Jump to content

Het grote FSX topic


GTA freakje

Recommended Posts

Omdat ik FS2004 nog altijd beter vind dan FSX. Mijn Pc kan Gta IV wel op medium aan maar FSX heeft altijd problemen. Raar hé?

Een de gameplay is iets beter en gemakkelijker (voor mij dan toch). ;)

Je kunt FSX ook op minimum gaan spelen..? Als je GTA IV op je PC kan spelen, dan zou je FSX zeker weten ook wel moeten spelen op je PC. Wat je zegt over gameplay, daar klopt in elk geval niks van. Gameplay op FSX is duizend keer zo beter dan op FS9/2004. De makers hebben extreem nagedacht over bijvoorbeeld het bewegen van piloten tijdens gas geven en terug nemen, tijdens het maken van bochten etc. Wat mij ook erg opvalt is dat FSX wat uitgebreider is qua IFR vliegen. Dat maakt het onder airliner fans onder ons erg leuk! Door een paar simpele FSX add ons kun je het nog eens 10x zo beter maken! Anyhoe, zo heb je tientallen verbeteringen.

Link to comment
Delen op andere websites

Tuurlijk, maar ik speel FS2004 omwille van dat hij veel beter is. FSX heeft zo veel mooie toepassingen maar! Je moet er een goeder computer voor hebben tegen over FS2004 heeft bijna geen add-ons (zoals auto's,..) maar mijn computer kan het volledig aan.

FS2004 is bij mij qua graphics mooier dan een kale omgeving bij FSX.

Untitled.png

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, dit is FlyTampa Sint Maarten.

De A330-200 is van Jet Airways. Waarschijnlijk zal Jet Airways joinen in SkyTeam (KLM-AFR). Als dit zou zijn zal alle operaties verjuisen naar Schipol. Als ze Star alliance (Brussels Airlines, Lufthansa) joinen blijven deze grote bakken in Brussel.

Hier heb ik een minder gelukte screen :ch:

Naamloos-tiltshift1.jpg

Bewerkt: door geoffrey11
Link to comment
Delen op andere websites

Weer wat screenshots van mij. Ik heb expres mijn settings op laag gezet zodat mijn PC niet zal crashen. Gezien wij in een nogal drukke server zaten...

8269651326_6b4b936133_b.jpg

http://farm9.staticf...b4b936133_b.jpg

8269652580_7e228df21d_b.jpg

http://farm9.staticf...e228df21d_b.jpg

We waren op dat moment onderweg voor een CAP (Combat Air Patrol)-mission, onze targets waren 2x L-39s Albatros! Gelukkig hebben we de dogfight wel gewonnen :D Volgende week gaan we ons focussen op een SARCAP-missie (Search and Rescue Combat Air Patrol).

Wat overigens erg mooi is, is dat er professionele luchtverkeersleiding bij zit! Dat maakt het echt een stuk fijner! Godzijdank is het nog niet volledig afgelopen met multiplayer! :D

Bewerkt: door Wesley_GTA
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...