Jump to content

GTA IV = Waardeloos...


Swiggers

Recommended Posts

  • Reacties 146
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • denven

    14

  • Swiggers

    9

  • Dwayne Forge

    5

  • GTA Haas

    5

De meerderheid heeft hier een PS3. Tevens heb ik nog nooit problemen gehad met GTA IV, alles loopt vlot, ik heb al 20 uren gespeeld achter elkaar en nog steeds niets. Mijn PS3 staat al 2 dagen aan.

Ik denk dat het aan jullie PS3 ligt en niet aan Rockstar of Sony, want anders was dit probleem bij elke PS3.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een Xbox360 en ik speel ookal paar dagen aan een stuk en heb ook nog geen enkele frees gehad. Dus ik denk dat het aan verschillende types ligt van de xbox en PS3.

Link to comment
Delen op andere websites

De meerderheid heeft hier een PS3. Tevens heb ik nog nooit problemen gehad met GTA IV, alles loopt vlot, ik heb al 20 uren gespeeld achter elkaar en nog steeds niets. Mijn PS3 staat al 2 dagen aan.

Ik denk dat het aan jullie PS3 ligt en niet aan Rockstar of Sony, want anders was dit probleem bij elke PS3.

indd me2, maar ik zet mijn PS3 altijd uit via achterkant (dus er brandt geen rode lampje).

+ ik speel niet meer dan 2uurtjes achter elkaar.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een beetje hetzelfde probleem:

ik kan 2 missies niet doen want dan loopt ie vast. :ch:

er komt dan zo'n beeld met dat de cd niet schoon is. dan maak ik hem schoon zegt ie weer hetzelde

ik vind dat wel klotte :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn PS3 heeft het ook begeven tijdens het spelen van GTAIV, ik zit nu een paar weken zonder PS3 en zonder GTAIV. Maar dat heeft niks met GTAIV te maken, want bij andere spellen deed hij het ook niet meer. Volgens Sony is het een probleem met de Blu ray disc speler. Ik baalde ervan dat het op 30 april was want toen werkten ze niet op de klantenservice bij Sony playstation. Dus kon ik gisteren pas bellen. Nou moet ik hem opsturen en krijg ik binnen een 2 a 3 week een "nieuwe"(gereviseerde) Playstation 3. Maar ik baal wel als een stekker, ben ik net een paar dagen vrij, kan ik GTA niet verder spelen :-(. Het vreemde is wel dat dezelfde dag mijn tv ook vreemd ging doen. Het zit mij niet echt mee met electronica. :N

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een net iets andere probleem..maar rockstar moest gewoon een jaar wachten beter alle fouten weg dan een jaar wacht

Nóg een jaar wachten?? :N We hebben al gruwelijk lang gewacht volgens mij......

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een net iets andere probleem..maar rockstar moest gewoon een jaar wachten beter alle fouten weg dan een jaar wacht

Nóg een jaar wachten?? :N We hebben al gruwelijk lang gewacht volgens mij......

Een jaar om dit fout er uit te halen nou dan moeten ze wel veel niks doen daar als ze er volgens jou een jaar voor moeten pakken. een maand ofzo kunnen ze dit fout en nog wat anders er aan doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Jeezusss menn .. :puh:

als ik het zo lees, zijn het toch ECHT de meeste mensen met ps3 met die probleem.

Ik zie bijna (dus bijna) nergens iets met xbox probleeem staan. Misschien 1 tot 3 mensen.

Daarom gaat mijn keus uit naar de xbox ;)

Blue-ray kan wel mooi zijn enzo, maar je wilt toch de game met kwaliteit hebben?

xbox is iets scherper en loopt vloeibaarder. (gezien van een andere topic hier met het vergelijken)

ja ok, je moet wel betalen voor MulitPlayer, maar wie wil nou live gaan en dat het elke keer vast loopt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan er niet echt mee zitten

heb een keer een vastloper gehad

en een keer ben ik in een trap blijven zitten waar ik niet meer uit kwam

zo'n paal naar zo'n billboard

Maar dit maakt eigenlijk niet zoveel uit ik vind het tops pel

zitten echt 500 x minder bugs in dan in oude gta's

ooh en ps3 schijnt juist net iets mooier te zijn voor de reactie boven me

Bewerkt: door Rickos
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan er niet echt mee zitten

heb een keer een vastloper gehad

en een keer ben ik in een trap blijven zitten waar ik niet meer uit kwam

zo'n paal naar zo'n billboard

Maar dit maakt eigenlijk niet zoveel uit ik vind het tops pel

zitten echt 500 x minder bugs in dan in oude gta's

ooh en ps3 schijnt juist net iets mooier te zijn voor de reactie boven me

en dat was op de ps3 of xbox?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...