Jump to content

SnapMap van te betreden gebouwen en daken


Jacky-2007

Recommended Posts

  • Reacties 95
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jacky-2007

    29

  • Iscariah

    10

  • mdgNL

    5

  • PrioX

    5

Heb paar dagen geleden in Free mode een paar gebouwtje bezocht die érg vet zijn voor online. De een bevat verschrikkelijk veel brandtrappen en gangetjes en is ook goed te gebruiken als huis voor roleplayers.

De andere is echt ULTIEM voor een schietpartij!>>>EDIT: Had verkeerd gekeken, die stond er al op.

Voor schietpartij!!!

Dit is echt een super grote botenstalling/reparatie zooi. Echt een verschrikkelijk grote ruimte, met heel veel attributen zoals boten, slangen, lasapparaten, kabels, en trappen naar hoger gelegen hekwerk enzo waar je op kan lopen en vanwaar je naar beneden kan schieten! Echt ge-wel-dig! Er is gewoon een openstaande garagepoort, dit is dan ook de enige weg naar buiten!

>>> Stond er al op...

Huis voor roleplayers

Je vind hier een opening in de 'vangrails'(de betonblokken naast de weg), er is dan een hek dat open kan zwaaien. Recht voor je(ten oosten van de weg) zul je nu een groot aantal brandtrappen vinden. Rechts(achter de poort als hij nog open staat) is een garagedeur, die als het goed is open staat. Dit weet ik niet zeker, aangezien ik er alleen ben geweest tijdens roleplay, en toen gebruikte iemand het als huis, maar de poort was vaker dicht dan open... Hij kon de garagedeur echter via een trainer open en dicht doen, dus ik verwacht dat de deur een zelf gespawned object was. Hierachter is een kleine garage waar plek is om b.v. meubels in te spawnen als huis en om auto's veilig in te zetten.

Als de deur toch dicht is: Ga door de poort naar buiten, en kijk iets ten zuiden van je, tussen de betonnen vangrails en de muur van de poort. Daar zit als het goed is een rode deur die open en dicht kan(zo niet dan is het een open doorgangetje en was de deur ook zelf gespawned)... Je komt dan in dezelfde ruimte als waar je doorheen zou gaan via de garagedeur. Als ik het goed heb kun je door de ramen schieten, ook al zit er glas in!

Aan de oostkant van datzelfde huizenblok is een vrij grote opslagplaats(iets kleiner dan de garage), deels dicht omheind, deels met een open hekwerk, ideaal om vandaan te schieten.

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Ik heb een probleempje ik probeer in het het huis te komen , helemaal bovenaan de bovenste van de linker eiland. Dat huis waar je Buckie na korte achtervolging vinden? Maar zowel voordeur als achterdeur is potdicht?

Snapmap

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of jullie deze weten. Maar op het gebouw in het middelste land waar het helipad is op het hoog gebouw(met roze schijnwerpers op het dak gericht s'avonds), is een rode deur waar je in kan! Er is een kantoor als je helemaal naar onder gaat, je hoeft alleen het pad te volgen!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of jullie deze weten. Maar op het gebouw in het middelste land waar het helipad is op het hoog gebouw(met roze schijnwerpers op het dak gericht s'avonds), is een rode deur waar je in kan! Er is een kantoor als je helemaal naar onder gaat, je hoeft alleen het pad te volgen!

Die missie van Ray dus, ETV ofzo?

Link to comment
Delen op andere websites

Da's de kantoorruimte van de Liberty Rampage, één of andere lokale sportploeg. Reeds bekend volgens mij. :bier:

[table=header]Gezocht[/table]Een forummer die het ziet zitten om nieuwe, up-to-date snapmaps te gaan maken via het snapmap systeem. De huidige set maps is behoorlijk verouderd inmiddels, en een nieuwere map heb ik wel, maar niet in Wiki-formaat helaas. Ik beschik wel over een bron met alle interieurs van IV, TLAD en TBOGT.

Zie jij het zitten om met de juiste brongegevens nieuwe snapmaps te gaan maken voor dit topic? Stuur dan even een PB naar mij. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Hier zijn ze alvast, Jacky-2007 zal ze binnenkort in de hoofdpost zetten.

North-West:

Click here to view the SnapMap

South-West

Click here to view the SnapMap

North-East

Click here to view the SnapMap

South-East

Click here to view the SnapMap

Mocht iemand nog per ongeluk een foutje of een misser zien, laat het me even weten, dan pas ik het aan. Het waren een hoop puntjes.. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Verwerkt in de hoofdpost. Het aantal interieurs staat op 133. :dans:

In de hoofdpost vindt je:

  • Thumbnail met daaronder een link naar printvriendelijke versie (screenshot)
  • Link naar de map met mogelijkheid blips toe te voegen (WikiGTA versie)
  • Nieuw: Update overzicht onderaan de eerste post van 2008 tot nu

Met dank aan @Sentasi voor het plaatsen van alle 133 blips! :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of jullie deze weten. Maar op het gebouw in het middelste land waar het helipad is op het hoog gebouw(met roze schijnwerpers op het dak gericht s'avonds), is een rode deur waar je in kan! Er is een kantoor als je helemaal naar onder gaat, je hoeft alleen het pad te volgen!

Ik kan er niet in, of moet dat online?nosmile.gif

Link to comment
Delen op andere websites

In TBOGT kom je in dit gebouw, het is het kantoor van de Liberty Rampage.

Dit interieur is waarschijnlijk inderdaad alleen in de MP van TBOGT te betreden. Als je rustig eens wil kijken, maak dan een Privé Free Mode aan.

  • Open de ingame GSM
  • Kies "Multiplayer"
  • (Optioneel: Ga naar "Preferences" om politie, friendly fire e.d. aan of uit te zetten)
  • Create custom Match
  • Private slots op "max" zetten
  • Start de sessie

Je hebt nu je eigen privéversie van Liberty City aangemaakt. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Dat varieert helaas.. :N In de Free Mode van TBOGT is in ieder geval alles van de SnapMaps open. In Deathmatch zijn de meesten te betreden, maar bijvoorbeeld in DM van GTA IV zijn de interieurs van TBOGT en TLAD niet open, in DM van TLAD zijn ook weer de interieurs van TBOGT niet open, maar die van IV wel, etc. etc. :)

Wil je trouwens in IV eens genieten van interieurs als je EoLC / de beide DLC's niet hebt? Begin dan met een kameraad een private "Bomb tha base" en negeer het script van de gamemode verder. Vlieg met de helicopter maar eens naar Brucie's garage, een typisch interieur uit de singleplayer die in Bomb tha Base gewoon toegankelijk is. Rockstar is in dat soort gescripte gamemodes heel wat interieurs vergeten te sluiten. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...