Jump to content

Signature's


Timos

Recommended Posts

Blijven we daarover doorzeuren..? Als iemand met weinig moeite een sig kan maken is dat niet zijn fout, maar van diegenen die de sig mooi vinden. Je kunt iemand toch niet verplichten veel moeite te besteden aan zijn sig?! Het is nota bene zijn sig.

(ik heb mijn sig vrijwel geheel van onderdelen van PetsOvernight.com in elkaar geknutseld... Gaan jullie nu ook mutsen op mij..? ^_^ )

Hieronder graag weer ontopic.

Nee, zo bedoel ik het niet, aleen het makkelijker en mooier en ik vind het zo niet eerlijk met een wedstrijd mee te doen..

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sasuke

    124

  • Timos

    85

  • .Maze.

    57

  • Silverwing

    47

Top Posters In This Topic

Posted Images

Toch maar een discussie dan... :rolleyes:

Waarom is het niet eerlijk om een mooiere sig te maken op een makkelijkere manier? De contest gaat om wie de sig maakt die de meeste mensen mooi vinden. Als jij de sig simpel vind, en de eerste plaats niet waardig, dan is dat je goed recht en stem je op een andere.

Maar je kunt een manier van sigmaken toch niet verwerpen omdat teveel mensen het mooi vinden?

Link to comment
Delen op andere websites

Toch maar een discussie dan... :rolleyes:

Waarom is het niet eerlijk om een mooiere sig te maken op een makkelijkere manier? De contest gaat om wie de sig maakt die de meeste mensen mooi vinden. Als jij de sig simpel vind, en de eerste plaats niet waardig, dan is dat je goed recht en stem je op een andere.

Maar je kunt een manier van sigmaken toch niet verwerpen omdat teveel mensen het mooi vinden?

Ik wil geen discussie :angry: Ik wil dat dit een leuk topic is waar iedereen zijn zelfgemaakte Signature mag showen en mensen hem kunnen raten zodat ze een beetje weten of ze het kunnen!

Link to comment
Delen op andere websites

Toch maar een discussie dan... :rolleyes:

Waarom is het niet eerlijk om een mooiere sig te maken op een makkelijkere manier? De contest gaat om wie de sig maakt die de meeste mensen mooi vinden. Als jij de sig simpel vind, en de eerste plaats niet waardig, dan is dat je goed recht en stem je op een andere.

Maar je kunt een manier van sigmaken toch niet verwerpen omdat teveel mensen het mooi vinden?

Ik wil geen discussie :angry: Ik wil dat dit een leuk topic is waar iedereen zijn zelfgemaakte Signature mag showen en mensen hem kunnen raten zodat ze een beetje weten of ze het kunnen!

Zucht..

Blijf gewoon rustig wat boeit het nou als er een paar posts zonder sig zijn <_<

Gewoon, rustig blijven..

Een forum is er juist voor discussie's... ;)

Bewerkt: door Tim14
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil geen discussie :angry:

Verwar een discussie niet met een ruzie. ;)

[...] waar iedereen zijn zelfgemaakte Signature mag showen en mensen hem kunnen raten zodat ze een beetje weten of ze het kunnen!

Wat dat betreft heb je gelijk, maar dan is het wel handig dat men de signatures ook daadwerkelijk rate.

Link to comment
Delen op andere websites

laat die sign maar zitten van hayate iedereen weet nu wel dat hij 99% geript is ;)

PS: ik vind het ook oneerlijk tegenover andere deelnemers van de contest zij maken hun signs zelf en hij knip knip plak plak en hij heeft een nieuwe sign zelfs de achtergrond is gejat <_<

edit: om het topic weer op gang te krijgen rate deze

biohazardsignature190qz.jpg

Bewerkt: door Biohazard1990yakuza
Link to comment
Delen op andere websites

Jawel, hij mag max 500 x 200 zijn

hij is: 555 x 222

Dit kan je zo zien:

Rechtermuisknop op je plaatje -> Eigenschappen -> Daar staat het ergens,

Bewerkt: door Timos
Link to comment
Delen op andere websites

heb je fotoshop 3d studio?

Nee, ik gebruik 3Ds MAX 7.

Een animatie programma waarmee o.a The day after tomorrow en garfield the movie zijn gemaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Yo dit is mijn DBZ sig :lol:

Rate plz.!

gohanvsfreeza9tf.jpg

En nomaals iedereen maakt zijn sig hoe hij het wilt, en als mensen die niet mooi vinden of misschien jaloers zijn :unsure:

dan stem je gewoon op een ander iemand.

Wat Hayate X doet is gewoon zijn style en je mag er wel op zeiken maar maak hem niet zwart.

Sigs rippen gaat mij een beetje te ver ik geloof niet dat hij dat doet maar dat is mijn mening, kijk hulp krijgen van site's mag wel.

Bv: Klik hier!

Nogmaals Rate plz ;)

Bewerkt: door Levi_15
Link to comment
Delen op andere websites

heb je fotoshop 3d studio?

Nee, ik gebruik 3Ds MAX 7.

Een animatie programma waarmee o.a The day after tomorrow en garfield the movie zijn gemaakt.

Maar hoe heb je die letters dan gemaakt.....gewoon met BOXES of met een andere tool....ik heb wel wat ervaring met 3ds max maar niet met animaties wat je daarmee kan maken.

Link to comment
Delen op andere websites

gohanvsfreeza9tf.jpg

69/100 pff dragonball Z dat keek ik altijd op cartoon network en yorkidden jammer dat dat nu niet meer komt maar de sign is OK ik weet niet WAT het is maar ik vind hem niet echt mooi ;)

Nee, ik gebruik 3Ds MAX 7.

Een animatie programma waarmee o.a The day after tomorrow en garfield the movie zijn gemaakt.

mogen we hem raten? :unsure:

Bewerkt: door Biohazard1990yakuza
Link to comment
Delen op andere websites

Deze Sig heb ik helemaal zelf gemaakt.

Al mijn andere Sig's heb ik door iemand anders laten maken.

De achtergrond heb ik gemaakt met Photoshop, en de Tekst heb ik gemaakt met Paint.

Ik doe er ook mee aan mee aan de Grapichs Contest 2.

Alleen denk ik dat ik niet veel kans maak, maar ik vind het gewoon om mee te doen.

En ik ben er trots op dat ik nu mijn Sig helemaal zelf heb gemaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

bij al mijn sigs gebruik ik die ene achtergrond van de eerste pagina kijk maar naar me sig ;) en so what als hayate_x dat nou mooi vind. ik kan geen a8tergronden maken maar dan gebruik ik ze van een ander. en ik vind ze meestal heel mooi die van hayate veel beter dan de mijne. dus KAP NOU EENS *** MET DAT *** GEZEIK p.s diie steretjes heb ik zelf gedaan ;)

Link to comment
Delen op andere websites

bij al mijn sigs gebruik ik die ene achtergrond van de eerste pagina kijk maar naar me sig ;) en so what als hayate_x dat nou mooi vind. ik kan geen a8tergronden maken maar dan gebruik ik ze van een ander. en ik vind ze meestal heel mooi die van hayate veel beter dan de mijne. dus KAP NOU EENS *** MET DAT *** GEZEIK p.s diie steretjes heb ik zelf gedaan ;)

het sanandreas logo hat je wel wat mooier af kunnen werken maar voor derest vind ik hem wel aardig

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...