Dutchy3010 Geplaatst: 28 december 2011 Rapport Geplaatst: 28 december 2011 Op WikiGTA staan voor vindplaatsen mooie kaartjes. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 28 december 2011 Rapport Geplaatst: 28 december 2011 We hebben een algemeen topic om vragen te stellen over voertuiglocaties. Dit had je al moeten weten aangezien je er zelf al in gepost hebt. Bij deze samengevoegd. Reageren
bryanvullers Geplaatst: 28 december 2011 Rapport Geplaatst: 28 december 2011 Op WikiGTA staan voor vindplaatsen mooie kaartjes. erg bedankt maar ik kan hem niet vinden Reageren
Jarno91 Geplaatst: 28 december 2011 Rapport Geplaatst: 28 december 2011 Op de kaart van Dutchy staan alle voertuigen dus niet alleen maar de Esperanto. Maar als je goed oplet zie je hem ook regelmatig voorbij rijden Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 28 december 2011 Rapport Geplaatst: 28 december 2011 Esperanto: -Rond Hove Beach (eigelijk heel Broker) Ten zuiden van de bolletjes -Vaak aan de Triangle Club Hier -In Wenrohronon Avenue Hier Reageren
PrioX Geplaatst: 29 december 2011 Rapport Geplaatst: 29 december 2011 En wanneer je de missie Roman's Sorrow nog niet hebt gespeeld kan je de Esperanto vinden in het Taxi bedrijf van Roman. Reageren
Isic Geplaatst: 29 december 2011 Rapport Geplaatst: 29 december 2011 Weet iemand de locatie van de Rebla? Reageren
JarnoG Geplaatst: 29 december 2011 Rapport Geplaatst: 29 december 2011 dat is de infernus voorkant lamborghini achter kant 4 uitlaten van zonda Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 29 december 2011 Rapport Geplaatst: 29 december 2011 De Rebla: -Vaak in Hove Beach (en Outlook Park) [Gebruikt door de Russische Bratva] -Zogoed als in héél Algonquin te vinden, maar ik denk het vaakst in Middle Park East (en Lancaster) -East Island City in Dukes, dat is een smalle strook land rond deze bolletjes Reageren
Isic Geplaatst: 29 december 2011 Rapport Geplaatst: 29 december 2011 De Rebla: -Vaak in Hove Beach (en Outlook Park) [Gebruikt door de Russische Bratva] -Zogoed als in héél Algonquin te vinden, maar ik denk het vaakst in Middle Park East (en Lancaster) -East Island City in Dukes, dat is een smalle strook land rond deze bolletjes In Hove Beach gevonden. Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 3 september 2012 Rapport Geplaatst: 3 september 2012 Ik zoek de Admiral. Die wil ik heel erg graag hebben. Oops, ik zie net dat de laatste reactie bijna een jaar geleden is. Maar als ik gewoon doe waar dit topic voor is dan is het gewoon goed toch?? >>> Door Guardian1980: Een volkomen legitieme bump hoor, aangezien je precies doet waar dit topic voor bestemd is <<< Reageren
PrioX Geplaatst: 3 september 2012 Rapport Geplaatst: 3 september 2012 Ik zie de Admiral vaak rijden in Algonquin, en dan vooral in het zuiden (The Exchange). Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 3 september 2012 Rapport Geplaatst: 3 september 2012 (bewerkt) Als je gewoon ontopic reageert op een topic maakt het niet uit of je bumpt of niet Admiral... ooh god, dat is wel een zeer lastig geval hoor, zeker één van de moeilijkste en zeldzaamste om te vinden. De Admiral heeft de meeste kans om te spawnen rond Middle Park en in Dukes, maar ook in Castle Gardens en City Hall zou je hem moeten kunnen vinden dacht ik. Ik denk dat hij ook frequenter spawnt als je in een Stretch of Landstalker rijdt (die zijn ook wat makkelijker te vinden) Bewerkt: 3 september 2012 door Phoenyxar Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 3 september 2012 Rapport Geplaatst: 3 september 2012 Als je gewoon ontopic reageert op een topic maakt het niet uit of je bumpt of niet Admiral... ooh god, dat is wel een zeer lastig geval hoor, zeker één van de moeilijkste en zeldzaamste om te vinden. De Admiral heeft de meeste kans om te spawnen rond Middle Park en in Dukes, maar ook in Castle Gardens en City Hall zou je hem moeten kunnen vinden dacht ik. Ik denk dat hij ook frequenter spawnt als je in een Stretch of Landstalker rijdt (die zijn ook wat makkelijker te vinden) Ik heb al een keer met een Stretch rond gereden. Het is dezelfde auto, maar dan limo versie. Ik dacht dat dat wel zou helpen. Ik zoek nou al een week of zo. Heb hem nog steeds niet. Ik ben net in The Exange wezen rijden maar daar zie ik ze ook niet. Wel andere auto's die ik normaal nooit zie zoals die auto van Phil Bell. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 3 september 2012 Rapport Geplaatst: 3 september 2012 De Intruder komt nog best veel voor hoor, misschien moet je voor de Admiral vooral in het gebied tussen deze punten zoeken :3 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.