Jump to content

Signature's


Timos

Recommended Posts

  • Reacties 1.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sasuke

    124

  • Timos

    85

  • .Maze.

    57

  • Silverwing

    47

Top Posters In This Topic

Posted Images

wat vinden jullie van de mijne?:

kraaycontestv203ty.jpg

ik wou eigenlijk met die sig de contest meedoen maar ik kon dat niet meer veranderen. :( (nie dat ik dan wel zou winnen :puh: )

Link to comment
Delen op andere websites

Wat vinden jullie van mijn signature & ava ik heb ze zelf gemaakt

en @Kraay 7/10 Best wel mooi  :lol:

patrick-X

56/100 ik vind ze zijn te leeg als je met fotoshop werkt kan je wel wat meer werken met brushes, met je filter en met je laag stijlen voor een beter effect :lol:

PS: zet vervolg ook plaatjes op het topic zodat je makkelijker de link kunnen invoeren dat is ook wel leuk voor mensen die het nalezen wat er allemaal op dit forum is geplaatst want ik neem aan dat je wel je signauture gaat veranderen in de loop van het jaar ;)

kraaycontestv203ty.jpg

71/100 leuk maar ik vind het lelijk hoe dat blauwe/grijze door dat lichte rood komt <_< en die achtergrond is wel appart gemaakt het lijkt een beetje op koperroest :lol: maar ik vind het jaamer genoeg niet mooi :(

mclaw7jd.gif

55/100 hij is te zwartwit hij is wel 80% zwartwit dit vind ik heel triest :( en dan dat rood dat maakt het nog lelijker <_< en je het is te dof suf en ik zie er geen enkelijke uitsraaling in :o

mclaw45oe.jpg

60/100 je achtergrond is wel tof :D op de ruis na :( je sign is vergeleken met de vorige wel wat beter en minder dof maar hij heeft nog steeds de suffe uitstraling :( de crazy frog is ook redelijk ruisachtig ik vind overigens ruis nix aan door je minderre kwlliteit van je sign krijgt deze ook een slecht cijfer ;)

mclaw56rc.jpg

70/100 ik vind deze eigelijk de verschrikkelijkste nog duffer en heeft 0,0 positive uitstraling achtergrond is ook zwartwit en is weer met ruis :( ( ruis begint me echt te vervelen ruis geeft ook bij mij een teken van lelijkheid ;) ) dat je een 70/100 is niet door de ruis maar door het bloed :wub: dat is het enige wat tof is aan deze sign voor de rest is hij bagger <_<

@Mclaw: niet persoonlijk opvatten hoor de sign die je nu hebt is echt top ;)

Bewerkt: door Biohazard1990yakuza
Link to comment
Delen op andere websites

mclaw45oe.jpg

60/100 je achtergrond is wel tof :D op de ruis na :( je sign is vergeleken met de vorige wel wat beter en minder dof maar hij heeft nog steeds de suffe uitstraling :( de crazy frog is ook redelijk ruisachtig ik vind overigens ruis nix aan door je minderre kwlliteit van je sign krijgt deze ook een slecht cijfer ;)

Ruis? Dat hoort zo..

Link to comment
Delen op andere websites

Lol he Mclaw..

Soms sta ik ook een beetje versteld van de reacties..

Dan maak je een mooi effect van 1 of ander plaatje, en dan zeggen ze dat hun ogen wazig zijn! :huh:

Maar goed, die Crazy Frog is echt lol! Die vind ik zeker wel een 9 waard..

Straks komt een nieuwe van mijn ;)

Edit hier is ie.. vind hem niet mooi gelukt, had liever iets mooiers maarja.. show hem toch even.. ook al krijgen jullie last van je ogen..

post-103-1115363180.jpg

Bewerkt: door Tim14
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...