht te plaatsen.<<<

• Reacties 611
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Tommy-Vercetti

70

• Phoenyxar

68

• Gta Bram

36

• PrioX

16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Pas na vele races van Brucie zal je uiteindelijk de Infernus tegenkomen, in het begin race je tegen tragere auto's, maar na een tijdje zullen deze wat sneller worden en zal er wel eens een Infernus bijzitten.

Verder worden Stevie zijn jobs pas beschikbaar na de missie Smackdown, wanneer die komt kan je hier zien.

Geplaatst:

Pas na vele races van Brucie zal je uiteindelijk de Infernus tegenkomen, in het begin race je tegen tragere auto's, maar na een tijdje zullen deze wat sneller worden en zal er wel eens een Infernus bijzitten.

Verder worden Stevie zijn jobs pas beschikbaar na de missie Smackdown, wanneer die komt kan je hier zien.

Je kan die Infernus gewoon tegen komen als je in sport auto's rijd in Liberty City. Dan hoef je helemaal geen races te doen of Stevie jobs. Ik kom hem in iedergeval tegen in mijn gta IV. Ik weet niet of het te maken heeft met verhaal uitgespeeld of zo maar als ik rijd met sport auto's, Comet, Super GT en Turismo, dan kom ik hem gewoon tegen.

• 2 weken later...
Geplaatst:

vraagje:

ik heb GTA IV en dan in het bijzonder TBoGT en daar heb je zegmaar een tweede Shafter.

nu heb je die je iedere keer in de missie's krijgt (bumperkit etc) en nu zie ik telkens foto's van eentje zonder al die shit erop, eentje die 'clean' is zegmaar.

zo ziet die eruit:

gta4shafter3tbogtobsess.jpg

640pxschaftertbogtrear.jpg

nu is mijn vraag, waar kan ik deze vinden. ik heb er eentje die getuned is, maar als ik daarin ga rijden vind ik alleen maar versies die getuned zijn.

help please, ik wil deze bak zo graag voor mijn deur hebben staan!

Geplaatst:

Door rond te rijden in een Schafter zou er normaal gewijs na een tijdje ook normale Schafters moeten spawnen...

Alhoewel ik twijfel of ik al ooit een 'ongemodde' Schafter heb gezien hoor, normaal zijn ze altijd tweekleurig, met bodykit...

Geplaatst:

Door rond te rijden in een Schafter zou er normaal gewijs na een tijdje ook normale Schafters moeten spawnen...

Alhoewel ik twijfel of ik al ooit een 'ongemodde' Schafter heb gezien hoor, normaal zijn ze altijd tweekleurig, met bodykit...

daarom, ik heb die Shafter ook nog nooit gezien, maar hij is er wel, anders zijn er toch geen foto's van.

Geplaatst:

De Schafter van Gay Toni is een ongemodificeerde variant, heb ik net opgezocht... dus als je er eentje wilt, moet je zijn Schafter maar na een missie maar bij jouw safehouse parkeren.

Geplaatst:

De Schafter van Gay Toni is een ongemodificeerde variant, heb ik net opgezocht... dus als je er eentje wilt, moet je zijn Schafter maar na een missie maar bij jouw safehouse parkeren.

oke thanks!

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Hij heeft geen spawn plek maar is net zoals de comet in stevie's lockup verkrijgbaar zo gauw je zijn tekst bericht krijgt.

hee weet iemand hoe ik een infernus kan jatten?

ik heb alles al geprobeert met bucies races komt geen infernus

alvast bedankt

Ps ik heb gta iv op PS3

Hee ik heb die missies van stevie niet met als ide auto's jatten.weet iemand hoe da kan??

>>> Door Hanneswasco: Dubbelpost samengevoegd en in makkelijker leesbaar font gezet. Gelieve in het vervolg je bericht te bewerken i.p.v. een nieuw bericht te plaatsen.<<<

je moed dan naar het internet café en kijk dan naar je e-mails van bruci dan regeren dan start je missie

groetjes bryan vullers

Bewerkt: door bryanvullers
Geplaatst:

>>> Door Jacky-2007: Onnodige quote verwijderd..<<<

Dat is zo bij Brucie, maar stevie stuurt je berichten via de telefoon.

Geplaatst:

(..)

wil je hem in code?

groetjes bryan vullers

Dat is zo bij Brucie, maar stevie stuurt je berichten via de telefoon.

klopt hoe werken die van stevie?

groetjes bryan vullers

>>> Door Jacky-2007: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik de "Bewerk"-knop onderaan je bericht als je achteraf nog iets wil toevoegen om dubbelposten te voorkomen. :tu: <<<

Geplaatst:

Stevie's Car Theft is kun je spelen na Smackdown en No. 1 voltooid te hebben. Je word dan door Stevie gesmst met een afbeelding van de kar die hij wil hebben. Dit gebeurt 30 keer opnieuw. De kar die je als laatste naar de garage moet brengen zal blijven respawnen ^^.

Geplaatst: (bewerkt)

Van TLAD zoek ik. Hopelijk weet iemand ze te vinden want ik ken ze totaal niet. Ik had ze toevallig gevonden hier op de site. Of ik heb niet echt goed opgelet in de game puh2.gif Maar kent iemand deze en weet iemand waar deze vaak rijden.

Gevonden! icon_mrgreen.gif

Wolfsbane

800px-WolfsbaneTLAD.jpg

Nightblade

800px-NightbladeTLAD.jpg

Bewerkt: door android

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...