Jump to content

GTA IV voertuigen


Blink

Recommended Posts

Zijn er serieus mensen die de naam van het voertuig weten, en dan vragen waar je die kan vinden?

Ik zoek mijn voertuigen altijd op, op: www.wikigta.nl (onderdeel van gtagames.nl).

Je kan vervolgens de GTA kiezen die je wilt, bijvoorbeeld IV, en dan onder aan naar voertuigen gaan.

En eventueel met control + f de naam invullen als je hem niet kunt vinden in de lijst.

Dit zijn alle voertuigen die rond rijden, let er op dat sommige voertuigen ''zeldzaam'' zijn en dus geen vind locatie hebben.

Hopelijk hierbij genoeg geïnformeerd?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 611
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tommy-Vercetti

    70

  • Phoenyxar

    68

  • Gta Bram

    36

  • PrioX

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

En jij denkt serieus dat alle auto's uit IV met een vindplaats op WikiGTA terug zijn te vinden? :7

Gelukkig zijn er een paar leden hier op het forum die alle voertuigen weten terug te vinden, niet enkel de vindplaatsen maar spawnkansen, waar andere leden dus aan kunnen vragen hoe ze makkelijker zeldzame auto's kunnen vinden. Voor die leden is dit topic dus een hulp, een lichtpunt in de wanhoop naar hun zoektocht voor die specifieke voertuigen :3

Link to comment
Delen op andere websites

En jij denkt serieus dat alle auto's uit IV met een vindplaats op WikiGTA terug zijn te vinden? emo.gif

Gelukkig zijn er een paar leden hier op het forum die alle voertuigen weten terug te vinden, niet enkel de vindplaatsen maar spawnkansen, waar andere leden dus aan kunnen vragen hoe ze makkelijker zeldzame auto's kunnen vinden. Voor die leden is dit topic dus een hulp, een lichtpunt in de wanhoop naar hun zoektocht voor die specifieke voertuigen :3

Er staan ook vooral spawnkansen op wikigta. Als dat nou eens hier op werd gezet zou ik ook niet zoals GospGTA zei op wikigta naar auto's zoeken want elk voertuig dat ik wil hebben krijg ik serieus met wikigta. Zo heb ik ook die 2 motors gekregen die ik gevraagd had.

Bewerkt: door android
Link to comment
Delen op andere websites

Er staan ook vooral spawnkansen op wikigta. Als dat nou eens hier op werd gezet zou ik ook niet zoals GospGTA zei op wikigta naar auto's zoeken want elk voertuig dat ik wil hebben krijg ik serieus met wikigta. Zo heb ik ook die 2 motors gekregen die ik gevraagd had.

Ik weet niet waar jij het vandaan hebt maar de voertuiglocaties van GTA IV staan (nog) niet op WikiGTA (daar wordt intern, met vertraging, aan gewerkt). Op WikiGTA komen trouwens enkel feiten en zullen dus enkel vindplaatsen van voertuigen staan die er altijd (of vanaf/tot een bepaalde missie) te vinden zijn. Dit topic is dus zeer handig nu deze pagina's er nog niet zijn op WikiGTA én uiteraard om gewoon een voertuig zonder vaste locatie te vinden, aangezien er leden zijn die weten/vermoeden waar een voertuig vaak voorkomt.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey, normaal kijk ik voor mijn auto locaties altijd op www.wikigta.nl (onderdeel gtagames.nl) maar die site doet al een paar weken vaag met onderhoud enzo, weet iemand waar ik de auto Moonbeam kan vinden in gta iv :) Liefst even met paint ofzo een puntje zetten op de locatie, bedankt.

iaza17377965823100.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik het goed heb rijden ze vaak in dit gebied. En ook vaak in Hove Beach.

In Holland? o.O Niet zo vaak hoor, Moonbeams vind je voornamelijk in Hove Beach, rond Outlook Park, Bohan (ongeveer heel Bohan), Berchem en Middle Park East... Dus Colombus Avenue.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik het goed heb rijden ze vaak in dit gebied. En ook vaak in Hove Beach.

In Holland? o.O Niet zo vaak hoor, Moonbeams vind je voornamelijk in Hove Beach, rond Outlook Park, Bohan (ongeveer heel Bohan), Berchem en Middle Park East... Dus Colombus Avenue.

Ja ook, maar ik zie ze heel vaak rijden in Holland :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...