Jump to content

GTA IV = Waardeloos...


Swiggers

Recommended Posts

Hoe lang zou het duren dat er een patch komt?

Bij mij is die al 4 keer vast gelopen :duh::cry:

Ben ik blij dat ik eeuwig trouw aan de PC ben, dit is al 1 van de 1.000.000 zaken waarom ik geen console wil; nooit!

Lol, je bent trouw aan de pc omdat een console (bij één game, waar binnenkort waarschijnlijk een patch voor uit komt) vast loopt? Het gezeik met drivers, installaties, benodigde programma's, games die niet goed lopen etc. is fijner?

Nooit last van als je je zaakjes goed regelt. En zoals ik al zei, het is slechts één punt waarom ik geen console hiervoor ga aanschaffen. Drivers? Die installeer je al bij het bouwen van je PC... Installatie? Duurt hoogstens 10 minuten bij een vlotte PC (wat maakt dat wachten ook uit)... Benodigde programma's? Geen?! Niet goed lopen? Als je PC hardwarematig in orde is, is er niks aan het handje. Gewoon een lekkere quadcore (hardstikke goedkoop tegenwoordig), 4Gb geheugen (kost hooguit 50 euro), HDD van 500Gb (60 euro), moederbord met alles erop (50-100 euro) en een grafische kaart (bijv. 8800GTX die al geen bal meer kost). Over CD/DVD spreek ik niet, deze krijg je al voor 8/10 euro.

Internetshops zijn tegewoonwoordig heel goedkoop, en voor weinig geld heb je al onderdelen waar je alle games met de hoogste instellingen mee kunt spelen. Gewoon letten op de juiste shops en merken!

En een PC liefhebber als ik geniet van alle uitdagingen om de performance te verhogen. Een kwartiertje klooien om een probleem uit de weg te helpen is alleen maar een leuke uitdaging! Als je zelf niet goed bent in goed lopende PC's te bouwen, laat dat dan door iemand doen... heb nooit problemen als alles eenmaal goed in elkaar past.

en met pc games zijn ze makkelijk te kraken xD

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 146
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • denven

    14

  • Swiggers

    9

  • Dwayne Forge

    5

  • GTA Haas

    5

Wat bedoel je daarmee? Zowel games op de PC als console worden even hard en snel gekraakt. Wellicht zijn de downloads bij de PC wat hoger, maar je kunt alles kraken natuurlijk.

Ook kun je natuurlijk vanalles modden. Wat features aan de game toevoegen, of juist bepaalde features weghalen! Gaat allemaal snel, makkelijk en vooral leuk. Er is gewoon meer vrijheid op de PC. Heerlijk! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

bij de Xbox 360 heeft geloof ik nog niemand last gehad van bugs ofzo iets

Ik heb een xbox. nog geen problemen gehad.

hoor vrij weinig over de xbox problemen... dus tja, ligt het dan aan GTA ..... of.......?

Bewerkt: door sweetsticks
Link to comment
Delen op andere websites

bij de Xbox 360 heeft geloof ik nog niemand last gehad van bugs ofzo iets

Ik heb een xbox. nog geen problemen gehad.

hoor vrij weinig over de xbox problemen... dus tja, ligt het dan aan GTA ..... of.......?

of de ps3

Link to comment
Delen op andere websites

maar moet je die patch via de xbox 360 downloaden? :?:?:?

Want ik heb helemaal geen internetverbinding en kan ik die patch niet downloaden :cry::cry:

zo'n ding kost tegenwoordig niets meer ;) vraag eens rond

wat voor een ding?

Een router?

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, je leest het wel erg vaak nu. Ik heb geluk dat het nog niet bij mij is gebeurt, ben daar wel erg blij mee. Maar een tip is ook om je voordat je GTA opstart, dat je dan even je afmeld van je Playstation Network account. Naja, hopelijk komt die patch snel voor de mensen die er zo'n last van hebben, want dit is wel klote ja. :N

Link to comment
Delen op andere websites

maar moet je die patch via de xbox 360 downloaden? :?:?:?

Want ik heb helemaal geen internetverbinding en kan ik die patch niet downloaden :cry::cry:

zo'n ding kost tegenwoordig niets meer ;) vraag eens rond

wat voor een ding?

Een router?

kabel

Link to comment
Delen op andere websites

Jeezusss menn .. :puh:

als ik het zo lees, zijn het toch ECHT de meeste mensen met ps3 met die probleem.

Ik zie bijna (dus bijna) nergens iets met xbox probleeem staan. *Misschien 1 tot 3 mensen.*

Daarom gaat mijn keus uit naar de xbox ;)

Blue-ray kan wel mooi zijn enzo, maar je wilt toch de game met kwaliteit hebben?

xbox is iets scherper en loopt vloeibaarder. (gezien van een andere topic hier met het vergelijken)

ja ok, je moet wel betalen voor MulitPlayer, maar wie wil nou live gaan en dat het elke keer vast loopt.

Ja, maar wie wilt nou een X360 die een kans van stuk gaan heeft van 1 op de 3.

*En 1 op de 3 is veel, dus vna de 30 mensen hebben er 10 last van?*

Fouten kunnen altijd komen, om een game daarvoor 'waardeloos' te noemen vind ik zelf een beetje ver gaan.

Maargoed,

Greetz

het woord waardeloos heb ik in vorige reacties niet gezegt ;)

en idd, gta 4 is niet waardeloos, want me kameraad heeft de xbox al bijna een anderhalf jaar, en hij speelt gta 4 sinds de release (29 aprl dus) . Hij heeft nog geen fouten gehad. Dus ik noem geen 1 console waardeloos.

En we praten allemaal wel over de xbox en ps3, maar de pc heeft ook fouten hea xD

BSOD's (Black Screen Of Death / Blue screen of death) bijvoorbeeld.

Uhmm, dat waardeloos was eigenlijk voor Swiggers, aangezien hij GTA 4 waardeloos vond ;)

Naja, de topic titel mag van mij ook wel even anders. Maar het is wel een stuk minder leuk dat GTA IV bij vele het niet doet...

Waarom ik het waardeloos vond is, dat Rockstar Games zo zo zo lang aan dit spel heeft gewerkt. Zelfs nog een half jaar uitgesteld, dan verwacht je toch zeker een spel dat zowiezo geen problemen heeft. Dat vind ik dus erg slecht aan R*... :duh: Zo lang een spel zitten te maken, en dat is het nog niet goed. :duh:

Snap je het nu ? ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

bij de Xbox 360 heeft geloof ik nog niemand last gehad van bugs ofzo iets
Nog niemand is flauwekul, zowel de PS3 als de XBOX hebben allebei last van het 'Virus' om het zo maar te noemen. Bij de PS3 komt het alleen vaker voor. Maar lees maar eens verder op Internet, dan vind je vanalles over het 'Virus' en ja, ook bij de XBOX... ;)
Link to comment
Delen op andere websites

bij de Xbox 360 heeft geloof ik nog niemand last gehad van bugs ofzo iets
Nog niemand is flauwekul, zowel de PS3 als de XBOX hebben allebei last van het 'Virus' om het zo maar te noemen. Bij de PS3 komt het alleen vaker voor. Maar lees maar eens verder op Internet, dan vind je vanalles over het 'Virus' en ja, ook bij de XBOX... ;)

owja? ik heb anders nog vrijwel niemand gehoort die last had van bugs bij GTA op de XBOX in tegenstelling tot de PS3 versie. Dan zitten PS3-fans altijd wel RROD en krasjes te zeggen, maar nu ligt het volgens mij toch bij de PS3. Want daar zijn veel meer problemen mee als met de xbox versie.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...