Jump to content

Het grote FSX topic


GTA freakje

Recommended Posts

Weer wat screenshots van mij. Ik heb expres mijn settings op laag gezet zodat mijn PC niet zal crashen. Gezien wij in een nogal drukke server zaten...

Formatie vliegen... mooi hoor, al vond ik die jets nooit zo direct vliegen in Flight Simulator ( vooral als je echt wilt dogfighten )

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Net voor de tweede keer sinds ik mijn joystick heb een succesvolle landing uitgevoerd. De eerste (met een Airbus A321) was zelfs maar heel nipt maar deze (met een Boeing 747-400) ging stukken beter.

Vlak voordat ik de grond ging raken:

fsx-landing.png

Wanneer ik op de grond was:

fsx-landing2.png

Link to comment
Delen op andere websites

zijn dat vliegdekschip en heli hangar add ons? ja zeker

Link to comment
Delen op andere websites

Moet deze game ook maar een keertje in huis halen, al weet ik niet of dat op de legale manier gaat gebeuren...

Maar is deze game goed te spelen met het toetsenbord en de muis, ben namelijk niet van plan om een joystick in huis te halen.

Link to comment
Delen op andere websites

zijn dat vliegdekschip en heli hangar add ons? ja zeker

Vliegdekschip (Visstick) add-on doe ik niet aan! Maar heli-hangar uiteraard wel! Ik heb alle traumahelikopter standplaatsen van Duitsland, Oostenrijk en Nederland in Flight Simulator X gezet! Alle standplaatsen zijn hartstikke goed gemaakt, ik ben er erg wijs mee!

Formatie vliegen... mooi hoor, al vond ik die jets nooit zo direct vliegen in Flight Simulator ( vooral als je echt wilt dogfighten )

Klopt, je bent daarvoor gewoon goed spul voor nodig! Dat wil dus zeggen, payware add-ons! Zo zijn de F-16s van Aerosoft en IRIS Simulation hartstikke geweldig gemaakt. Met de F-15 van Milviz zou je ook werkelijk kunnen dogfighten, omdat je daarmee raketten kunt afvuren en ook bommen kunt droppen! Ook hangt het er allemaal een beetje vanaf met wie je online gaat dogfighten, realistische mentaliteit begint vaak bij jezelf op het spel.

Bewerkt: door Wesley_GTA
Link to comment
Delen op andere websites

  • 11 maanden later...
  • 1 year later...

Ik heb dit vroeger kapot gespeeld, elke dag een paar uur en toen was ik er echt goed in. Nu wil ik het graag weer oppakken op de game PC van een vriend van me, ben net de code kwijt geraakt van mijn oude FSX, dus dan maar op steam kopen! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Formatie vluchtje, als COBRA flight. :)

Daar vliegen we een 'initial' (ook wel run-in-and-brake genoemd) gevolgd door een low-approach. We vlogen daar trouwens via het IVAO-netwerk (multiplayer).

Bewerkt: door Wesley
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...