Jump to content

GTA IV = Waardeloos...


Swiggers

Recommended Posts

Das toch ongelooflijk... Eerst spreekt iedereen lof over GTAIV en er loopt dan 1 iets fout en dan is het opeens een kutspel :duh: Man toch, niemand is perfect, wat is dit nou weer voor gezeik! Ze zijn er tog voor aant kijken en GTAIV is tog een goed spel... Oke, beetj klote voor jou natuurlijk, maar ik heb al 28 uur gespeeld zonder nog maar de kleinste hapering op men PS3...

Wacht gewoon die patch af :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 146
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • denven

    14

  • Swiggers

    9

  • Dwayne Forge

    5

  • GTA Haas

    5

Rockstar werkt inmiddels hard aan patch die binnenkort dus zal verschijnen, en daarmee zullen de problemen grotendeels zijn opgelost. Mij lijkt het dus een beetje zinloos om je spel nu terug te brengen, want voor hetzelfde geld doet hij het zometeen weer en dan heb je er voorlopig geen last meer van. Zelf ken ik deze probleempjes ook, maar ik speel gewoon verder totdat er een patch komt :sigaar:
Kun je mij misschien vertellen wat de Patch nou duidelijk inhoud ? Ze mogen dan wel een enorm duidelijke handleiding erbij zetten.

Ik breng in iedergeval vanmiddag wel IV terug. Als de Patch uit is gekomen, en hij werkt bij veel mensen. Dan kan ik altijd nog GTA IV opnieuw gaan kopen van het geld dat ik vanmiddag terug krijg. Zo weet ik in iedergeval zeker dat ik mijn geld terug krijg. Voor het zelfde geld komt de patch over 2 maand. Ja, dan is mijn terug breng garantie verloren gegaan. ;)

Swiggers :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Das toch ongelooflijk... Eerst spreekt iedereen lof over GTAIV en er loopt dan 1 iets fout en dan is het opeens een kutspel :duh: Man toch, niemand is perfect, wat is dit nou weer voor gezeik! Ze zijn er tog voor aant kijken en GTAIV is tog een goed spel... Oke, beetj klote voor jou natuurlijk, maar ik heb al 28 uur gespeeld zonder nog maar de kleinste hapering op men PS3...

Wacht gewoon die patch af :duh:

Het is een prima spel ;)^_^ Maar je snap natuurlijk wel dat dit enorm ***** is voor de mensen die dit 'virus' hebben. Een enorm mooi spel, en dat word verprutst door een domme fout. Want wat heb je aan zo'n mooi spel, als je er niet eens fatsoenlijk op kunt spelen. Want bij mij komen er om de 5 minuten allerlei happeringen. En dan kan ik mijn PS3 weer helemaal uitzetten, en zo schieten de missie's natuurlijk niet op. ;) Bewerkt: door swiggers
Link to comment
Delen op andere websites

Das toch ongelooflijk... Eerst spreekt iedereen lof over GTAIV en er loopt dan 1 iets fout en dan is het opeens een kutspel :duh: Man toch, niemand is perfect, wat is dit nou weer voor gezeik! Ze zijn er tog voor aant kijken en GTAIV is tog een goed spel... Oke, beetj klote voor jou natuurlijk, maar ik heb al 28 uur gespeeld zonder nog maar de kleinste hapering op men PS3...

Wacht gewoon die patch af :duh:

Het is een prima spel ;)^_^ Maar je snap natuurlijk wel dat dit enorm ***** is voor de mensen die dit 'virus' hebben. Een enorm mooi spel, en dat word verprutst door een domme fout. Want wat heb je aan zo'n mooi spel, als je er niet eens fatsoenlijk op kunt spelen. Want bij mij komen er om de 5 minuten allerlei happeringen. En dan kan ik mijn PS3 weer helemaal uitzetten, en zo schieten de missie's natuurlijk niet op. ;)

Begrijpelijk! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Argh ik moet er eindelijk ook aan geloven. :duh: Zat ik gister nog zo mooi te posten dat GTAIV op mijn ps3 60gb goed loopt, zet ik hem net aan, binnen een half uur tijd 3x gefreezed. Damn, nu maar hopen dat die patch van Rockstard toch wel heel snel komt. Heb ruim 1 dikke week zonder problemen kunnen spelen. Nu loopt ie of vast tijdens laden, of gewoon midden in de game. Bah, bah, bah :N

Link to comment
Delen op andere websites

Het komt mischien door die autosave functie ? Ik heb spel pas gister ontvangen en deedm eteen die autosave uit. En tot nu toe geen 1 probleem tegengekomen.

Maar ik w8 ook op patch.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een xbox 360 die gemaakt is 2007-09-27 en een GTA IV spel, en ik heb nergens last van. Het spel loopt heel soepel en ik heb geen enkel probleem. Ook met het automatisch opslaan aan heb ik geen problemen.

Maar heeft het te maken met welk soort Xbox je hebt? Of met wat heeft dit te maken?

Link to comment
Delen op andere websites

Het komt mischien door die autosave functie ? Ik heb spel pas gister ontvangen en deedm eteen die autosave uit. En tot nu toe geen 1 probleem tegengekomen.

Maar ik w8 ook op patch.

Ik heb de 40 Gb en heb alle aanwijzingen die op dit forum vermeld staan gevolgd. Waaronder de Auto-Save functie ;)
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb op de eerste dag twee of drie freezes gehad, zo erg dat ik niets meer kon behalve de Playstation met de knop achterop uitschakelen. Het was niet na uren spelen maar na hoogstens 10 minuten, nadat ik eerst een minuut of 9 bezig geweest was met installeren. En dan te bedenken dat ik een console kocht mede omdat ik de installatieprocedures en de crashes van PC-games beu was. Gelukkig de afgelopen paar dagen geen last meer gehad, maar ik moet het nog maar zien met die "patch".

Link to comment
Delen op andere websites

Rockstar werkt inmiddels hard aan patch die binnenkort dus zal verschijnen, en daarmee zullen de problemen grotendeels zijn opgelost. Mij lijkt het dus een beetje zinloos om je spel nu terug te brengen, want voor hetzelfde geld doet hij het zometeen weer en dan heb je er voorlopig geen last meer van. Zelf ken ik deze probleempjes ook, maar ik speel gewoon verder totdat er een patch komt :sigaar:
Kun je mij misschien vertellen wat de Patch nou duidelijk inhoud ? Ze mogen dan wel een enorm duidelijke handleiding erbij zetten.

Ik breng in iedergeval vanmiddag wel IV terug. Als de Patch uit is gekomen, en hij werkt bij veel mensen. Dan kan ik altijd nog GTA IV opnieuw gaan kopen van het geld dat ik vanmiddag terug krijg. Zo weet ik in iedergeval zeker dat ik mijn geld terug krijg. Voor het zelfde geld komt de patch over 2 maand. Ja, dan is mijn terug breng garantie verloren gegaan. ;)

Swiggers :cya:

Deze patch haalt veel fouten uit het spel en hij zal utieraard gratis te downloaden zijn. Binnenkort wordt waarschijnlijk wel bekendgemaakt wanneer deze patch beschikbaar is.

Maar je kan ook een hoop andere dingen doen om vastlopen tegen te gaan. Ten eerste kan je het beste afgemeld zijn op PSN en zonder internetverbinding spelen, en daarnaast komt het probleem minder vaak voor als je de rumble functie uitzet en zonder autosave speelt ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Rockstar werkt inmiddels hard aan patch die binnenkort dus zal verschijnen, en daarmee zullen de problemen grotendeels zijn opgelost. Mij lijkt het dus een beetje zinloos om je spel nu terug te brengen, want voor hetzelfde geld doet hij het zometeen weer en dan heb je er voorlopig geen last meer van. Zelf ken ik deze probleempjes ook, maar ik speel gewoon verder totdat er een patch komt :sigaar:
Kun je mij misschien vertellen wat de Patch nou duidelijk inhoud ? Ze mogen dan wel een enorm duidelijke handleiding erbij zetten.

Ik breng in iedergeval vanmiddag wel IV terug. Als de Patch uit is gekomen, en hij werkt bij veel mensen. Dan kan ik altijd nog GTA IV opnieuw gaan kopen van het geld dat ik vanmiddag terug krijg. Zo weet ik in iedergeval zeker dat ik mijn geld terug krijg. Voor het zelfde geld komt de patch over 2 maand. Ja, dan is mijn terug breng garantie verloren gegaan. ;)

Swiggers :cya:

Deze patch haalt veel fouten uit het spel en hij zal utieraard gratis te downloaden zijn. Binnenkort wordt waarschijnlijk wel bekendgemaakt wanneer deze patch beschikbaar is.

Maar je kan ook een hoop andere dingen doen om vastlopen tegen te gaan. Ten eerste kan je het beste afgemeld zijn op PSN en zonder internetverbinding spelen, en daarnaast komt het probleem minder vaak voor als je de rumble functie uitzet en zonder autosave speelt ;)

En wat is Rumble Functie ? :$
Link to comment
Delen op andere websites

Is dat niet allemaal bijgeloof? Ik heb al tientallen dingen gehoord die je kunt doen om het probleem te verminderen. Speel offline, zet autosave uit, zet je PS3 op een koele plaats, verwijder je savegames, installeer het spel opnieuw, zet de rumble functie uit, maak de dvd schoon, gebruik een andere hdmi kabel, verander de output instellingen, koop een andere console, speel niet te lang.. enzovoorts. Ik denk dat iedereen gewoon wat probeert maar niemand heeft een echte oplossing want die kan alleen Sony of Rockstar ons geven.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...