Tommy-Vercetti Geplaatst: 3 september 2012 Rapport Geplaatst: 3 september 2012 Ik raad je aan om gewoon overdag's in East Island City, Dukes rond te rijden in wat voor auto dan ook. En dan bedoel ik de weg die onder de East Borough Bridge doorloopt. Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 3 september 2012 Rapport Geplaatst: 3 september 2012 (bewerkt) Ik heb hem gevonden! Zwart laten spuiten en hij staat nu voor mijn safehouse. Bedankt voor alle tips! Nu ik toch allemaal mooie luxe sedans aan het zoeken ben kunnen jullie me dan misschien ook helpen met deze auto vinden? De Washington. Bewerkt: 4 september 2012 door Hanneswasco Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 5 september 2012 Rapport Geplaatst: 5 september 2012 (bewerkt) Voor de Washington zou ik toch in middel Algonquin kijken, oftewel in wijken zoals City Hall, Colony Island, Easton, en niet te vergeten Westminster. Bewerkt: 5 september 2012 door Tommy-Vercetti Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 5 september 2012 Rapport Geplaatst: 5 september 2012 Voor de Washington zou ik toch in middel Algonquin kijken, oftewel in wijken zoals City Hall, Colony Island, Easton, en niet te vergeten Westminster. Ok, met jou tip had ik ook die Admiral gevonden. Is er misschien een bepaald soort auto wat ik moet nemen om die Washington te vinden? Reageren
PrioX Geplaatst: 5 september 2012 Rapport Geplaatst: 5 september 2012 Waarschijnlijk zal je deze ook tegenkomen in Broker, Alderney en Algonquin wanneer je in een Stretch (limousine) rijdt. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 6 september 2012 Rapport Geplaatst: 6 september 2012 Voor de Washington zou ik toch in middel Algonquin kijken, oftewel in wijken zoals City Hall, Colony Island, Easton, en niet te vergeten Westminster. Ok, met jou tip had ik ook die Admiral gevonden. Is er misschien een bepaald soort auto wat ik moet nemen om die Washington te vinden? Probeer een Cognoscenti te vinden. En rijd dan op één van de voorgenoemde plaatsen en een Washington zou moeten verschijnen. Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 7 september 2012 Rapport Geplaatst: 7 september 2012 Voor de Washington zou ik toch in middel Algonquin kijken, oftewel in wijken zoals City Hall, Colony Island, Easton, en niet te vergeten Westminster. Ok, met jou tip had ik ook die Admiral gevonden. Is er misschien een bepaald soort auto wat ik moet nemen om die Washington te vinden? Probeer een Cognoscenti te vinden. En rijd dan op één van de voorgenoemde plaatsen en een Washington zou moeten verschijnen. Gevonden. Bedankt he! Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 19 september 2012 Rapport Geplaatst: 19 september 2012 Ik ben op zoek naar een Comet Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 20 september 2012 Rapport Geplaatst: 20 september 2012 Die spawnt wel eens als je in een Infernus rijdt (wat op zich al geen makkelijk geval is), maar ook soms wel als je in een Turismo rondtourt, die zijn dan wel weer makkelijk te vinden. Kijk eens rond in Castle Gardens en The Meat Market met een Turismo =3 Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 20 september 2012 Rapport Geplaatst: 20 september 2012 Ik heb hem! Bedankt! Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 20 september 2012 Rapport Geplaatst: 20 september 2012 Die spawnt wel eens als je in een Infernus rijdt (wat op zich al geen makkelijk geval is), maar ook soms wel als je in een Turismo rondtourt, die zijn dan wel weer makkelijk te vinden. Kijk eens rond in Castle Gardens en The Meat Market met een Turismo =3 Dat ga ik dan maar eens proberen. Want ik heb dus echt nog NOOIT een Comet zien rijden zonder dat ik er in reedt. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 20 september 2012 Rapport Geplaatst: 20 september 2012 Het is inderdaad, net als de Infernus en de Super GT, gewoon een héél zeldzame auto met een superlage spawnrate. Er zijn maar een paar auto's waardoor hij vaker spawnt (en uiteraard is de Comet zelf daar ééntje van) Hij spawnt bijvoorbeeld ook vaker als je in een F620 rijdt, maar dat is enkel in TBoGT. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.