Jump to content

Het grote FSX topic


GTA freakje

Recommended Posts

  • 3 weken later...

Oefenen, oefenen en nog eens oefenen haha, ik heb nog wel een tip. Stijg op bij EHVB, draai om en vlieg recht naar de baan van EHAM. Dit is een klein stukje wat je moet vliegen en zo kan je goed oefenen met landen zonder dat je veel moeite hoeft te doen om hem goed voor de baan te krijgen. Zo heb ik het landen ook geleerd.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien ga ik dit ook wel eens uitproberen, maar moet ik eerst kijken of ik nog zo'n joystick heb, anders is het niet leuk en ik wil ook geen nieuwe kopen. :puh: Of ik gebruik misschien m'n PS3 controller, maar dat is wel minder leuk. Ik had vroeger wel eens twee van die oude joysticks gezien, maar die zagen er toen al oud uit.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

had het gister weer eens geinstalled... en meteen weer gedeinstalleert :schater: damn, wat vind ik dat een crapgame... met alle respect maar met een boeing 747 op een goede hoogte een looping maken... nee, dat zie ik een echte 747 niet doen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Heb sinds anderhalve week FSX, en ik vind het een super game! Vooral met een joystick krijg je zo'n echt piloten gevoel.

Aan het begin wou ik meteen in een 747 vliegen, maar dat ging meteen fout :puh: Ben toch maar bij een kleine begonnen, en dan kan ik nu redelijk goed :)

Zeer leuke game, en als je vliegtuigen leuk vind, en je vliegen leuk lijkt, zeker spelen :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Sorry voor deze bump , maar ik vond het onnodig er een nieuw topic voor te starten:

Maar weet iemand hoe ik die achtervleugel beweeg:

2elui4k.png

Want nu moet ik de pijltjes toetsen gebruiken om te draaien volgens mij is dat niet normaal :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry voor deze bump , maar ik vond het onnodig er een nieuw topic voor te starten:

Maar weet iemand hoe ik die achtervleugel beweeg:

...

Want nu moet ik de pijltjes toetsen gebruiken om te draaien volgens mij is dat niet normaal :puh:

dat zijn de rudder -controls , die kan moet je dan gewoon anders mappen als je het niet lekker vind vliegen :puh:

je kan het ook natuurlijk handmatig in de (3D-)cockpit bedienen.

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Nog één vraag , hoe krijg ik die rubbers weer in het midden :clown: ?

Rudders kun je ook met INSERT en DELETE bewegen, van links naar rechts. Maar dat werkt wel heel erg vervelend. Tevens heb je ingame ook een soort van handleiding waar alle controles instaan. Er zit zelfs een soort van zoekmachine bij dus kun je op die manier meteen opzoeken wat je nodig bent.

@commando: Een looping met een 747? Haha! In het echt zouden de vleugels afbreken denk ik :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Nog één vraag , hoe krijg ik die rubbers weer in het midden :clown: ?

Rudders kun je ook met INSERT en DELETE bewegen, van links naar rechts. Maar dat werkt wel heel erg vervelend.

Dat weet ik , maar je kunt nergens precies zien hoe die rubbers staan of wel? Ik wijk namelijk steeds van de koers af.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...