Jump to content

PS3, XBOX360 of PC


Pennywise The Clown

Recommended Posts

Mijn keuze ging uit naar de Xbox 360 versie. Die Extra content krijgt (meer missies,voertuigen etc.)

Allhoewel de PS3 versie van IV er iets mooier uit ziet, heet de Xbox 360 versie betere gameplay. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 365
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • FerryN

    30

  • Pennywise The Clown

    25

  • denven

    15

  • Dwayne Forge

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mijn keuze ging uit naar de Xbox 360 versie. Die Extra content krijgt (meer missies,voertuigen etc.)

Allhoewel de PS3 versie van IV er iets mooier uit ziet, heet de Xbox 360 versie betere gameplay. :Y

Hoe kan de gameplay van de X360 beter zijn, als het precies dezelfde spel is :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn keuze ging uit naar de Xbox 360 versie. Die Extra content krijgt (meer missies,voertuigen etc.)

Allhoewel de PS3 versie van IV er iets mooier uit ziet, heet de Xbox 360 versie betere gameplay. :Y

Hoe kan de gameplay van de X360 beter zijn, als het precies dezelfde spel is :bonk:

Exclusieve content, wat hij dus net zegt :Y

2 Episodes meer belevenissen, dus betere gameplay ;)

El Condor

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een ps3 :dans: en mijn vriend heeft een xbox 360 en hij speelde is op mijn ps3 en hij zij dat kwa graphics ps3 beter was en ik zou geen xbox kopen als ik jou was.

sorry xbox gamers :engel:

Dan lag het misschien aan het verschil in de tv's ofzo die jullie gebruikte :puh: Ik heb beide versies, en het enige verschil wat ik kan zien op dezelfde tv is de kleuren. En helaas meer pop-up en vertragingen op de PS3..en Online dat nogal stroef gaat. Kan bijna nooit in een game komen, en als het lukt is het met weinig spelers. Maar aangezien mn 360 bijna dood is moet ik het er maar mee doen :puh: Ik mis Xbox Live toch echt wel. Iedereen kan wel zeggen, PS3 online is gratis, maar bij de 360 krijg je toch echt wel een betere online service voor je geld.

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk gewoon zo:

Wat vind je leuker?

- Uncharted, Ratchet & Clank

of

- Halo, Gears of War, Bioshock?

Edit: Laatmaar, helpt eigenlijk niet. Want deze spellen zijn allemaal vet ^_^

Bewerkt: door Spark
Link to comment
Delen op andere websites

Kijk gewoon zo:

Wat vind je leuker?

- Uncharted, Ratchet & Clank

of

- Halo, Gears of War, Bioshock?

Edit: Laatmaar, helpt eigenlijk niet. Want deze spellen zijn allemaal vet ^_^

om eerlijk te zijn moet ik het niet zo hebben van exclusives.. behalve getaway 3 kijk ik zeker naar uit!

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk gewoon zo:

Wat vind je leuker?

- Uncharted, Ratchet & Clank

of

- Halo, Gears of War, Bioshock?

Edit: Laatmaar, helpt eigenlijk niet. Want deze spellen zijn allemaal vet ^_^

om eerlijk te zijn moet ik het niet zo hebben van exclusives.. behalve getaway 3 kijk ik zeker naar uit!

Op het gebied van exclusives gaat mijn voorkeur zeker uit naar de PS3. De Xbox360 heeft als goede exclusives enkel Halo 3, Gears of War, Gears of War 2, en nu tijdelijk Bioshock totdat hij over een paar maanden voor de PS3 verschijnt. De PS3 heeft nu al Heavenly Sword, Uncharted, Ratchet & Clank, Motorstorm, Gran Turismo 5: Prologue en Resistance als goede exclusives. Dit jaar komen daar op chronologische volgorde Haze (wellicht timed exclusive), Metal Gear Solid 4, Motorstorm: Pacific Rift, Little Big Planet, Resistance 2 en Killzone 2 bij. In 't begin van 2009 komen daar ook nog echte toppers als God of War III, Gran Turismo 5 en L.A Noire bij. De Xbox360 heeft daar enkel Gears of War 2 tegenover staan als echte top exclusive.

Bewerkt: door M4X
Link to comment
Delen op andere websites

In mijn omgeving zijn er maar 5 mensen met next gen console eerst had eentje een xbox maar die ging kapot en toen heeft hij een ps3 gekocht en ik kan ook met meer mensen online ik zit op basis school dus ken maar weinig mensen met next gen :schater: 4 vrienden hebben een ps3 en jah je leest het goed me broertje -.- ik vond het dom dat hij een ps3 kocht terwijl ik er al eentje had :duh: mja niet mijn keus :puh: ik bijn blij met mijn ps3 dus ik zou een ps3 kopen vanwegen blue-ray binnenkort meer exlusives en betere graph (niet altijd)minder snel kapot online gratis en iets wat niet veel mensen boeit maar er zit iets op waardoor jou ps3 aangesloten word op een universiteit en die gebruiken de kracht van je ps3 om onderzoek te doen naar kanker en andere ziektes je hebt ook ps store waar je content kan downloaden en hij is volgens de cijfers krachtiger dan xbox360 en hij heeft niet zoon lompe dikke adapter (die zit ingebouwd) dus betere bekabeling en de controller dat licht aan smaak maar de ps3 controller is veeel lichter ook maakt ps3 minder herrie en als je een ps3 op een sony tv aansluit zoals ik heb ik heb hem op een sony bravia 40V3000 krijg je super beeld en geluid enzo op dit moment zit ik oceans thirteen te kijken (blue-ray natuurlijk),je kan ook makkelijk camera's of sommige mobieltjes erop aansluiten er zit ook een wifi ding ingebouwt bij de xbox (dacht ik) moet je die extra erbij kopen en wat ook fijn is als je een bericht ofsow wil type kun je gewoon USB toetse bord induwen die maar 25,- kosten ofsow daardoor ben je niet een uur bezig om 4 zinnen te typen je hebt ook 4 USB aansluitingen (bij 60 gig) en op blue-ray kan meer bestand komen te staan waardoor je het geluid niet hoeft te comprimeren zodat je beter geluid krijgt en HD-DVD is ook failliet verklaard en binnenkort komt HOME uit een online comunitie waar je mensen kan ontmoete je eigen kamer kan maken etc. en je kan via HOME ook iemand uitnodigen om online te gamen en dan direct vanuit home online gaan je kan ook veel meer andere apperaten aan de ps3 aansluiten omdat sony meer maakt dan de console zoals : foto camera's video camera's audio apperatuur beeldschermen mobieltjes laptops ook komen er geen krassen op de CD's en geen ring of dead ofsow en de ps3 is jonger waardoor hij waarschijnlijk langer mee gaat en op de ps3 zijn onderhand ook genoeg mooie titels en voor de xbox moet je voor extra dingen veel extra betalen zoals een player een wifi ontvanger en nog wat dingen daardoor kost het uiteindelijk evenveel als een ps3 bij de ps3 worden spellen ook geinstaleerd zodat je kortere laadtijden hebt en je kan de ps3 ook helemaal uit zetten zonder de kabel eruit te trekken achter zit een hoofd schakelaar dus hij kan niet inbrand vliegen ofsow omdat ie op stand by staat en ik hoop dat er meschien strx spellen uitkomen die de xbox nog niet eens aankunnen en dat dan door een update de 8ste cell procesor word ingeschakeld en vorig jaar was het jaar van xbox dit jaar word zeker weten die van ps3 daarom heb ik dus een ps3 gekocht en nu zal ik wel ubergehaat worden door xbox gamers mja ik ben blij met men console dus dat boeit me niet :puh:

Bewerkt: door playstation 3 gamer
Link to comment
Delen op andere websites

date='5 May 2008, 23:55:37' post='974079'] [1] ook maakt ps3 minder herrie ,je kan ook makkelijk camera's of sommige mobieltjes erop aansluiten er zit ook een wifi ding ingebouwt bij de xbox (dacht ik) moet je die extra erbij kopen en wat ook fijn is [2] als je een bericht ofsow wil type kun je gewoon USB toetse bord induwen die maar 25,- kosten ofsow daardoor ben je niet een uur bezig om 4 zinnen te typen [3] je kan ook veel meer andere apperaten aan de ps3 aansluiten omdat sony meer maakt dan de console zoals : foto camera's video camera's audio apperatuur beeldschermen mobieltjes laptops [4] ook komen er geen krassen op de CD's en geen ring of dead ofsow

Hier zitten een aantal dingen in, die écht nergens op slaan. Ik ga niet alles quoten, maar wel de belangrijkste feitjes:

1= De nieuwe versies die tegenwoordig geproduceerd worden maken ook niet meer zoveel lawaai als waar de Xbox 360 om bekend stond ;)

2= Als er een console is waar je lekker makkelijk, compact kunt typen met een toetsenbord is het de Xbox 360 wel met de Chatpad :Y Wel raar dat jij dit dus zo zegt :puh:

3= Op de Xbox 360 kun je ook heel veel apparaten aansluiten, zoals MP3, mobieltjes, camera's enz.

4= Tegenwoordig zijn ook bijna alle kinderziektes uit de Xbox 360. En de PS3 is ook niet helemaal 100% en dat weet je misschien niet omdat dat niet zo bekend in het gamenieuws is, maar het gebeurt weleens dat een PS3 kapotgaat ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Zo, ik heb eventjes al jullie spam doorgelezen die jullie gemaakt hebben terwijl ik op vakantie was.

En ik ben eigenlijk weer terug bij het begin.

Ik hoor zó veel verschillende dingen. De een zegt dat de PS3 bagger is, de andere geeft dit weer toe aan de XBOX360...

Ik merk dat GTAIV beter werkt op de 360. Maar mocht ik de PS3 kopen, dan zou de houdbaarheid veel beter zijn, doordat de spellen in de toekomst 9 van de 10 keer voor de PS3 uitkomen, máár wie zegt dat de XBOX dan al is uitgestorven?

Kan iemand die er ook daadwerkelijk het enige verstand van heeft mij nog een keertje duidelijk maken waar ik vor zou moeten gaan... Voor de houdbaarheid, of voor de kwaliteit?...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou voor de xbox 360 elite gaan, veel geheugen en voor Gta IV, want op de Xbox 360 Elite heb je de bekende Ring Of Death niet, en Gta IV loopt er veel soepeler op :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou voor de xbox 360 elite gaan, veel geheugen en voor Gta IV, want op de Xbox 360 Elite heb je de bekende Ring Of Death niet, en Gta IV loopt er veel soepeler op :tu:

Ik ben nieuw op dit forum. ik heb nog maar net een Playstation 3, hier voor deed ik alles met de PC. Maar hoe kan het dat GTA beter draait op de XBOX als de PS3 sneller zou zijn? Er zal hier al wel veel over geschreven zijn. Maar ik ben het nog niet tegen gekomen.

Misschien dat iemand me het kan uitleggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou voor de xbox 360 elite gaan, veel geheugen en voor Gta IV, want op de Xbox 360 Elite heb je de bekende Ring Of Death niet, en Gta IV loopt er veel soepeler op :tu:
erm.... geen rrod met de elite? dacht het niet, eerste filmpje wat ik tegen kwam op youtube van de elite :
& http://www.youtube.com/watch?v=DS0T54Pr7_w...feature=related

ik zou voor de ps3 40 gb gaan, al was het alleen al maar om de nieuwe heatsinks die erin zitten, ding word helemaal nietmeer warm, en ik heb de fan niet één keer horen aanslaan bij het spelen van gta 4 :cya:

Bewerkt: door Roedi
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...