Jump to content

GTA IV = Waardeloos...

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik denk nog wel meer, tussen GTA III en GTA IV zaten ook een heleboel games tussen.

Dat is waar, maar daar zit 8 jaar tussen. Maar van IV tot 5 zit 1 jaar tussen, en tussen die 1 jaar komt GTA ChinaTown Wars, en The Lost and Damned. ;)

• Reacties 146
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• denven

14

• Swiggers

9

• Dwayne Forge

5

• GTA Haas

5

Geplaatst: (bewerkt)
Dus GTA V is dus gewoon de volgende en dat is toch gewoon Tokyo?

Nee, de volgende is GTA ChinaTown wars. En daarvoor komt er een downloadbare content voor IV. Alleen voor de 360 gebruikers en dat is The Lost and Damned. En dan zou er in 2010 GTA V komen, zo had ik het gelezen. ;)

1: The Lost and Damned (2009)

2: GTA: ChinaTown Wars (2009)

3: GTA: V (2010)

Edit:

Maar over GTA: V is nog niet zeker he. ;)

Bewerkt: door GTA Haas
Geplaatst:

Oja, voor 31 oktober komt er ook nog een DLC, dat is in verscheidene topics al bekendgemaakt, hoop wel dat deze voor de PS3 komt...

Haasje, wordt dat dan geen duur grapje...

Wat jammer :( Sony Computer Entertainment heeft best zijn minpunten.

- Je mag van hun niet eens legaal je PS controller op je PC aansluiten

- Ze investeren niet in DLC

Maar toch is de PlayStation 3 wel een grote topper, op deze minpunten na. Microsoft profiteert ermee dat zij zowel de Xbox als Windows maken :puh:

Bewerkt: door TahR78
Geplaatst:
Haasje, wordt dat dan geen duur grapje...

Wat jammer :( Sony Computer Entertainment heeft best zijn minpunten.

- Je mag van hun niet eens legaal je PS controller op je PC aansluiten

- Ze investeren niet in DLC

Maar toch is de PlayStation 3 wel een grote topper, op deze minpunten na. Microsoft profiteert ermee dat zij zowel de Xbox als Windows maken :puh:

Duhhhh, Sony wilt gewoon niet dat je hun controllers op de concurrent zijn OS gaat spelen, ook al heeft Sony geen OS.

Daarom is het wel legaal om een X360 controller op je Windows te draaien, omdat Windows van MS is.

Geplaatst:
Dat is voor de DS.

Maar de volgende voor de PC, bedoeld ie denk ik.

PS3 staat hierboven en die 5 staat tussen () , wat zou ik daar nou mee bedoelen . Ff lezen heren . Maar ik ben blij voor jullie , 4 zo tegen vinden vallen is geen pretje , gelukkig is er nog een ps2 die gta,s die daar op draaien zijn veel beter (3, vc, sa, en de stories)

Geplaatst:

Ps goeie titel ! (4 is waardeloos) Ik zal nuanceren: het begon met 1 toen kwam(en) Londen(68 & 61??), vervolgd door 2. Deze gta,s heb ik nooit aan kunnen wennen dus weinig gespeeld (had ook nog geen ps). Gta 3 echter (gelijk gekocht zamen met ps2) en ik was verk(n)ocht, echt gta3 "rules for ever". Vice City, WOW dacht ik this can,t be beaten, ik bedoel vliegen meer wapens, zon, gaaf verhaal en de humor SH*T wat cool, zelfs de muziek, in de jaren voor vc moest ik kotsen vd jaren 80, dat vond ik toen al (,73 geboren) maar vc heeft dat hoogstpersoonlijk veranderd, en dat zegt wat. San Andreas liet op zich wachten, en ik zeg eerlijk dat die me in eerste instantie tegen viel maar na 2 weekjes werd die beter en beter en.., weer een meesterwerk, gewoon meer, beter, groter, geweldig. Kort om alle gta,s (stories is een ander verhaal, psp) hebben een opbouwende lijn.

Gta 4 echter gaat terug, de lijn stort met 4 in. En daarom w8 ik op 5 (or whatever). Gun jullie alle plesier met 4, maar voor mij ligt dat anders.

Maroc Style heeft dit topic opgegraven uit Mei jl. en plaatst een offtopic reactie. Tot nu toe zijn al jullie reacties hier offtopic geweest, aangezien de topicstarter DSGregor dit topic begon vanwege de problemathiek met GTA IV op de consoles vóórdat de patches voor de game waren gereleased via xbox LIVE en PSN, die later alles zouden fixen.

:engel: Het is de beheerste kunst om even de beginpost te lezen voordat je ergens zomaar reageert.

@Maroc Style: Voor je technische problemen met GTA IV op de PC kan je terecht in het Subforum IV: Technische problemen

Bewerkt: door Jacky-2007
Dus GTA V is dus gewoon de volgende en dat is toch gewoon Tokyo?

Nee, de volgende is GTA ChinaTown wars. En daarvoor komt er een downloadbare content voor IV. Alleen voor de 360 gebruikers en dat is The Lost and Damned. En dan zou er in 2010 GTA V komen, zo had ik het gelezen. ;)

1: The Lost and Damned (2009)

2: GTA: ChinaTown Wars (2009)

3: GTA: V (2010)

Edit:

Maar over GTA: V is nog niet zeker he. ;)

Ik snap dit niet hoor, waarom zou R* een nieuwe GTA uitbrengen in 2010. Dat duurt maar een jaartje.

Met GTAIV hebben ze ook lang gewacht het lijkt me sterk dat ze in 2010 al weer een nieuwe uit brengen.

Op z'n vroegst 2011. En dan nog, GTAIV zou veel eerder uitgekomen zijn uiteindelijk hebben we maanden moeten wachten. Dus....

Bewerkt: door WarGamer599

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...