Jump to content

GTA IV = Waardeloos...


Swiggers

Recommended Posts

HAHAHAHAH LEKKER VOOR JULLIE!!!!

ik heb de 60gig versie en heb he-le-maal nergens problemen mee. Stelletje zwerversssssss

Best Kansloos... :N

kooskansloos he, zie hoe je erge no-lifer dat is

ik hoop dat hij de grootste problemen krijgt! :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 146
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • denven

    14

  • Swiggers

    9

  • Dwayne Forge

    5

  • GTA Haas

    5

Heb de 29e de PS3 bundel gekocht: perfect! Bijna geen pop-ups of framerate issues, was helemaal blij!

Net internetkabel gekocht, playstation account aangemaakt etc. System update gedaan. GTA start gewoon, wil multiplayer doen, loopt vast, probeer opnieuw op te starten, loopt vast tijdens laden, de hele tijd. Autoload staat dus aan..

Wat nu te doen? Savegames verwijderen? Dat zou mooi klote[/font] zijn!

Ik hou/hield van spelcomputers omdat je al dat gezeik van pc's niet hebt. Maar nu gaan ze dus eigenlijk gewoon pc's bouwen in console-vorm. Beetje jammer, knap hier echt heel hard op af.

Iemand een tip voor mij?

En heeft er iemand problemen met GTA op een PS3 niet niet upgedate is buiten GTA4-disk om? Het moet iets met de update of met internet te maken hebben, geloof echt niet dat dit toeval is, hij heeft het de afgelopen dagen perfect gedaan :cry:

Link to comment
Delen op andere websites

Er schijnen veel problemen te komen wanneer mensen online aan hebben staan/gaan doen.. weet niet precies hoe het werkt, maar online SCHIJNT veel dingen te verkloten...

Link to comment
Delen op andere websites

Het is me gelukt, geen freezes meer :dans: :dans:

Wat ik heb moeten doen:

Volgens rockstar moet je GTAIV compleet verwijderen , dus ja ook helaas je savegames. Ik had geluk, was nog niet echt heel ver. Anyways, alles verwijderd, GTAIV install bestand, GTAIV savegames. Daarna alles weer opnieuw installeren. Als je het spel begint, zet direct je AUTOSAVE functie uit. Volgens Rockstar was dat een van de boosdoeners. Ik heb dit letterlijk gevolgd, ik ben vanmiddag tegen half 3 gestart tot half 8. Non-stop, geen freezes meer. :tu: Ik had eerst geprobeerd zonder mn savegames te verwijderen, maar dat hielp helaas niets. Hij bleef hangen tijdens het laden. Anyways, ben nu weer net zo ver als dat ik in het begin was.

Hoop dat iemand hier wat aan heeft.

Greetz: 7NightWing7 :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

hier zijn een andere oplossingen voor het vastlopen te voorkomen:

1) zet de AUTO SAVE modus uit

2) speel zonder internetverbinding

P.S: rockstar games brengt in de loop van deze week een patch uit, daarmee zou het probleem moeten opgelost zijn

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel nu al sinds vanmorgen rond 11uur, en mijn Xbox heeft het nog steeds niet begeven en evenmin mijn GTA ook niet. Ik vind het best wel vaag... Hoe kan de ene er nou last van hebben en de andere niet als het in het spel zit?

Maar discussies over een PS3 of een Xbox blijft gelijk. Beide dingen hebben bugs en hun positieve kanten. Ik ben altijd een Playstation fan geweest. Heb alles al gekocht van Sony. Behalve de PS3, het is wel mooi enzo en ik verkies hem ook nog altijd liever boven de Xbox, maar ik krijg het niet over mijn hart om er zoveel geld aan te hangen. Het is en blijft maar een console dat maar max 3 jaar meegaat de dag van vandaag... Dus heren wees volwassen en praat gewoon over het probleem van GTA. ;)

Bewerkt: door Matiscus
Link to comment
Delen op andere websites

Wat een onzin, ruil je GTA.. en ga dan verder, opgelost?

en.. spelen maar :dans:

Ik durf met zekerheid te zeggen dat het niet aan de CD ligt,

op mijn CD zat na 1 dag een ronde dikke kras.. lag dus aan de XBOX.

geruild en vanaf toen deed hij het perfect.

Ligt gewoon aan je PS3 of XBOX, het gaat hier om enkele gebruikers niet duizenden..

waar halen jullie het vandaan dat er meerdere gebruikers hier last van hebben? :7

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een onzin, ruil je GTA.. en ga dan verder, opgelost?

en.. spelen maar :dans:

Ik durf met zekerheid te zeggen dat het niet aan de CD ligt,

op mijn CD zat na 1 dag een ronde dikke kras.. lag dus aan de XBOX.

geruild en vanaf toen deed hij het perfect.

Ligt gewoon aan je PS3 of XBOX, het gaat hier om enkele gebruikers niet duizenden..

waar halen jullie het vandaan dat er meerdere gebruikers hier last van hebben? :7

ik denk dat het is dat je hier zoveel verhalen er over hoort, dat je automatisch gaat denken dat het duizenden hebben
Link to comment
Delen op andere websites

Ik durf met zekerheid te zeggen dat het niet aan de CD ligt,

op mijn CD zat na 1 dag een ronde dikke kras.. lag dus aan de XBOX.

Dan heb je in je Xbox 360 een Hitachi drive zitten. Die staat namelijk bekend door zijn krassen te maken op spellen. Dus ik zou je Xbox maar opsturen voor een nieuwe drive. ;) Want het zal het laatste spel nog niet zijn...

Bewerkt: door Matiscus
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...