.Levi. Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Geplaatst: 1 mei 2005 Hey iedereen ik heb weer even een sig zitten maken.
Sasuke Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Geplaatst: 1 mei 2005 (bewerkt) Verveelde me even. 2e is slecht uitgeknipt ja. Bewerkt: 1 mei 2005 door Hayate X
Trax Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Geplaatst: 1 mei 2005 Verveelde me even. 2e is slecht uitgeknipt ja. Ligt het aan mij of drop jij nou gewoon altijd 2 anime plaatjes bij elkaar, en gooi je je naam erover?
Sasuke Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Geplaatst: 1 mei 2005 (bewerkt) Verveelde me even. 2e is slecht uitgeknipt ja. Ligt het aan mij of drop jij nou gewoon altijd 2 anime plaatjes bij elkaar, en gooi je je naam erover? Licht niet aan jou, ik verveelde me zoals ik zei. Dit is het plaatje wat ik gebruik : Knippen plakken en klaar inderdaad. Bewerkt: 1 mei 2005 door Hayate X
Trax Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Geplaatst: 1 mei 2005 Verveelde me even. 2e is slecht uitgeknipt ja. Ligt het aan mij of drop jij nou gewoon altijd 2 anime plaatjes bij elkaar, en gooi je je naam erover? Licht niet aan jou, ik verveelde me zoals ik zei. Nee, maar ik bedoel, dat doe je altijd. Ook in de Sig Contest. Je ript 2 plaatjes, gooi je over elkaar heen, en zet er je naam op ...
Sasuke Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Geplaatst: 1 mei 2005 (bewerkt) Moet ik ze dan zelf maken ( plaatjes ) ? Ik zoek gewoon 2 plaatjes op ( meestal 2 ). Of anders pak ik er eentje, doe brush erachter, naam erop en klaar... Is altijd meestal bij signatures.. Gaat trouwens om hoe het eruit ziet, niet wat de BG is. Bewerkt: 1 mei 2005 door Hayate X
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Geplaatst: 1 mei 2005 (bewerkt) idere sign maker maakt toch wel zeker zijn achtergrond zelf bijv. mijn sign in the sign contest heeft een haai ja die heb ik geript en wat aangepast met het contras en belichtingseffecten de achtergrond maak ik puur zelf geen een geripte actie bij maar jij! <_< bij je sign die je nu hebt heb je zelfs de achtergrond geript <_< :angry: geen wonder dat je sign's altijd zo klein zijn <_< Bewerkt: 1 mei 2005 door Biohazard1990yakuza
Sasuke Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Geplaatst: 1 mei 2005 (bewerkt) idere sign maker maakt toch wel zeker zijn achtergrond zelf bijv. mijn sign in the sign contest heeft een haai ja die heb ik geript en wat aangepast met het contras en belichtingseffecten de achtergrond maak ik puur zelf geen een geripte actie bij maar jij! <_< bij je sign die je nu hebt heb je zelfs de achtergrond geript <_< :angry: Als je goed kijkt slimbo, zie je wat verschillen : Maan licht lager, Meisje is donkerder Veren of wat t ook zijn zitten erbij En dan nog, kan ik er wat aan doen dat ik het achtergrond mooi vond ? <_< Bewerkt: 1 mei 2005 door Hayate X
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Geplaatst: 1 mei 2005 (bewerkt) idere sign maker maakt toch wel zeker zijn achtergrond zelf bijv. mijn sign in the sign contest heeft een haai ja die heb ik geript en wat aangepast met het contras en belichtingseffecten de achtergrond maak ik puur zelf geen een geripte actie bij maar jij! <_< bij je sign die je nu hebt heb je zelfs de achtergrond geript <_< :angry: Als je goed kijkt slimbo, zie je wat verschillen : Maan licht lager, Meisje is donkerder Veren of wat t ook zijn zitten erbij En dan nog, kan ik er wat aan doen dat ik het achtergrond mooi vond ? <_< dat moeilijk zeg :blink: ( niet <_< ) Edit: mooi ik geef je een 77/100 Bewerkt: 1 mei 2005 door Biohazard1990yakuza
Sasuke Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Geplaatst: 1 mei 2005 (bewerkt) Weetje waar jij blijkbaar moeite mee heb ? Dit : LEZEN ! Typen gaat ook lekker bij jou.. "dat moeilijk he" Ik zei : Ik verveelde me, ja. En dan maak je niet altijd je beste de mooiste de moeilijkste de simpelste sig ! Ik zeg toch : het gaat om de look, en niet om de BG ! Maarja, als jij zo wilt gaan doen, best... Hier is trouwens de overeenkomst : ^_ ^ Ja moeilijk hè, zit helemaal te zweten zo moeilijk was het... Ik kan jou sigs niet eens nadoen, zo moeilijk is dat, zou niet durven ! @Scott16; mooi, alleen het blenden is beetje tè. Bewerkt: 1 mei 2005 door Hayate X
The Godfather Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Geplaatst: 1 mei 2005 jongens gelieve geen ruzie maken thnx scott voor de tip
Dennizzzz Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Geplaatst: 1 mei 2005 (bewerkt) Zouden jullie deze ruzie even prive af kunnen ronden zodat we hier weer on-topic kunne... On-topic: Scot16: 69/100...Iet beter uitknippen..misschien beetje laten overvloeien? daarbuiten is hij heel mooi Edit: Godfather was me voor Bewerkt: 1 mei 2005 door Dennizzzz
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Geplaatst: 1 mei 2005 het gaat me niet tezeer over het plaatje maar over dat je de achtergrond ook nog geript hebt :o PS: PM me anders verzieken we dit topic
Recommended Posts