Jump to content

Alweer (sorry) tank stelen


marijn

Recommended Posts

Ik kan ook nog een handige tip geven.

Ga achter de colonne aan en wacht tot ze bij de Donutshop zijn. Daar zal de bestuurder van de tank even naar binnen gaan. Sla dán je slag. De tank is dan niet op slot en kan jij hem ongestoord jatten. Rij wel meteen weg voordat ze je eruit trekken.

Deze is het handigst :puh: .

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...
  • 2 weken later...

Mijn manier:

Pak een Bazooka, schiet iedereen dood van afstand, dat je alleen nog de tank hebt. Ga voor de tank staan, of iets anders zodat hij stopt, kijk nu van voren de tank, je ziet zo'n ventje zitten. Knal zijn kop er af en dan kan je hem als get goed is stelen ;)

@josvanleeuwen : Die moet je met een missie halen. Welke weet ik niet uit mijn hoofd. Wel weet ik dat hij dan in het politie bureau word afgeleverd (Bij Ocean Beach) :sigaar:

Bewerkt: door Freestyle
Link to comment
Delen op andere websites

met een politieuniform kan je dichterbij komen zonder neergeknald te worde

waar vind ik het politieuniform?

In de missie: No Escape? krijg je het politiepak. Nadat je deze missie hebt gehaald kan je deze vinden in het politiebureau in Ocean Beach.

Sorry, Shin Chan heeft inderdaad gelijk. Ik vergisde me :$ .

het is (zoals Shin Chan al zei) de missie: Copland niet: No Escape?. Nogmaals sorry :$

Bewerkt: door Big Smoke
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had het ook zo gedaan maar dan een afstandje nemen bukken en met een sniper de bestuurders hoofd eraf schieten dan valt hij uit de tank en staat de deur open nu kan je gemakelijk instappen en wegrijden maar ik draai altijd de loop nog even om en schiet ze nog ff verrot :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...