Jump to content

Motiveer je beslissingen


NilsHolgersson

Recommended Posts

Ivan Bytchkov - Laten leven of doden?

Toen Ivan van het gebouw viel en nog juist zich aan de rand kon vastgrijpen, kwam er een gevoel van medelijden bij me op. Aangezien Vlad een smeerlap was, die Ivan verraden had, en Niko en Roman vernederde, dacht ik "Een vijand van mijn vijand is mijn vriend." Ik help Ivan terug op het dak en liet hem gaan nadat hij beloofde nooit nog naar Broker terug te keren.

Playboy X of Dwayne Forge?

Playboy was de eerste die begon over de moord op Dwayne. Dwayne's wil om Playboy van kant te maken is louter een reactie. Je beste vriend vermoord je niet, ookal zat hij een aantal jaar in de cel en ookal heeft hij veel problemen. In plaats van hem te helpen gaf hij hem gewoon wat geld en liet hem verder zitten. Playboy doden was ook moeilijk, hij had veel macht in de stad (volgens hem tenminste). Maar dat irriteerde me ook. Hij dacht dat hij alles en iedereen bezat en voelde zich koning van de stad. Ik doodde Playboy X. Best wel vernederd, afgemaakt worden doordat je munitie leeg is...

Derrick McReary of Francis McReary?

Francis was van plan Derrick te doden, doordat Derrick zijn corrupte praktijken zou openbaren aan de pers. Francis probeerde Niko's geweten te sussen door Derrick's psychologische problemen te overdrijven en te zeggen dat hij al quasi dood was. Wie vermoord er nu zijn bloedeigen broer. Francis bedreigde Niko meermaals en chanteerde hem mee te nemen in zijn problemen. Hij zou Niko altijd lastigvallen met zijn problemen, hij had hem nodig. Derrick had Francis' plannetje door. Hij reageerde en wou Francis dood, voor zijn vel te redden. Ik denk dat iedereen dit zou doen, je moordenaar willen doden. Francis werd mijn slachtoffer.

Darko Brevic - Laten leven of doden?

Na de vele vervelende opdrachten voor Liberty United Paper wordt Darko Brevic, mijn oude vriend, de man waar Niko de voorbije 10 jaar al voor zoekt, de man die zijn vrienden verraadde voor geld, de man die Niko's leven verwoest heeft, op een schoteltje naar me toegebracht. Het blijkt een zielig hoopje vlees. Hij geeft toe zijn kameraden verraden te hebben voor niet meer dan $1000. Zielig, een passend woord. Vastgebonden als een hoop rottend vlees, niet wetend wat er gebeurd is, niet wetend waar hij is, smeekt hij om de dood. Om dit hoofdstuk van Niko's leven af te sluiten, door ik Darko Brevic. Misschien had hij er anders nooit meer mij kunnen leven, en nooit rust gehad.

Dimitri Rascalov - Het geld of de wraak?

Een moeilijke keuze. Langs de ene kant was ik vanaf het moment dat Dimitri me verraade van plan hem te doden, maar plotseling komt er een aanlokkelijk aanbod. Zelfs Roman, wiens zaak en huis door Dimitri verbrand is, raad me aan de deal aan te nemen voor het geld. Zo kennen we Roman. Zelf zou Niko ook geen criminele zaken moeten doen. Maar ik weet dat geld niet gelukkig maakt. Roman is wijsgemaakt dat ik Dimitri vergeven heb en dat ik de deal ga doen. Hij weet dat Dimitri zich bevindt op een boot in Broker. Kate raadt me aan me aan mijn eigen beloftes te houden en te doen wat mijn hart zegt, en niet mijn verlangen naar geld. Ik kies voor de wraak, en dood Dimitri Rascalov.

Bewerkt: door Grove4L
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • Reacties 133
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Nissan

    4

  • NigelSlangen

    4

  • Fiegel5

    3

  • Hackman

    2

Ivan Bytchkov - Laten leven of doden?

gedood,ik doe mijn missies precies

Playboy X of Dwayne Forge?

dwayne,ik kreeg een goed geld bedrag en ik heb al een huis

Derrick McReary of Francis McReary?

derrick,die extra geld bedrag van francis kan ik wel hebben

Dimitri Rascalov - Het geld of de wraak?

het geld natuurlijk,dimitri heb ik al vergeven

Darko Brevic - Laten leven of doden?

gedood,hij verdiende het

Link to comment
Delen op andere websites

Je maakt wel een geweldige bump weet je dat? :7

Anyway, mijn beslissingen.

Ivan Bytchkov - Laten leven of doden?

Leven. Ivan is hetzelfde als Niko. Ook hij word namelijk onder de duim gehouden door Vlad met zijn schulden.

Playboy X of Dwayne Forge?

Playboy X. Ik hoefde zijn smeergeld niet en volgde Niko's wil op in de cutscene van The Holland Play... ''But I don't want to!''. In Ruff Rider zegt Niko ook tegen Dwayne ''You remind me of me''. Playboy X onderschatte iedereen die hij tegenkwam, en verdraaide verhalen zo dat hij als een held uit de bus kwam. Dat kan ik niet hebben. Ik schoot hem dan ook de eeuwige jachtvelden in zodra ik de kans kreeg :D.

Derrick McReary of Francis McReary?

Francis. Hij was net zo schuldig door zijn criminele praktijken als Derrick. En hoefde ook zijn geld niet.

Dimitri Rascalov - Het geld of de wraak?

Wraak. You Can't Kill THe Messiah!

Darko Brevic - Laten leven of doden?

Hij zou 't fijn vinden om te sterven. Om hem te kwellen heb ik hem laten leven.

Link to comment
Delen op andere websites

Je maakt wel een geweldige bump weet je dat? :7

Anyway, mijn beslissingen.

Ivan Bytchkov - Laten leven of doden?

Leven. Ivan is hetzelfde als Niko. Ook hij word namelijk onder de duim gehouden door Vlad met zijn schulden.

Playboy X of Dwayne Forge?

Playboy X. Ik hoefde zijn smeergeld niet en volgde Niko's wil op in de cutscene van The Holland Play... ''But I don't want to!''. In Ruff Rider zegt Niko ook tegen Dwayne ''You remind me of me''. Playboy X onderschatte iedereen die hij tegenkwam, en verdraaide verhalen zo dat hij als een held uit de bus kwam. Dat kan ik niet hebben. Ik schoot hem dan ook de eeuwige jachtvelden in zodra ik de kans kreeg :D .

Derrick McReary of Francis McReary?

Francis. Hij was net zo schuldig door zijn criminele praktijken als Derrick. En hoefde ook zijn geld niet.

Dimitri Rascalov - Het geld of de wraak?

Wraak. You Can't Kill THe Messiah!

Darko Brevic - Laten leven of doden?

Hij zou 't fijn vinden om te sterven. Om hem te kwellen heb ik hem laten leven.

heb 2 acc hoor een met goeie dingen een met slechte dingen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ivan Bytchkov - Laten leven of doden?

leven

Playboy X of Dwayne Forge?

dood playboy x

Derrick McReary of Francis McReary?

francis, ik mocht m niet.

Dimitri Rascalov - Het geld of de wraak?

Wraak, I like ROMAN!

Darko Brevic - Laten leven of doden?

Leven.

bij sommige heb ik geen omdat omdat ik daar niks bij wist.

Link to comment
Delen op andere websites

Ivan Bytchkov - Laten leven of doden?

laten leven,voor vlad dwars te zitten:pkan vlad niet af

Playboy X of Dwayne Forge?

playboy x,te veel ghetto gedoe van hem was het beu,en dwayne was leuker,zijn depri gepraat vind ik altijd komiek:p

Derrick McReary of Francis McReary?

dood aan die flik!!!

Dimitri Rascalov - Het geld of de wraak?

wraak!!!snitches moeten dood!!!

Darko Brevic - Laten leven of doden?

dood!!na alles wat hij niko had aangedaan(wie weet wat hij nog meer andere mensen heef aangedaan)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb GTA IV meerdere keren uitgespeeld maar ik ga voor de eerste keer dat ik het speelde want toen wist ik nog van niets.

Ivan Bytchkov

De eerste keer dat ik die missie deed rende ik per ongeluk te ver door en ging IK dood. De tweede keer dacht ik dat ik hem maar zou laten leven. Het was tenslotte 1 van de eerste missies en de allereerste keuze, dan kies je maar voor het goede omdat er stond dat je later misschien beloond zou worden.

Cherise Glover

Natuurlijk vermoord ik haar niet, ik droom ervan om een relatie met haar te beginnen, ware het niet dat Niko dat niet wil en aangezien je als Niko speelt gaat dat helaas niet door.

Clarence Little

Ik had hem per ongeluk al vermoord met een granaat, voor dat ik zelfs maar te horen kreeg dat ik hem kon laten leven. Shit happens.

Playboy X/Dwayne

Ik vermoorde Dwayne, en ben daarmee de enige serieuze speler ter wereld die in z'n eerste playthrough er voor heeft gekozen om Dwayne te vermoorden. Jullie boontjes kiezen allemaal braaf voor Playboy X. Ik vond hem anders wel cool.

Francis McReary/Derrick McReary

Dit is kut. Ik heb namelijk een enorme schijthekel aan Kate McReary, Packie McReary en Gerald McReary. Vooral die laatste twee zou ik maar wat graag op een pijnlijke manier willen doden. Derrick en Francis vind ik juist cool. Maar ik koos om Derrick te vermoorden, ik vond die Francis grappiger.

Darko Brevic

Ik liet hem leven en toen hij wegrende toen besloot ik hem alsnog plat te rijden. Dus eigenlijk liet ik hem leven en vermoorde ik hem tegelijk.

Roman/Kate

Nu wou ik het in m'n eerste speelsessie zo spannend mogelijk maken. Ik had al een gevoel dat het verhaal spannender zou zijn als ik voor Deal ging. Dus deed ik dat. En inderdaad, een dode Roman en Dimitri als eindbaas voelde veel en veel realistischer dan een dode Kate en eindbaas Pegorino, die me toch niet boeien.

Link to comment
Delen op andere websites

Ivan Bytchkov - Laten leven of doden?

Doden; ik vond het grappig hoe hij naar beneden viel...

Playboy X of Dwayne Forge?

Playboy X; ik wilde zijn mooie huis

Derrick McReary of Francis McReary?

Derrick; voor de mogelijkheid om je wnated level te laten verdwijnen...

Dimitri Rascalov - Het geld of de wraak?

Wraak; ik wou gewoon Roman blijven houden voor de gratis taxivervoer.

Darko Brevic - Laten leven of doden?

Doden; het kwam in me op. Ik dacht: het maakt niks uit.

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Ivan Bytchkov - Laten leven of doden?

DOOD

Playboy X of Dwayne Forge?

dwayne, playboy is cooler

Derrick McReary of Francis McReary?

derrick, francis is een vijand

Dimitri Rascalov - Het geld of de wraak?

wraak, geld maakt me niks uit hij was de grootste vijand

Darko Brevic - Laten leven of doden?

doden, waarom laten leven?

Link to comment
Delen op andere websites

Ivan Bytchkov - Laten leven of doden?

Heb hem laten leven, hij had gewoon gelijk vlad was een sukkel die niks was.

Playboy X of Dwayne Forge?

Dit vondt ik de moeilijkste keuze, heb uiteindelijk gekozen voor Playboy ik hield er niet van hoe hij tegen me sprak.

Derrick McReary of Francis McReary?

Francis natuurlijk, omdat ik zo'n gevoel had dat packie dit minder erg zou vinden.

Dimitri Rascalov - Het geld of de wraak?

Ik heb gekozen voor wraak, nadat hij me zoveel keer genaaid heeft leek het me niet normaal dat hij dit nu niet zou doen.

Darko Brevic - Laten leven of doden?

Hem heb ik vermoord puur omdat het een gluiperd is.

Bewerkt: door .Exorcist
Link to comment
Delen op andere websites

Ivan Bytchkov - Laten leven of doden?

1e keer: Ik vond het wel leuk om hem te laten vallen.

2e keer: Vlad is een eikel, Ivan heb ik deze keer naar Alderney gestuurd.

Playboy X of Dwayne Forge?

1e keer: Dwayne, Playboy X had een coole trui. Dwayne een lelijke baard.

2e keer: Playboy X omdat hij me irriteerde, ook al is Dwayne een oude zeur.

Derrick McReary of Francis McReary?

1e keer: Francis met z'n lelijke kop.

2e keer: Francis laten leven had zo zijn voordelen.

Dimitri Rascalov - Het geld of de wraak?

Wraak!

Darko Brevic - Laten leven of doden?

Schotgun leeggeschoten en met een truck over hem heen geweest.

Link to comment
Delen op andere websites

Ivan Bytchkov - Laten leven of doden?

Ik liet hem naar beneden zeilen. Ik ga niet voor niks dat end achter iemand aan jagen zeg... :N

Playboy X of Dwayne Forge?

Ik executeerde X. Wat een irritantje is dat zeg, en dan probeert hij ook nog z'n eigen leermeester van de troon te stoten...

Derrick McReary of Francis McReary?

Ik schoot Derrick dood, maar ik wist al welk voordeel Francis me zou bieden.

Dimitri Rascalov - Het geld of de wraak?

Absoluut wraak. Na wat hij je allemaal aandoet kan je toch niet met hem willen samenwerken?

Darko Brevic - Laten leven of doden?

Zielig mannetje. Ik ga hem niet uit z'n lijden verlossen hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

Ivan Bytchkov - Laten leven of doden?

Waarom zou ik hem Moeten laten leven ? Eerst een Halfuur Achtervolgen en dan Gewoon weg Lopen ? Nee Dank u :7 Ik heb hem Gewoon Lekker laten Vallen :dans:

Playboy X of Dwayne Forge?

Ik heb die Playboy X Uit de Weg Geruimd ! Waarom ? Ik Vind Dwayne Gewoon een Stoerder Persoon 8) dan die Playboy X ^_^

Derrick McReary of Francis McReary?

FRANCIS Natuurlijk ! Ik vind hem gewoon Zo Irritant , Vooral al dat Gecommandeer van Hem ! :ch:

Dimitri Rascalov - Het geld of de wraak?

WRAAK Of Course .. Echt een Bijzondere Reden heb ik niet.

Darko Brevic - Laten leven of doden?

Eerst Zwaar Toegetakeld met een Knuppel :bonk: Daarna met een RPG op ze Kop Geschoten :cya: Waarom ? Ik had een Woede Uitbarsting :cry::puh:

Bewerkt: door Melvin_123
Link to comment
Delen op andere websites

Ivan Bytchkov - Laten leven of doden?

Laten leven, Ik had een hekel aan Vlad en hij ook dus ik liet hem leven.

Playboy X of Dwayne Forge?

Playboy X, Hij ging niet meer met Dwayne om alleen omdat hij gezeten heeft. Ik vond hem gewoon een zak.

Derrick McReary of Francis McReary?

Derrick, Francis liet ik leven omdat Derrick gewoon een eikel is in mijn ogen.

Dimitri Rascalov - Het geld of de wraak?

Wraak, Na alles wat hij je aangedaan heeft kun je toch niet die deal nemen?

Hij ging dood op een mooie manier.

Darko Brevic - Laten leven of doden?

Leven, Hij vroeg om de dood dus liet ik hem maar leven. Dat is nog erger dan dat hij dood is.

En ik had de muis niet dus moest met touchpad en kon geen wapen kiezen dus...

Link to comment
Delen op andere websites

Ivan Bytchkov - Laten leven of doden?

Ik koos ervoor om hem te laten leven omdat1 Vlad wou hem dood 2Ik vind het een stome reden om iemand te vermoorden omdat hij iemand uitscold :engel:

Cherise Glover - laten leven of doden?

Ik koos ervoor om haar te laten leven omdat ze door playboy niet opgevangen werd en een vrouw word inderdaat eenzaam als haar vriend een lange tijd in de gevangenis zit. :engel:

Playboy X of Dwayne Forge?

Ik koos ervoor om Playboy te vermoorden omdat hij Dwayne uitsloot en omdat hij het eerst vroeg om te doden

Clarance Little - laten leven of doden?

Ik koos ervoor om hem te laten leven omdat hij beloofde om zijn leven te beteren.(Ik had er omiddelijk spijt van toen ik hoorde dat hij zich altijd uit de problemen prate) :bonk:

Francis McReary of Derick McReary doden?

Ik ioos ervoor om Derick te doden omdat hij een zootje maakte van zijn leven en hij een alcehol verslaafde !"#* is.

Darko Brevic - laten leven of doden?

Dit was een buitengewoon moeilijke keuze. Maar na een paar keer ein zijn been te schieten realizeerde dat1- Hij het niet waardig was. 2-Hij wou sterven en dus liet ik em leven. 3-weer een kogel gespaart. :engel:

Revenge of deal?

Ik koos voor Revenge ik weet het niet waarom waarscheinlijk omdat1-Ik HAAT Dimitri 2 Ik HAAT james pagorino

Als je tegenargumenen hebt dan hoor ik die graag.

Bewerkt: door liberylord
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...