Jump to content

Signature's


Timos

Recommended Posts

jongens gelieve geen ruzie maken ;)

thnx scott voor de tip

Hier is geen sprake van ruzie, ik vertel hem alleen maar hoe ik die sig. heb gemaakt. Hij heeft problemen met de BG, ik probeer hem ook duidelijk te maken dat de BG niet boeit, maar het resultaat...

Wie boeit het welke plaatjes je heb gebruikt ? Is het een misdaad als je 1á2 plaatjes ript en daar een signature van maak ? Kom op hè, ga eens naar wat forums ! Daar zie je zat mensen die 2 plaatjes pakken, en dat omtoveren tot 1 plaatje !

Moet ik dan altijd m'n best doen op een sig. ? Moet ik dan altijd brushes gebruiken voor een achtergrond ? 8-)

@Bio; tsja dat jij nou begon en nu opeens weer komt met die PM's...

Ik ga hier geen worden meer aan verspillen.

Neem die van scott !

Abstract plaatje pakken, Tiesto uitknippen en plakken en je hebt het !

( niet slecht bedoelt, kan ook zijn dat jij het heel anders aanpakt maargoed )

Bewerkt: door Hayate X
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sasuke

    124

  • Timos

    85

  • .Maze.

    57

  • Silverwing

    47

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jongens Jongens! Dit begint op ruzie te lijken! Ik weet niet hoelang het terug is dat ik me signature heb gepost maar hier heb ik in iedergeval een mooie (Volgens mij dan.) Met deze sig doe ik ook mee aan de Contest :)

timoscybersig0dt.jpg

En avatar erbij:

timoscyberava0gp.jpg

Maak astjeblieft geen ruzie over mijn sig en ava!!!

Rate alleen :rolleyes:

Link to comment
Delen op andere websites

Jongens Jongens! Dit begint op ruzie te lijken! Ik weet niet hoelang het terug is dat ik me signature heb gepost maar hier heb ik in iedergeval een mooie (Volgens mij dan.) Met deze sig doe ik ook mee aan de Contest :)

timoscybersig0dt.jpg

En avatar erbij:

timoscyberava0gp.jpg

Maak astjeblieft geen ruzie over mijn sig en ava!!!

Rate alleen :rolleyes:

Nice 80/100 alleen is jou ''vrouw'' op die sig niet van zoon hele goeie kwaliteit of heb ik dat fout?

Bewerkt: door Dennizzzz
Link to comment
Delen op andere websites

Jongens Jongens! Dit begint op ruzie te lijken! Ik weet niet hoelang het terug is dat ik me signature heb gepost maar hier heb ik in iedergeval een mooie (Volgens mij dan.) Met deze sig doe ik ook mee aan de Contest :)

timoscybersig0dt.jpg

En avatar erbij:

timoscyberava0gp.jpg

Maak astjeblieft geen ruzie over mijn sig en ava!!!

Rate alleen :rolleyes:

Nice 80/100 alleen is jou ''vrouw'' op die sig nie van zoon hele goeie kwaliteit of heb ik dat fout?

Ja idd.. Het gezicht is niet optimaal, ik ga nog opzoek naar een mooiere "vrouw" :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er goed uit...alleen het lettertype vind ik niet zo.. :unsure:

Ik geef je een 8.5/10. ;)

Rate de mijne ook nog even als jullie willen.. :unsure:

Link to comment
Delen op andere websites

Tja ik heb geen andere lettertype namelijk nou niet echt coole zeg maar.

En ik vind die jouwe ook wel mooi alleen je ziet toch wel erg dat die plaatjes keknipt zijn maar de background maakt het weer prachtig. ;)

8/10

Link to comment
Delen op andere websites

Rate de mijne ook nog even als jullie willen.. :unsure:

8.4/10

Zit er goed uit alleen de kleur verschillen van de foto's zijn een beetje te veel.

Link to comment
Delen op andere websites

Verveelde me even.

hayatex13bo.gif

hayatex24ch.gif

2e is slecht uitgeknipt ja.

Ligt het aan mij of drop jij nou gewoon altijd 2 anime plaatjes bij elkaar, en gooi je je naam erover?

Ja, dat is idd wel makkelijk ja.

Ik wil geen ruzie maken maar ik maak de achtergrond ook gewoon zelf.

Vind het wel grappig dat sommige in de contest 2.0 gewoon met paint zo'n mooi achtergrond kan maken..

+ Het is ook nog een veel makkelijker en mooier, en de mensen die er wel hard voor werken hebben zo minder kans om door te gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Blijven we daarover doorzeuren..? Als iemand met weinig moeite een sig kan maken is dat niet zijn fout, maar van diegenen die de sig mooi vinden. Je kunt iemand toch niet verplichten veel moeite te besteden aan zijn sig?! Het is nota bene zijn sig.

(ik heb mijn sig vrijwel geheel van onderdelen van PetsOvernight.com in elkaar geknutseld... Gaan jullie nu ook mutsen op mij..? ^_^ )

Hieronder graag weer ontopic.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...