Pennywise The Clown Geplaatst: 1 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2008 Ik ben inmiddels weer aan het twijfelen, mede dankzij die irritante zwarte bolletjes die M4X zijn post zo uitgebreid en makkelijk leesbaar maakt Het scheelt in principe maar 100 euro. Mocht ik mijn ps2 voor 150/200 kunnen verkopen, dan zou 200 euro voldoende bij te leggen geld zijn, mede dankzij mijn gulle familie en mijn verjaardag over een maandje. Ik denk dat de PS- ers (waar ik op dit moment ook nog bij hoor) mij wel overtuigd hebben. Dan maar de vraag: Wat voor PS3's zijn er, en welke zou ik het beste kunnen nemen 'indien' ik hiervoor zou gaan? De 60GB schijnt namenlijk meer fouten te geven dan de 40GB. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
game360 Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2008 als ik de ps3 koop moet ik eerst alles updaten tog ofniet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
denven Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2008 als ik de ps3 koop moet ik eerst alles updaten tog ofniet? de xbox bestaat ook , dus mocht je er niet uitkomen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
game360 Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2008 als ik de ps3 koop moet ik eerst alles updaten tog ofniet? de xbox bestaat ook , dus mocht je er niet uitkomen lol ik zal er over na denken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Suture Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2008 als ik het goed voor heb kan je enkel nog de 40 gb versie kopen een maandje terug wist ik ook nie welke console te kopen maar heb uiteindelijk toch voor de ps3 gekozen. ik heb me deze beslissing nog geen seconde beklaagt,de ps3 is de meest geavanceerde console en de blu ray speler is ook handig meegenomen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2008 als ik het goed voor heb kan je enkel nog de 40 gb versie kopeneen maandje terug wist ik ook nie welke console te kopen maar heb uiteindelijk toch voor de ps3 gekozen. ik heb me deze beslissing nog geen seconde beklaagt,de ps3 is de meest geavanceerde console en de blu ray speler is ook handig meegenomen Je kunt helaas alleen nog maar de 40GB kopen inderdaad, alhoewel die 20GB ook niet zo extreem veel uitmaakt natuurlijk. Ik heb zelf voor de PS3 gekozen, op basis van een aantal redenen, deze som ik hieronder op in de leuke bolletjes die M4X ook gebruikte. Blueray: Het systeem blue-ray beschikt over een veel hogere opslag capaciteit. Hierdoor hoeven textures van games en audio (wat vaak nog wel het meeste ruimte in beslag neemt) niet gecomprimeerd te worden. Hierdoor kun je de hoogst mogelijke prestatie behalen en het past allemaal op één disc. Blue-ray films bekijken, 't is en een gameconsole en een volwaardige speler. Ingebouwd draadloos internet én bedraad internet Maakt ten opzichten van de Xbox 360 veel minder herrie. Controller ligt lekker in de hand, maar dat is een persoonlijke smaak. Je kunt bijvoorbeeld met de L2 en R2 een voertuig heel rustig laten rijden door hem half in te knijpen. En naarmate je hem verder inknijpt zal de snelheid ophogen, zo kun je lekker cruisen maar ook racen. Je hebt SIXAXIS bewegings detectie; werkt niet top, maar is wel leuk. Dit jaar komen verschillende toptitels naar de console... Je betaald niet voor het online netwerk, maar verwacht niet een kwalitatief gelijkwaardig netwerk als die van Xbox 360. Lange houdbaarheids datum. Persoonlijke voorkeur voor uiterlijk. Geen RRoD (Rode ring van de Dood- betekent dat het soldeerwerk gesmolten is, en drie lampjes op de voorkant aangeeft; kapot dus) Hierop heb ik mijn keuze laten vallen en ook met de gedachte dat ik voor een kleine 150 euro meer wel een veel mooiere en completere console heb. In de meeste gevallen koop je toch maar één keer een console, dus maak dan direct een goede keuze. Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
studio dewolf Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2008 60Gb is bijna uitverkocht want het wordt niet meer gemaakt. Ik heb 60Gb en heb nooit probleem van november tot nu. Ah bij ps3 komt er home. Dat gaat over virtueel wereld met veel mensen ontmoeten, eigen huis maken enzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 2 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2008 (bewerkt) Alweer die verdraaide bolletjes En het werkt nog intimiderend ook... Meer voordeel dus voor de PS3. Ik hoor meer klachten over de 60GB dan over de 40GB. Dus wordt het desondanks de 60GB al niet meer te verkgrijgen is, de Playstation 3 | 40 Gigabyte. Ik ben een trotse bezitter van een prima functionerende PS2, dus waarom inderdaad ook overstappen naar dat rare groene geval. Bedankt voor jullie reacties allemaal. Het moge duidelijk zijn dat je zoals Summerbase al aangaf je maar één console koopt die pas naar járen veroudering zou kunnen worden vervangen. Mijn moeder gaf al aan dat ze het zonde vond dat ik een console (XBOX360) wou kopen voor één spel, GTAIV. De PS3 heeft een langere houdbaarheidsdatum, dus kan ik haar met trots vermelden dat het dán 'niet' bij één spel zal blijven. Ik ben inmiddels weer wat zekerder van mijn zaak. zeg maar 80%. IS 40GB inderdaad de beste keuze? en op welke prijsklasse hangt deze ongeveer? Zijn er nog leuke aantrekkelijke bundels voor? Bewerkt: 2 mei 2008 door Pennywise The Clown Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Suture Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2008 ps3+gta5 prologue en gta4 voor 400 euro dacht ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 2 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2008 ps3+gta5 prologue en gta4 voor 400 euro dacht ik Bij jullie in de schuur, of heb je er ook nog een bron van? Altijd wel handig al zeg ik het zelf Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2008 Goed dat je een PS3 gaat kopen, ik heb zelf een X360, en die is voor de tweede keer stuk, dezelfde console. Ja, ik ging er goed mee om, 1ste keer dat hij stuk ging was de RROD, ongeveer 7 maanden na aankoop, en nu de dvd lens die stuk is, ong. 10 a 11 maanden na aankoop. Sorry voor de X360 fans, maar mijn mening is, de Xbox 360 is letterlijk en figuurlijk een 'piece of shit'! Ik krijg waarschijnlijk een PS3, dus hopen en weet zeker dat die van betere kwaliteit is. Beide controllers liggen best fijn in de hand, tevens heb je gratis online, en je kunt er een toetsenbord en muis voor kopen dacht ik(Voor de ps3). Das weer handig voor mensen die liever daarmee werken. Zowel X360 en PS3 vind ik ze beide best mooi, X360 iets mooier. Grote nadeel Xbox 360 is dat er veel kapot gaan, ong 1 op 3, dus van de 3000 consoles, gaan er ong. 1000 kapot. Das veel als je het aan mij vraagt. Bij mij was het, Goedkoop is miskoop. Soms is het ook dat je voor kwaliteit betaald, dit was hierbij ook. Want ik had van M$ een betere console verwacht, ook hun ban-methodes kloppen vaak van geen kant, er zijn ook redelik veel niet-gemodde X360's geband voor het denk van modden. Greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 2 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2008 Goed dat je een PS3 gaat kopen, ik heb zelf een X360, en die is voor de tweede keer stuk, dezelfde console.Ja, ik ging er goed mee om, 1ste keer dat hij stuk ging was de RROD, ongeveer 7 maanden na aankoop, en nu de dvd lens die stuk is, ong. 10 a 11 maanden na aankoop. Sorry voor de X360 fans, maar mijn mening is, de Xbox 360 is letterlijk en figuurlijk een 'piece of shit'! Ik krijg waarschijnlijk een PS3, dus hopen en weet zeker dat die van betere kwaliteit is. Beide controllers liggen best fijn in de hand, tevens heb je gratis online, en je kunt er een toetsenbord en muis voor kopen dacht ik(Voor de ps3). Das weer handig voor mensen die liever daarmee werken. Zowel X360 en PS3 vind ik ze beide best mooi, X360 iets mooier. Grote nadeel Xbox 360 is dat er veel kapot gaan, ong 1 op 3, dus van de 3000 consoles, gaan er ong. 1000 kapot. Das veel als je het aan mij vraagt. Bij mij was het, Goedkoop is miskoop. Soms is het ook dat je voor kwaliteit betaald, dit was hierbij ook. Want ik had van M$ een betere console verwacht, ook hun ban-methodes kloppen vaak van geen kant, er zijn ook redelik veel niet-gemodde X360's geband voor het denk van modden. Greetz Duidelijk... Dan heb ik nog een paar vraagjes: Wat is nou ongeveer de prijs voor een Playstation 3 (20, 40 of 60GB) Ik heb een breedbeeldtv op mijn kamer staan, maar dat is een enorme toeter. Ik speel liever op mijn breedbeeld HD-PC Beeldscherm. Kan ik de PS3 hier op aansluiten, zodat ik 'mocht' dat nodig zijn altijd dat toetsebord/muis erbij kan kopen en deze makkelijk op mijn bureau neer kan zetten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jantje III Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2008 (bewerkt) PS3 heb ik niet zo veel verstand van, Xbox 360 wel (nouja een beetje) Xbox: (heb even de nadelen onderstreept) -Heeft fijnere controller -Makkelijk menu -Je kan gratis filmpjes, demo's muziek afspelen -Maar het is ook wel zo mijn Xbox360 heeft mijn spelen beschadigd en ik heb een nieuwe gekregen van microsoft, maar volgens mij blijft hij gewoon mijn spellen beschadigen, dus je hebt wel de kans als je GTA IV hebt dat je hem na een week amper kan spelen, omdat hij dan aangeeft "The disk is unreadable " -GTA IV is voor de Xbox 360 gemaakt. -Goedkoper als PS3 -De service is wel heel goed bij Microsoft (toen mijn Xbox360 kapot was, regelden ze binnen een paar dagen een koeriersdienst en die brachten hem op hun kosten naar Microsoft en hij was binnen 1 week weer thuis bij mij en ik kreeg er nog als goedmakertje 1 maand gratis Xbox Live. -Volgens mij hebben er meer mensen een Xbox360 dus er zullen meer mensen online zijn om GTA online te spelen. -Je kan naar elkaar berichten (een soort sms'jes of e-mailtjes licht eraan hoe je het wil noemen) sturen. -Je kan de meeste dingen in het menu alleen als je Xbox live hebt. Bewerkt: 2 mei 2008 door Jantje III Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mickdv Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2008 Sorry voor de X360 fans, maar mijn mening is, de Xbox 360 is letterlijk en figuurlijk een 'piece of shit'! Ikzelf en vele in mijn omgeving hebben de 360 al geruime tijd, niks mis mee gegaan. Misschien moet je voordat je naar de makers van de 360 gaat kijken eerst naar jezelf kijken. Zuinig met dat ding omgaan en het resultaat is snel te zien.. Het zou natuurlijk ook altijd nog kunnen dat je heel veel pech heb...... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cartman91 Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2008 -GTA IV is voor de Xbox 360 gemaakt. Excuse me? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.