gta-pilot Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 @ Boven FSX is een los spel, FSX 04 bestaad niet. Het is altijd nog FS 04. FS is de echte naam (flight simulator). De X betekend 10 dus 10de FS Snappe? Reageren
Zaahed Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 (bewerkt) @ Boven FSX is een los spel, FSX 04 bestaad niet. Het is altijd nog FS 04. FS is de echte naam (flight simulator). De X betekend 10 dus 10de FS Snappe? Ow oke. Edit: Ik heb FSX met een nieuwe snelle laptop. Bewerkt: 8 juli 2010 door Zaahed Reageren
iefen Geplaatst: 13 november 2008 Rapport Geplaatst: 13 november 2008 weet iemand wrm mijn ding het noet doet, beagle ik heb het al een paardagen geleden gepost Reageren
Zaahed Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Geplaatst: 15 november 2008 weet iemand wrm mijn ding het noet doet, beagle ik heb het al een paardagen geleden gepost Probeer is opnieuw te installeren misschien dat het dan weer werkt. Reageren
GTA freakje Geplaatst: 1 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2008 (bewerkt) Ik zie dat er weer gepost is tijdens mijn afwezigheid op dit topic. Hier heb je een ander filmpje van een landing. (op schiphol dus gewoon weer thuis.) Zoals ik al met annotations aangeef ging ik bijna van de baan. Bewerkt: 1 december 2008 door GTA freakje Reageren
VW-Junkos Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Geplaatst: 3 december 2008 (bewerkt) Ik heb de nieuwste en vind het een leuk en mooi spel. vooral de missies. Bewerkt: 3 december 2008 door VW-Junkos Reageren
GTA freakje Geplaatst: 15 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 ik heb het spel ook nu heb ik er 50 euro aan betaald en nu doet hij het niet op mijn pcmischien weten jullie wat er fout aan is, ik zal mijn pc gegevens doorgeven: processor: intel® celeron® CPU.2.40GHz memory: 512mb (73% used) monitor: plug and play monitor video card: NVIDIA GeForce FX 5200 hard disk:-->total 149 gb beschikbaar:45.7gb weet iemand wrm hij het niet doet, wat moet ik dan aanpassen, bij kopen??? hlpzz Je hebt niet de beste processor en grafische kaart. Ik was er ook erg door teleurgesteld. (heb zo'n beetje hetzelfde als jij) Ik raad aan een nieuwe videokaart en een nieuwe processor. Misschien 2 of 4 GB geheugen. (dat is niet zo duur) En als je geen PCIe kaarten op je moederbord kan zetten word dat een nieuw moederbord. Misschien wel nieuwe PC. Reageren
iefen Geplaatst: 20 maart 2009 Rapport Geplaatst: 20 maart 2009 hey ik heb nu een nieuwe comp. met een 2gb ram en 250gb hd processor is wel goed welke weet ik niet. maar nu is mijn probleem dat hij op die pc mijn fsx cd niet leest en wel andere spellen. mr op mijn andere comp leest hij fsx wel. help Reageren
GwnHugo Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Geplaatst: 11 april 2009 Ik heb een woord voor mijn fsx skills: neergestort! Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 Ik heb sinds kort FSX (Flight Simulator X en steeds als ik de ground operations wil doen rijd ik te hard! Vaak zie ik op een filmpje op YouTube dat ze keurig langzaam rijden met vliegtuigen... Ik heb er veel voor over als er tenminste IEMAND een remedie heeft! Gr. Tom de Beer Reageren
Gijsso Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 Je moet het gas op de grond nooit op 100% zetten, maar net genoeg dat het vliegtuig in beweging komt en dan gas terugnemen, en af en toe de rem gebruiken, dan lukt het zeker. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 Ik snap het eigenlijk nog niet HELEMAAL... Kun je zien op hoeveel procent te motoren staan en het geeft het spel toch geen realisme als je elke keer ineens remt, denk eens een die passagiers! Reageren
Gijsso Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 Je moet (geen idee welke knop) een beetje indrukken, en niet dat je gelijk vol gas geeft. En als je iets te snel gaat, op de rem drukken. Wat kan jou die passagiers schelen? Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 Weet nie... Maar in ieder geval bedankt! Reageren
Wesley Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 Je zou ook prima je muis kunnen gebruiken om de gashendel wat naar voren de pushen, niet te ver natuurlijk anders geef je ook te veel gas. Tevens heb ik zelf een joystick met een soort gashendeltje erop zodat ik via mijn joystick kan bepalen wat de snelheid wordt. En dit is een oude 'Force Feedback 2' van Microsoft, werkt nog prima Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.