Jump to content

Alweer (sorry) tank stelen


marijn

Recommended Posts

Even een vraag...

Ik heb als opdracht om de tank te stelen, omdat er een microchip inzit of iets dergelijks.

Afijn, ik heb het nu 30 keer geprobeerd, maar de tank stelen lukt nog steeds niet :angry:

Er is 1 tank en een stuk of 2 andere legerwagens die me helemaal kapotschieten.

Als ik een bazuka gebruik, dan schiet ik 1 wagen overhoop, maar dan ben ikzelf ook weer de pisang... Nie de bedoeling dus.

Dus, wie kan me helpen om verder te komen?

Ik kom er niet meer uit, maar moet wel weer verder komen...

Alvast bedankt!

PS ik heb de andere berichten over tanks doorgelezen, maar niet het antwoord gevonden, vandaar deze topic over alweer tanks...

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is de missie Sir, Yes Sir!

Je moet gewoon van een afstand alle soldaten neerschieten met een Laser Scope (snipergeweer) vervolgens het mannetje op de tank neerschieten. En even een serie kogels op de tank lossen dan stapt er een 2de mannetje uit, vervolgens stelen en naar de garage brengen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan ook nog een handige tip geven.

Ga achter de colonne aan en wacht tot ze bij de Donutshop zijn. Daar zal de bestuurder van de tank even naar binnen gaan. Sla dán je slag. De tank is dan niet op slot en kan jij hem ongestoord jatten. Rij wel meteen weg voordat ze je eruit trekken.

Link to comment
Delen op andere websites

gewoon achter de stoet aan rijden. dan komen ze achter je aan. Dan rij je steeds een paar rondjes enzo. Ontwijk je de wagens. Rij je snel naar de tank. stap je snel in en rij je naar de garage die nu staat aangegeven in je radar, zo heb ik hem gedaan

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn manier:

1. Te voet meelopen tot de donut shop (zoals al eerder vermeld is). Als ze roepen van 'civillian, get away from the thank !' moet je even weg gaan.

2. Sla met een baseball bat of je vuist het slot kapot.

3. Stap in en rijd snel weg

4. Ga naar de garage

Zo moet het lukken denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

nouik hadmet een minigun ff de hele stoet laten onploffen bij de brug van starfish eiland en dan zijn die wagens kapot voordat ze je berijken als je slim bent doe je eerst de laatste wagen want dan moeten de anderre wagens nog omdraaien dus heb je kans dat ze botsen en ze nog eerder kan laaten ontploffen

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt ook een auto precies voor de Stoet neer zetten.

En dan vragen ze of je het voertuig wil verwijderen.

Doe je dat niet : dan stapt er een mannetje uit een ''Patriot'' en die stapt dan in het voertuig.

Als hij het voertuig heeft weg gezet en terug wil lopen naar de ''Patriot''.

Dan moet je hem dood schieten, heb je er al 1 minder.

En dan om de hoek staan en elke keer weer een paar dood schieten.

Zo heb ik het gedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...